Det du säger är att informationen från Honda inte är korrekt alltså? Det gillar jag i och för sig men det blir förvirrande.Du behöver en bra personförsäkring, sen är det bara att köra.
Hur funkar det med el ikväll? Måste man fortfarande ha "blå europa-kontakt" eller funkar det med en vanlig stickkontakt?
hur anmäler man sig till er licens kurs den 5-6 augusti ?
En blå kontakt är alltså en sådan med tre stift i?
Hoppsan! Har bommat att ändra detta, nu ska det stämma. Licenskursen är tidigarelagd så att man ska kunna köra Smokey 200. Hade kursen legat i augusti hade alla årets tävlingar varit över.står på er första sida här
FIVER Trackdays 2012 på Anderstorp Raceway!
Nu börjar kalendern klarna för säsongen 2012!
Vi inleder med ett tredagars läger för licensierade förare, helgen före SM i roadracing. dvs 20-22 april.
På alla andra event har vi både licensgrupp och gatgrupp.
Nästa heldagskörning blir den 29 juni-1 juli.
Den 6 augusti planerar vi för licenskurs, med teorin dagen före. Naturligtvis har vi både gatgrupp och licensgrupp på denna körning också.
Vi avslutar säsongen i september, med 2 heldagar, den 8-9 september.
Mer information kommer inom de närmaste veckorna i denna tråden och på www.fiver.se.
Bokningen är nu öppen för de första två eventen! Vi kommer inom kort att starta bokningen för flera dagar.
Vi kommer troligen att ha en licenskurs i samband med vårt första evenemang, så vill du ta licens tidigt på säsongen finns det möjlighet för detta.
Senast redigerat av Nr:18 den 2011-12-10 klockan 08:49.
Enligt är hemsida kan man betala hela bankörningsavgiften på plats. Men det står att för att vara anmäld måste man betala in den där 500:ingen för att vara garanterad plats. Om man betalar hela summan på plats, är det av dropin-typ då? I mån av plats?
Bra dag idag, tack för arrangemanget, både Honda och Fiver.Lördag är endast för Honda Fireblade-ägare.
Ja det va grymt kul, min första bandag. Jag gjorde min första riktiga knäskrap och sen kraschade jag. Men kåpor kan man köpa på ebay.
Knäskrap i samband med krasch gälla inte
Hur blev vädret efter lunch idag (1/7)?
Jag gav upp och körde hem 10:45.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|