Spondon
letargisk
Du råkar inte ha ett par original cliponstyren till FZR:n till övers? Jag har ju en sån gaffel på min härk och tänkte prova lite annat stuk (plus att det blåser så förb.... med fighterstyre utan kåpa)!
Japp, samma diameter på hålen så det är bar å åk! Det "nya" röret behövs kortas c:a 4-5 mm samt att fästöronen inte stämmer riktigt, men ska man ändå svetsa om röret så är väl det ett mindre kymmer...
Jag skulle behöva göra samma mod på min FZ:a med samma fula termostathus!
ett annat avgassystem kanske
Du råkar inte ha ett par original cliponstyren till FZR:n till övers? Jag har ju en sån gaffel på min härk och tänkte prova lite annat stuk (plus att det blåser så förb.... med fighterstyre utan kåpa)!
Försöker igen! ^^^^^^^^
Ett litet försök att bygga en undertail i väntan på en ny kopplingskorg som vissa här på SH har haft lite svåt att skicka.
om man har under tail hur ska man göra med blinkers för att det inte ska se klumpigt ut?
funderar på om man kan bygga om ett par av Biltemas Optik dimljus till baklampor?
billigare, enklare o köpa dessa ju
http://www.danmobility.se/product.asp?c=1122765321&n=1688887494&pn=1685947407
väldigt lik min rumpa annars
ser ju hur blinkersena sitter oså..
gjorde fästen innanför bakre fotpinnarna.
ser bra ut. så ska jag nog också göra... Led lyset är E-märkt va?
Ett litet försök att bygga en undertail i väntan på en ny kopplingskorg som vissa här på SH har haft lite svåt att skicka.
om man har under tail hur ska man göra med blinkers för att det inte ska se klumpigt ut?
funderar på om man kan bygga om ett par av Biltemas Optik dimljus till baklampor?
som jag skrev i pm..
jag ber om ursäkt.. men det har varit en jävligt strulig vecka.. när jag äntligen har lyckats ta mig påväg mot bussgods så har andra saker dykit upp..
men bågen bli fräsh ser det ut som.
hör av dig till slowdog , han har en uppsättning gaffelkronor för att få på ducatimonstergafflar på dni hoj, skulle bli nice
Ja ja det är lugnt. det var bara lite frustrerande där ett tag. men nu verkar den ju vara på gång i alla fall.
Tack för tipset ang Gaffelkronorna, men jag försöker hålla en riktigt låg budget.
Bytte till mig Bakdelen mot 2 st Bättre begagnade regndäck...det gäller tyvär även Lois lampan som var himla snygg. så kom gärna med lågbudget styling tips. eller sponsra mig....
det blev fyra kollin.. så det blir lite julafton för dig
samt en fråga till någon som vet. jag skulle ställa in på Acewell datorn hur många tändinpulser den får pervarv, jag har ställt den på 0.5 (det finns 0,5, 1, 2 och 3 att välja på) men den verkar inte visa rätt. vad ska den stå på?
på min yzf 750 så stämde det från början, alltså när mätaren stod på 1,0
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |