Finalen på Anderstorp

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
äääääääääääääntlingen

äntlingen kan ja inte skylla på hojen.....köpte en till o det visade sig att den var portad :tummenupp akra helsystem o 176kg bara o bänka den igår till 147 hk:tummenupp nu äntlingen kan ja inte skylla på hojen:yoparty

S1030081.jpg

Last edited:

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Du är rolig Tobbe!

Ena stunden så ska du inte köra för att bla bla bla. Sen köper du en hoj till o ska köra :)

Härligt! :yoparty

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Men vad i helv**e??? Du klagade för ca 5 inlägg sedan ju att denna säsongen redan kostad dig så mycket och så går du och köper en hoj till :va

Nej några handskar extra tar jag inte med mig till dig i alla fall :arsele

Den enda förberedningen man gjort har ju varit att prata med en erfaren medtävlande om diverse kurvtagningar mm - Han får förbli anonym i denna tråd :tummenupp

Tack till Fettsnok för hjälpen inatt med mina förbannade problem med Aprilias enormt genomtänkta konstruktion när det gäller bakbromsen :död:död:död
(Tog mig bara en hel säsong att få ordning på men nu kan man även bromsa bakhjulet)

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
jess jess jess

klaga kan man alltid göra :) men sen e inte pengarna helt slut ifrån mitt utökade huslån :yoparty:yoparty satan vad ja håller på att renovera säger ja till min bankman :yoparty:banana

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag kommer att köra anderstorp 2010:banana
Ledtrådar ca1100cc helkåpa svart o orange om det inte blir nån fet sponsor lack :va
Ses nästa år o hoppas turen är med er alla o att samtliga kör pb :yoparty
Kommer att kolla in er på mylaps.com :tummenupp

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Hoj
Brio - Double Wave
Tack till Fettsnok för hjälpen inatt med mina förbannade problem med Aprilias enormt genomtänkta konstruktion när det gäller bakbromsen :död:död:död
(Tog mig bara en hel säsong att få ordning på men nu kan man även bromsa bakhjulet)

Misstänker att du luftat systemet :D Ja, undrar hur Aprilias tekniner tänkte där :va

...och Scary, hur ska jag nu kunna försöka hålla rygg på dig, va...

/R

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Misstänker att du luftat systemet :D Ja, undrar hur Aprilias tekniner tänkte där :va

...och Scary, hur ska jag nu kunna försöka hålla rygg på dig, va...

/R

Mmm det roliga var att i all förbannelse frågade jag om hur de löst det på de nya Aprilian..... DE HAR DE INTE - jag ger dem 5 :arsele av 5 möjliga för den konstruktionen!!!

Det var hemskt vad alla bänkar och portar och håller på inför helgen.... jag nöjer mig med ett orginalavgas och en cykel som är lättad (endast 200kg nu)

Scary skall du verkligen köra på en ny cykel till helgen? Tänk om du glömt något....kanske inte gjort den där sista justeringen? Fel gaffelvinkel? Glapp i styrlager? Ja mycket som kan gå fel där..... Du är väl inte nojig nu? :D :D :D

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
klaga kan man alltid göra :) men sen e inte pengarna helt slut ifrån mitt utökade huslån :yoparty:yoparty satan vad ja håller på att renovera säger ja till min bankman :yoparty:banana

Du er fa... meg det mest scitzoparanoide-sympatiske menneske jeg noen gang har møtt:tummenupp Skal, skal ikke, redd, nervøs, skal som f.......du er et leksikon i merkelighet:Bugar:Bugar:Bugar

Ledtrådar ca1100cc helkåpa svart o orange om det inte blir nån fet sponsor lack :va

2010???? Hvem vet hva som skjer da, nopp Torpet gjelder NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Last edited:

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup

Vad är det som säger att det blir något Bott A-torp 2010? om du ska sympati ställa upp för att serien skall vara kvar så är det läge nu.

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Vad är det som säger att det blir något Bott A-torp 2010? om du ska sympati ställa upp för att serien skall vara kvar så är det läge nu.

