Fiver trackdays 2010!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Skall snart hämta hem en ren banhoj(racehoj) men har ingen licens. Måste det lösas innan man kör hos er? Körde en del bandagar hos er med väg hoj. Lyckades komma ner på tider runt 1.50-1.52 kommer inte ihåg exakt. Hoppas man inte är i vägen i racegruppen. Längtar efter säsången 2010 :yoparty

Licenskurser kommer att arrangeras till våren, i god tid innan träningarna börjar:tummenupp
 

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Kalmar
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Får man köra i "licensgrupp" om man ligger på hyfsade tider? (1.48)
Men inte har licens? Lär väl gå lite fortare till våren då man inte längre har en
gathoj i nyskick att köra runt o va rädd om...

Känns lite farligt att åka gatgrupp pga de stora spårval och fartskillnader det blir.

Blir det några årskort på kvällsträningar?
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Licenskurser kommer att arrangeras till våren, i god tid innan träningarna börjar:tummenupp

Hoppas ni kör till hösten med, då hinner man träna hela sommaren så det finns hopp för en:tummenupp.
En annan sak då jag bara kör kvällsträningar. Varför har ni så mkt på våren/försommar och inte på sensommar/höst?
Kommer det och tillkomma? Enbart kvällskörningar.
Mvh Magnus
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Jag antar att på licenskörningar så måste man ha racegodkänd hoj? Kan man åtminstone ta licensen med gathoj (antar att det är nån praktik).

Oavsett så kommer jag garanterat ner nån/några dagar nästa säsong också :)
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jag antar att på licenskörningar så måste man ha racegodkänd hoj? Kan man åtminstone ta licensen med gathoj (antar att det är nån praktik).

Oavsett så kommer jag garanterat ner nån/några dagar nästa säsong också :)

Jepp,iaf. på falken i höstas.
Skulle vart där men mosade hojen innan så det får bli till våren.

Licenskurs med gathoj förtydligar jag för säkerhetsskull.

Henrik
 
Last edited:

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Anmäld 19:e juni.

Pax för Skalman ett par varv för att få hjälp med körteknik! :Bugar
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hoppas ni kör till hösten med, då hinner man träna hela sommaren så det finns hopp för en:tummenupp.
En annan sak då jag bara kör kvällsträningar. Varför har ni så mkt på våren/försommar och inte på sensommar/höst?
Kommer det och tillkomma? Enbart kvällskörningar.
Mvh Magnus

Vi har kvällskörning varannan vecka hela säsongen igenom. Heldagar stämmer det att vi har flera av på våren än på hösten, helt enkelt för att efterfrågan är större då.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Anderstorp i April ska bli kul, det är där jag ska lägga grunden för hela 2010! Antingen blir det succé första gången med japanskt och clip-on, eller så vet ni vart det finns en billig R1 med extra allt att köpa :hihi
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Efterlyser en funktion att boka flera dagar på en gång på eran hemsida, orkar inte klicka igenom allt 22ggr..........:tummenupp

/J
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Kanske är jag som är trög. men vart hittar man era bankörningar förrutom i kalendern? Lr det kanske man inte gör?
Måste väll va lättare att bara radda upp dom i ett fält?
Och den 3 dagars i april. Är det 3*1200? Bokar man alla 3 dagarna lr kan man boka 2?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Kanske är jag som är trög. men vart hittar man era bankörningar förrutom i kalendern? Lr det kanske man inte gör?
Måste väll va lättare att bara radda upp dom i ett fält?
Och den 3 dagars i april. Är det 3*1200? Bokar man alla 3 dagarna lr kan man boka 2?

Gå in under "banåkardagar" så hittar du heldagarna. I kalendern ligger samtliga tillfällen, även kvällskörningarna.

Man kan boka bara 2 av de 3 dagarna, det är inte obligatoriskt med 3 i rad.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Men är priset desamma för alla dagar? asså 3600 för 3 dar?:va

Gå in under "banåkardagar" så hittar du heldagarna. I kalendern ligger samtliga tillfällen, även kvällskörningarna.

Man kan boka bara 2 av de 3 dagarna, det är inte obligatoriskt med 3 i rad.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu är bekräftelser utskickade till alla som betalat. Ni som inte betalat, kom ihåg att det är betaldatum som avgör om ni får plats på en körning, inte när ni bokat.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu har vi uppdaterat anmälningssystemet, så att man slipper skicka in 1 anmälan per dag. Man får dock fortfarande ett mail per dag man anmält sej, med separata anmälningsnummer.

Efterlyser en funktion att boka flera dagar på en gång på eran hemsida, orkar inte klicka igenom allt 22ggr..........:tummenupp

/J

Fixat!
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top