elwe
Att veta och kunna är inte samma sak ...
nä, 500 mil, inte en repa, nyservad på ducati i malmö, kan va att dom kanske missa o fästa kåpan ordentligt...
You don't say??
nä, 500 mil, inte en repa, nyservad på ducati i malmö, kan va att dom kanske missa o fästa kåpan ordentligt...
OT, men när det disktuteras i tråden.
Och vem ska ändra det V Rossi? Tror inte det
ja du kommer säkert få argumentations övertag eftersom kvackisaki kommer sopa banan med allt i vanlig ordning
Min fundering var just inte ha begäret utan mer varför det måste försvaras hela tiden.
Men det e ju allmänt kännt på detta forum iofatt det blir gärna lite pajkasstning likaså med tvåtakt o fyrtakt.
Men det e lite uppfriskande iof.
Nåja men lite måste du hålla med mig lite i det jag menar.
Jo så är det. På Ducceklubbens körningar brukar alltid 8-10 motorer rasa per dag och banan brukar drypa av olja.
WOW 1200 mil (1 säsong) det måste ju va rekord för en italienare...
Läste nyss motorrads test av gsxr 1000, efter 5000 mil var motorn i nyskick
Verkligen, japanska hojar är det sämsta skitet jag någonsin har ägt och kört.
Min ducce är den hojen som har hållt bäst av alla hojar jag har haft, hade en 900 ss i 1200 mil, tanka, tuta och köra.
Inte ett enda problem med den hojen, bytte bara olja i den och kamremmarna och hade koll på ventilerna.
Sen har jag haft en cbr 900 och den kom jag 90 mil på innan en ventil hälsade på kolven...
Innan dess så hade jag renoverat den för att veven hade skurit.
Japansk kvalité, my ass....
haha, honom är man galen om man räknar bort!!!!!!!!! han är nog hungrigare än vanligt nu när han va så nära segern 06 och inte kunde ta den 07 heller.
men där finns många som skulle kunna knipa de. själv är jag lite av en hayden fan, så man hoppas ju på honom men de förstår till och med jag att de knappast kommer att hända......
Ehh, Rossi var ju inte direkt övertygande mot slutet, sen om det är hojen eller nåt annat problem vet man ju inget om...kan bara hoppas att det blir bättre i år så att det blir lite körning på banorna . Gillar Stoner men inte bara för att han kör Ducce, han har ju haft sina ups and downs men kör alltid för att vinna, skön inställning tycker jag
Edit: Ju fler som kör bra desto bättre, roligare att titta på. MotoGP till Sverige...BYGG EN RIKTIG BANA I SVERIGE!!!
Din ducce kommer antagligen gå bra i 3000 mil till, min hade runt 5300 mil på mätaren när jag bytte in den mot motarden, som för övrigt har strulat ungefär lika mycket.Samma för mig, min 750 SS har inte gett mig några som helst problem, bara att tuta o köra.
Mina tidigare japanare därimot, herre jösses ....ena irriterande felet efter det andra, och ingen av dom hade gått över 4000 mil. (duccen ligger på 2700 för tillfället.)
haha, honom är man galen om man räknar bort!!!!!!!!! han är nog hungrigare än vanligt nu när han va så nära segern 06 och inte kunde ta den 07 heller.
men där finns många som skulle kunna knipa de. själv är jag lite av en hayden fan, så man hoppas ju på honom men de förstår till och med jag att de knappast kommer att hända......
Ehh, Rossi var ju inte direkt övertygande mot slutet, sen om det är hojen eller nåt annat problem vet man ju inget om...kan bara hoppas att det blir bättre i år så att det blir lite körning på banorna . Gillar Stoner men inte bara för att han kör Ducce, han har ju haft sina ups and downs men kör alltid för att vinna, skön inställning tycker jag
Edit: Ju fler som kör bra desto bättre, roligare att titta på. MotoGP till Sverige...BYGG EN RIKTIG BANA I SVERIGE!!!
jag håller med! han kanske börjar bli gammal och rädd?? men och andra sidan så såg man ju att yamahan inte hängde mä riktigt på rakerna de måste va jobbit å veta det att man blir ifrån åkt på rakan gämt. precis som du säger så tycker jag också att de ska va så många förare som möjligt som kör bra över hela året, så det blir tätt ända in på mållinjen!! på valencia!!
Förövrigt så kan jag inte påstå att jag är överdrivet seriös när jag till exempel säger "kamma till er och kom in i matchen". Det är ju bara dra till med något tillbaks!
Jag menar vore det inte otroligt trist om alla höll med hela tiden?
Sätt dig ner i en bekväm stol. Betrakta dessa bilder i några minuter var,
Det är ju faktiskt denna han borde använda att gämföra med -->
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!