Ev skulle det ju släppas obetalda platser också, det borde ju också dyka upp nu i dagarna kan man tycka?Jag har ännu inte fått någon bekräftelse - är jag bokad alls? (Daniel Nilsson, gatgrupp fredagen)
Har inte heller fått bekräftelse, men vi får åka ner och hoppas att det är klart =)
Antar att kortbetalning går bra även i år?
/Martin
Ser inga tider på mylaps ännu? Kommer tidtagningen vara igång?
Nej, inte förrän på lördag.
Gör det något om man kommer lite försent imorgon?
Kommer du försent ,,, då jäääävlar, det blir "pickedöden" bara så du vet
1: Japp, jag bodde ju på plats så jag var där rätt tidigt. Jag fattade först inte vad det var för kö där helt plötsligt.Efter allt gnäll man hörde i depån är det konstigt att ingen skrivit något här.
Här kommer lite synpunkter på vad jag tyckte var dåligt med lördagens körning.
1 Att stå i kö för en timmas inskrivning är inte ok! Jag lyckades hinna ut 2 sista varven på mitt första pass. Det var många som missade sitt första pass. Att vara en personal på ca 150-180 inskrivningar är rätt så optimistiskt! Besiktningen fungerade dock väldigt bra.
2 Lampsystemet är jättebra komplement till flaggvakter, dock anser jag att det är bra med flaggvakter som kan avgöra om det är läge för att skicka ut ambulans eller inte. Det var väldigt många pass som avbröts mitt i, vilket jag kan tycka är meningslöst om inte den som vurpat är skadad. Samla in skrotet efter passet.
3 Jag kan ha fel men när jag anmälde mig så vill jag inte minnas att det stog något om att bott skulle ha 1 timma bantid? Trotts detta var priset det samma.
MVH Oskar
1 Att stå i kö för en timmas inskrivning är inte ok!
Det var långtråkigt ända till mossberg dök upp och förklarade sin syn på kösystemet.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|