Fiver kör till Mugello 2012!

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Om valet står mellan en styrning på Mugello eller tio i Sverige så väljer jag det senare.
Nej nej, du ska inte tänka så, valet handlar om att åka till mugello och låta bli riktig mat och duscha kallt några månader :tummenupp

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.
Vilket hotell blev det nu? (samma för de flesta gissar jag?)
Vilken dag o vilken flygplats landar ni andra?

Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.

Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)

Mycket med mässan, därför vi är lite efter just nu.
De flesta har bokat hotell INN i Barberino. Vi anordnar hämtning i Stockholm helgen innan.
Mer information kommer i februari!

superRVFR

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
Honda RVF400R, Honda CBR600RR Race

-Buon giorno!

Jo för 17....förberedelserna är i full gång faktiskt. Lill-Hondan håller på att trimmas och justeras och gamla Moto-GP videos från Mugello studeras in i minsta detalj för att hitta bra omkörningställen. Själv funderar jag på att deffa ner mig så jag blir med slimmad och aerodynamisk över axlarna....jaa för ökad toppfart alltså.

Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.

- Arrivederci!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
-Buon giorno!

Jo för 17....förberedelserna är i full gång faktiskt. Lill-Hondan håller på att trimmas och justeras och gamla Moto-GP videos från Mugello studeras in i minsta detalj för att hitta bra omkörningställen. Själv funderar jag på att deffa ner mig så jag blir med slimmad och aerodynamisk över axlarna....jaa för ökad toppfart alltså.

Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.

- Arrivederci!

Har vi inte pratat klart om att trimma små hojar så de hotar våra stora?! :gnissla När det gäller att vara aerodynamisk så kan jag nog inte göra så mycket mera i konkurrensen...deffar jag i nuläget så får ni tejpa fast hjälm o skinnställ på hojen där nere...:D

Nu ska vi se - jag och Hilding åker ned den 4:e i Bologna, hyr bil o åker mot hotellet. Hem blir det den 9:e, samma som ni!
Kikar också en hel del på filmer från Mugello men vet av erfarenhet att det är svårt att "lära in" en bana på tv:n. Försökte det inför Nürburgring och det gick inte alls :va

Någon mer som åker ned den 4:e redan?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Fick en avbokning, så om nån vill hänga på är det fortfarande en plats över. Komplett med hotell och allt.

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Viasat Motor NU!!!! MotoGP Mugello från i sommar! :banana Bara att memorera spårvalen så man kan impa i påsk!!!:D

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
-Buon giorno!
.

- Arrivederci!

Hyrbil därifrån? Jag & fritte tänkte kolla ifall man kan dela hyrbil tor-mån typ, bor också på Fiverhotellet.
Det blir väl att åka tor hotellet från banan osv, "som alla andra" :)

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu har information/bekräftelsemail skickats till samtliga som betalat. Vill ni ändra nåt i hotellbokningen måste det göras inom en vecka, därefter faktureras hotellbiten.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0