Fläskrace

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Denna gång utmanar jag Bingo, Chrille förlorade förra racet.

I vänstra ringhörnan ser vi GSXR1100R matchvikt 79 Kilo, i högra hörnan ser vi Bingo matchvikt 86 Kilo, den 1 September är det invägning.

Mitt mål är 76 kilo :zpy må bäste man vinna :crash

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
GSXR1100R skrev:

I vänstra ringhörnan ser vi GSXR1100R matchvikt 79 Kilo, i högra hörnan ser vi Bingo matchvikt 86 Kilo, den 1 September är det invägning.

Väger du 79 pannor? Vi är ju fan lika korta o jag väger 62 =) HAH tjocko *peta med pinne på*

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Jag väger 91 tänkte väga 95 innan oktober startar...
E de fleskrejs så e de :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:

Jasså, förlorade jag?!? Jag väger fortfarande 7kg mindre än i vintras......

Men det kan jag ta för jag behöver ju inte börja om...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Fläskrace

Chrille skrev:
Jasså, förlorade jag?!? Jag väger fortfarande 7kg mindre än i vintras......

Men det kan jag ta för jag behöver ju inte börja om...

Mutter mutter... inte lätt att vara smal när man e rik ;)
Kul att du håller matchvikten Chrille, jag har dock inte lyckats komma upp i 81 kilo som jag hade i Januari, men däremot gick jag ifrån 73-79 kilo på 3 månader, fan att det ska va så gott med :öl

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:

Ha, löjlig utmaning! Jag vägrar ställa upp i en tävling där man kan laxera sig till segern. :zpy :crash Men ändrar du invägningsdatum till 23/12 är jag på. Och då har du inte en suck :rock

Nå, vågar du ställa upp i en riktig bantartävling, som avgörs av viljestyrka, uthållighet och kunnande ibantningsteknik istället för av vem som vågar ta den största dosen laxermedel. (En tävling som inte ens en genomsnittlig prenumerant av "Femina" skulle nedlåta sig till att delta i.) :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Chrille skrev:
...Men det kan jag ta för jag behöver ju inte börja om...
Nä, men du behöver fortsätta :fakta :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj

Bingo skrev:
Ha, löjlig utmaning! Jag vägrar ställa upp i en tävling där man kan laxera sig till segern. :zpy :crash Men ändrar du invägningsdatum till 23/12 är jag på. Och då har du inte en suck :rock

Nå, vågar du ställa upp i en riktig bantartävling, som avgörs av viljestyrka, uthållighet och kunnande ibantningsteknik istället för av vem som vågar ta den största dosen laxermedel. (En tävling som inte ens en genomsnittlig prenumerant av "Femina" skulle nedlåta sig till att delta i.) :D

Vi börjar med en månad, när du har förlorat så vill du inte fortsätta ändå, dessutom behöver jag inte komma i stället på julafton, på vintern ska man va fet.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Fläskrace

GSXR1100R skrev:
Vi börjar med en månad, när du har förlorat så vill du inte fortsätta ändå, dessutom behöver jag inte komma i stället på julafton, på vintern ska man va fet.
Det om stället har du faktiskt rätt i. Men du behöver komma i stället i mitten av oktober. Skall vi kompromissa med den 15 okt?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Fläskrace

Bingo skrev:
Det om stället har du faktiskt rätt i. Men du behöver komma i stället i mitten av oktober. Skall vi kompromissa med den 15 okt?
Åkej the race is on :zpy :whip

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Fläskrace

GSXR1100R skrev:
Åkej the race is on :zpy :whip
Ok, lets rock! :rock Jag gör en extra noggran vågavläsning i afton.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj

eisbaer skrev:
Väger du 79 pannor? Vi är ju fan lika korta o jag väger 62 =) HAH tjocko *peta med pinne på*
Du är ju inte fullvuxen än ;)

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Eftersom jag är alltför talanglös å rädd för att vara snabb på bananen så ställer jag upp här.. Kan vara motivationen som behövs för att jag ska komma ner till mina 77kg.. Väger 82 just nu.. Vägde 79 innan 7 veckors semester.. Längd 1,85

5 Kg ska bort! annars får jag köra utan ryggskydd nästa år.. :rolleyes:

/B

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Bj.O.rn skrev:
Eftersom jag är alltför talanglös å rädd för att vara snabb på bananen så ställer jag upp här.. Kan vara motivationen som behövs för att jag ska komma ner till mina 77kg.. Väger 82 just nu.. Vägde 79 innan 7 veckors semester.. Längd 1,85

/B

Stället väger mer än vad ryggskyddet gör. Ta bort det istället... :fakta :crash

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bj.O.rn skrev:

/B
Löjligt att komma här och gnälla med så lite övervikt. Å andra sidan lir det lättare att förnedra dig ordentligt. Jag plockar upp handsken :)

En extra noggrann kontrollvägning under gårdagskvällen visade att jag väger 87,6 kg :skrämd Och inte var det bättre i morse trots ännu större noggrannhet vid vägningen. 87,6 stannade vågjäveln på likförbannat. :skrämd :mad: Jag är ca 1,80.

För att göra tävlingen lite mer spännande så ger jag er 50 spänn var om jag inte vinner. :cool: (Som om det skulle finnas någon risk i ett sådant åtagande :rolleyes: :D )

Så, nu är tävlingen igång och ni är inte längre mina vänner - nu är det kamp på liv och död. :mad:

Vad har vi för regler förresten? Är det vinst till den som har störst viktminskning uttryckt i kg eller i procent av ursprunglig kroppsvikt, mäter vi bukomfångets minskning eller möjligen något annat?

:hej :hej :hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Löjligt att komma här och gnälla med så lite övervikt. Å andra sidan lir det lättare att förnedra dig ordentligt. Jag plockar upp handsken :)

En extra noggrann kontrollvägning under gårdagskvällen visade att jag väger 87,6 kg :skrämd Och inte var det bättre i morse trots ännu större noggrannhet vid vägningen. 87,6 stannade vågjäveln på likförbannat. :skrämd :mad: Jag är ca 1,80.

För att göra tävlingen lite mer spännande så ger jag er 50 spänn var om jag inte vinner. :cool: (Som om det skulle finnas någon risk i ett sådant åtagande :rolleyes: :D )

Så, nu är tävlingen igång och ni är inte längre mina vänner - nu är det kamp på liv och död. :mad:

Vad har vi för regler förresten? Är det vinst till den som har störst viktminskning uttryckt i kg eller i procent av ursprunglig kroppsvikt, mäter vi bukomfångets minskning eller möjligen något annat?

:hej :hej :hej
Vi kör antal tappade kilon, det är enklast, vill du ha mitt bankgiro.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mav skrev:
Jag vill också va med!!!
You're in! Nu har vi blivit en fläskkvartett :D Ange din kroppsvikt, noggrant uppmätt i kg med en decimal. Å inge fusk :mad: :D

:hej

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
1. Vi kör antal tappade kilon, det är enklast,

2. vill du ha mitt bankgiro.
1. gärna det.

2. :rolleyes: :D

Mavve

Guest

eisbaer skrev:

Då utmanar jag dig :cool:
Vi är lika korta och jag väger 63...

November är slutmånaden, den 30 såklart.
Då ska jag väga 73 igen :cool:

R U in or R U out?

750RR

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...