Helt rätt tänkt!!! - Jag anser mig då vara en sympatisör av högsta klass eftersom detta blir mitt första race :tummenupp

Scary har du kollat sakerna jag skrev om tidigare? Ingen blårök ur kröken nu till helgen hoppas jag? :krama

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
:D:D
Scary du är ju för jävla skön :tummenupp , fasen nu får jag kanske svårt att hålla dig bakom mig. Nu har du mer hästar och lättare hoj än mig :mad: .
Det ser ju ut som Lodnerts hoj, har han bytt :va .

Kowe du behöver ju ingen bakbroms, vi kom ju överrens om att du skulle sikta på den där dryga :krama norrmannen :tungan .

Fasen, jag började köra BoTT för jag trodde att det skulle bli mycket körning för en ganska liten peng, men alla satsar ju bara mer och mer :gnissla , jaja det är väll dags att ringa på en IDM RC8R superbike. Scary, jag ska köpa hus, tror du jag kan ta en miljon till på lånet och köpa en IDM RC8R :va .

Saint, näsat säsong kommer det inte räcka med 1100cc :brinnerup .

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
:D:D
Scary du är ju för jävla skön :tummenupp , fasen nu får jag kanske svårt att hålla dig bakom mig. Nu har du mer hästar och lättare hoj än mig :mad: .
Det ser ju ut som Lodnerts hoj, har han bytt :va .

Kowe du behöver ju ingen bakbroms, vi kom ju överrens om att du skulle sikta på den där dryga :krama norrmannen :tungan .

Saint, nästa säsong kommer det inte räcka med 1100cc :brinnerup .

Ja klart jagskall sikta på den galna Norrbaggen.... :brinnerup

Nästa år får vi borra upp våra cyklar till 1248CC sen lättar vi dem på alla detaljer såsom:
Förare
skyddsutrusning
fälgar
mm

Mvh
Mr Carbonfiber :arsele

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ja klart jagskall sikta på den galna Norrbaggen.... :brinnerup
Mvh
Mr Carbonfiber :arsele

Vi blir en norsk mafiaklan på Torpet, så er du i nærheten av meg på en ufin måte, vil det få konsekvenser - store konsekvenser:smasha Og samtlige av mine medhjelpere i depot er 1%´ere, veldig syke, voldlige og usympatiske:arsele Og ditt navn, startnr og sykkel er nå notert i den svarte boken - det samme gjelder Custe:tuttar

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
:yoparty
Vi blir en norsk mafiaklan på Torpet, så er du i nærheten av meg på en ufin måte, vil det få konsekvenser - store konsekvenser:smasha Og samtlige av mine medhjelpere i depot er 1%´ere, veldig syke, voldlige og usympatiske:arsele Og ditt navn, startnr og sykkel er nå notert i den svarte boken - det samme gjelder Custe:tuttar

Härligt!

Jag har Immunitet i detta altså :yoparty

Ska bli kul o se när det flyger Norrmänen högt o lågt, likt en solfjäder :yoparty

Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag är helt säker på att Botten växer till 2010.

Jag vet redan 2 till som kör 2010 en a o en b förare.

Sen tror jag att wilskog,swedi,don q o mozzberg sitter hemma o tänker på 2010.

Men jag vill ha pris utdelning för b-förarna 2010 det tror jag drar mycket folk:tummenupp:tummenupp

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Jag är helt säker på att Botten växer till 2010.

Jag vet redan 2 till som kör 2010 en a o en b förare.

Sen tror jag att wilskog,swedi,don q o mozzberg sitter hemma o tänker på 2010.

Men jag vill ha pris utdelning för b-förarna 2010 det tror jag drar mycket folk:tummenupp:tummenupp

Det viktigste nå er at serien fortsetter! Mikkel har sagt at han ikke orker mer, og da må jo noen ta over stafettpinnen - kanskje du:tummenupp du har jo masse erfaring med å arrangere:Bugar

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
kan inte hålla mig mer

måste få ut vad som e gjort, köpt en annans hoj som skall köra på lördag som råkat komma över en 1098s o han e snabb annars:tummenupp sen den ja har köpt e portad nu osså o lite fixad med(lagt en 30+ på den):yoparty se upp custe o gänget:banana

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka