Sukkaha
Gudomlig sporthojare
Nej jag är inte sponsrad av Ducati men snubblade över en trevlig test på tuben.
Desert Sled verkar vara för samma användningsområden som min Husaberg...
KTM 950 Super Enduro?
Nej jag är inte sponsrad av Ducati men snubblade över en trevlig test på tuben.
Det som ett sådant test inte berättar är: ”hur lätt/svårt var det att tvätta och putsa tillbaka hojen till citychick-skick...?”
Det finns nog ingen hoj som har lägre tyngdpunkt än BMW boxer så det är nog bristande referenser som öppnar för dylikt tyckande... sedan kan man absolut mena att en 250 enduro är lättare.
Buy quality, cry once
Valfri harley måste väl ändå ha lägre tyngdpunkt med tanke på den fånigt dåliga markfrigången på dem.
Jag upplever mc med hög tyngdpunkt som att de blir ovilliga att byta riktning. Det polära momentet blir högt. Massan bör finnas långt ner eftersom köttstycket sitter högst upp.
HP2 Megamoto. Båda dessa HP2 betingar oftast absurda begagnatpriser och är väldigt sällsynta i Sverige.Om man gillar BMW finns ju specialarna från 2005 till 2008. (Tror jag)
HP 2 Enduro och HP2 Supermoto. Ligger på max 175kg torrvikt. Någon av dessa inklusive två uppsättningar hjul skulle kanske kunna vara något. Är dock lite sällsynta och kan kanske ha lite samlarstatus.
Har inte kört ngn av dem.
Har kört HP2 banhoj och R1200S och skiljer det lika mycket som det gjorde från min vanliga GS så tror jag att du kan få ganska kul med någon av dessa.
Håller inte med. Tror att det viktigs är att mässan är koncentrerad. Dvs en förare som sitter upprätt på en maskin med låg tyngdpunkt blir trög. Typ customhoj.
Cykeln skall ju vrida sig runt tyngdpunkten vid riktningsändring.
Massor om vikt.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |