Finalen på Anderstorp

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Konstig att bara jag o Custe får glänsa i denna fina bok av deres :tummenupp

I min bok är ni alla andra offer dvs jag gör ingen skillnad på er andra :D

På återseende med eftersnack på söndag :yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Har hört att det ska va 184bhk i den hojen du köpte av en göteborgare va:va

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
synd

synd att ja inte pratat sanning angående den nya hojen :yoparty:D:tuttar hi hi hi hi,..men det var kul o hetsa litta :tummenupp

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Nån som har koll på hur det är med han som gick omkull efter långrakan på sista racet?

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup
Du og jeg er for dumme til å være grintete:tummenupp Krya på deg din bakhjuls-destroyer:tuttar

Jag kan tipsa om några bra bromsbelägg så du slipper trycka av dina kära kamrater med din bepansrade Hitler-släde, det var mer tur en skicklighet att du inte hamnade under mig i sandfållan:tummenupp

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Jag mår fint förutom att jag har ont i axeln och foten, knaprar morfin tabletter och är allmänt grinig:D

Gott att höra att du lever iallafall :tummenupp såg otäckt ut (vilket det iofs alltid gör).
Jaja, du missar ju inga mer race denna säsongen iallafall :)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Jag kan tipsa om några bra bromsbelägg så du slipper trycka av dina kära kamrater med din bepansrade Hitler-släde, det var mer tur en skicklighet att du inte hamnade under mig i sandfållan:tummenupp
Ehhh, hvordan kan jeg trykke deg av når du treffer mitt bakhjul:va Aldri hørt om noen som trykker av noen med bakhjulet, men kanskje du og jeg har satt en ny standard i roadracing - uansett håper du ikke smeller i deg for mye morfin, for det blir jo heftig racing neste år også:tuttar

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup
Ehhh, hvordan kan jeg trykke deg av når du treffer mitt bakhjul:va Aldri hørt om noen som trykker av noen med bakhjulet, men kanskje du og jeg har satt en ny standard i roadracing - uansett håper du ikke smeller i deg for mye morfin, for det blir jo heftig racing neste år også:tuttar

Ja menar bara att det var tur att jag inte tumlade över dig när du bromsade på dig och dök upp som gubben i lådan i det spår jag tänkte köra i :krama

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja menar bara att det var tur att jag inte tumlade över dig när du bromsade på dig och dök upp som gubben i lådan i det spår jag tänkte köra i :krama

Det känns som att vi aldrig kommer få veta sanningen om denna händelse. Historierna skiljer sig åt en smula...

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Det känns som att vi aldrig kommer få veta sanningen om denna händelse. Historierna skiljer sig åt en smula...

Tror Custe er den eneste med den hele og fulle sannheten, han lå rett bak oss! Men det er heller ikke viktig, konsekvensen er den samme - Rune har vondt i kropp og hoj, jeg har en bakfelg som må sjekkes om er skjev og en bremseskive bak som er full av fastbrent gummi fra Runes framhjul!

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup

Jag säger bara så här, kunde jag undvikit att lägga mitt framhjul precis till höger om hans bakhjul så jag gick omkull så hade gjort det.... han bromsa på sig på högersidan om mig efter långarakan och stog still i utgången.... svårare en så var det inte, det var ju inte bara Geir jag körde om på rakan, det var fler bakom som såg det inträffade..... komentaren var "ja vart skulle du tagit vägen" skit som händer när det blir nordiskt mästerskap i sena inbromsningar:D

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Jag säger bara så här, kunde jag undvikit att lägga mitt framhjul precis till höger om hans bakhjul så jag gick omkull så hade gjort det.... han bromsa på sig på högersidan om mig efter långarakan och stog still i utgången.... svårare en så var det inte, det var ju inte bara Geir jag körde om på rakan, det var fler bakom som såg det inträffade..... komentaren var "ja vart skulle du tagit vägen" skit som händer när det blir nordiskt mästerskap i sena inbromsningar:D

Vist f.. bremser jeg sent når det race:tummenupp Og det var flere som kom til meg å lurte på hva du hadde holdt på med... Så her er det mye prat av mange tydeligvis. Jeg var jo med og sånn jeg ser det er:

- Du skulle rundt meg på venstre side etter raka = klønete,
- Jeg skulle inn først og bremsa seinest av oss og fikk for dårlig speed gjennom svingen = klønete

Konsekvens:

Du tryna, jeg ødela noe i felgen/dekket... raceincident - for meg var dette ikke mer enn en greie som oppstår når to kompiser har litt for mye horn ifm et race! Synes uansett det er synd at det skal bli så mye "kakkling" i timer og dager etterpå.

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1
Vi snakka sammen etter racet, så tror det egentlig er ganske lungt:tummenupp

Jag låg några meter bakom eran grupp ni stökade rätt mycket allihop i flera kurvor. Såg inte början på vurpan utan såg när hojen studsade på curbsen är glad att den inte studsade/snurrade ut för då hade jag kanske kört på den. Men de var synd att du gick omkull för jag var på väg ikapp er och ville vara med och fajtas om placeringarna.

:tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...