Önskar att jag var rik.
Nej nej, du ska inte tänka så, valet handlar om att åka till mugello och låta bli riktig mat och duscha kallt några månaderOm valet står mellan en styrning på Mugello eller tio i Sverige så väljer jag det senare.
Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.
Vilket hotell blev det nu? (samma för de flesta gissar jag?)
Vilken dag o vilken flygplats landar ni andra?
Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)
Har ni somnat av julmaten eller? Dags att lyfta tråden och börja förbereda oss. Knappt 3 månader tills vi rullar ut ur depån på Mugello.
Vilket hotell blev det nu? (samma för de flesta gissar jag?)
Vilken dag o vilken flygplats landar ni andra?
Blir det någon hojfrakt från Sthlm anordnat av Fiver (blev vi tillräckligt många helt enkelt?), eller ska man hjula ned med stor ryggsäck o ta tåget hem? ;-)
-Buon giorno!
Jo för 17....förberedelserna är i full gång faktiskt. Lill-Hondan håller på att trimmas och justeras och gamla Moto-GP videos från Mugello studeras in i minsta detalj för att hitta bra omkörningställen. Själv funderar jag på att deffa ner mig så jag blir med slimmad och aerodynamisk över axlarna....jaa för ökad toppfart alltså.
Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.
- Arrivederci!
Härligt, blir grymt kul med så många!!Då är den sista platsen fakturerad! 29 stycken glada blir vi!
-Buon giorno!
.
Landar på Bologna dan innan (5:e) och flyger hem 9:e. Åker ihop med abbanovitch här på SH och bor på 'Fiver-bokade-hotellet'.
- Arrivederci!
Lander på Peretola,Firenze torsdag 14:05 noen andre som flyg dit?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|