Italian trash?
Samma som Ferrari, finns inget bilmärke som gör så lite för så mkt pengar.
Kör smart, kör japansk bättre grejer för bråkdel av pengarna
Right. Har du någonsin kört en Ferrari annat än på Playstation?
Italian trash?
Har du en S eller?
Ja, men jag ska sälja den. Hoppas att jag får 49000 för den.
Det är ju snikmodellen. Sen ska jag köpa gixxer 750 -97:a. Den rikligt påkostade modellen.
Kunde inte heller låta bli
S är ju i och för sig en snik-modell, men det är ju riktigt billigt ändå. Kan det varit så att något inte var riktigt helt på hojen?
Snikmodell, sitter det inte Öhlins bak, bättre grejer i framgaffeln och lite mer pulver i motorn bl a på S:en
215 i nypris, såld för 85 och det blir 80 i värdeminskning. Hur går nu detta ihop?
Om du betalar kring 20 emellan mot min så är det lungt!Ja, men jag ska sälja den. Hoppas att jag får 49000 för den. Det är ju snikmodellen. Sen ska jag köpa gixxer 750 -97:a. Den rikligt påkostade modellen. Kunde inte heller låta bli
Liten fundering bara?
VARFÖR detta brinnande intresse för just sin ducati?
Sätt dig ner i en bekväm stol. Betrakta dessa bilder i några minuter var, bestäm dig sedan för vilken utav dessa du helst skulle vilja äga. Helt utan att tänka på pris eller kvalitet, utan bara "ha begär".
Någon officiell statistik har jag inte, kan endast gå på vad jag hört från andra Ducatiägare. Sedan Ni gick med i SDK hann det komma in 2000 medlemmar till innan jag själv gick med, så jag får lita på att Ni har mer korrekt information.
Snikmodell, sitter det inte Öhlins bak, bättre grejer i framgaffeln och lite mer pulver i motorn bl a på S:en
Hatar dina argument, fullständigt värdelösa!
Jo så är det. På Ducceklubbens körningar brukar alltid 8-10 motorer rasa per dag och banan brukar drypa av olja.Ducatis är jävligt snygga, går formodligen fint osv.. men är det bara jag som märkt av en KRAFTIG överrepresentation av motorras vid bankörningar? Tror att minst en ducce har börjat brinna, exploderat, och/eller läckt ut olja över hela banan, vid varje körning. Verkar osannolikt att det skulle vara slumpen? Ration kanske ligger på 1/10 - 1/20, Ducce/andra märken. Har iofs bara varit 10-20 ggr på bana, men i alla fall...
Kanske inte riktigt relevant att jämföra en Ferrari F430 med en Honda S-2000...
Annat Honda-mög nedan...
Jo så är det. På Ducceklubbens körningar brukar alltid 8-10 motorer rasa per dag och banan brukar drypa av olja.
Kanske inte riktigt relevant att jämföra en Ferrari F430 med en Honda S-2000...
Annat Honda-mög nedan...
Verkligen, iom att jag inte pillade nånting på ventilerna eftersom de såg bra ut.Kan det vara svar på varför?
Sätt dig ner i en bekväm stol. Betrakta dessa bilder i några minuter var, bestäm dig sedan för vilken utav dessa du helst skulle vilja äga. Helt utan att tänka på pris eller kvalitet, utan bara "ha begär".
Jag svarar dessvärre då ferarri o honda.
Varför?
Ej för att retas men jag gillar hyndor.
O ja tack för en ferarri
Min fundering var just inte ha begäret utan mer varför det måste försvaras hela tiden.
Men det e ju allmänt kännt på detta forum iofatt det blir gärna lite pajkasstning likaså med tvåtakt o fyrtakt.
Men det e lite uppfriskande iof.
Nåja men lite måste du hålla med mig lite i det jag menar.
Italian trash?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |