Bingo skrev:You're in! Nu har vi blivit en fläskkvartett Ange din kroppsvikt, noggrant uppmätt i kg med en decimal. Å inge fusk
Ligger på strax över 90. Så 90 kan vi säga för att ge er ett litet försprång.
Bingo skrev:You're in! Nu har vi blivit en fläskkvartett Ange din kroppsvikt, noggrant uppmätt i kg med en decimal. Å inge fusk
Bingo skrev:Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
App app app... Det har vi inte sagt något om. Är inte det fuskBj.O.rn skrev:Inte nog med det, jag ska motionera minst en gång fram till dess åsså..
/B
Bingo skrev:App app app... Det har vi inte sagt något om. Är inte det fusk
Det hade räckt till en fjärdeplats i denna tävling - på sin höjd.Lime skrev:Mummel...
Varför kunde ni inte utlysa den här tävlingen för 3 månader sedan? Då vägde jag 89,8 kg. I morse vägde jag 82,2 kg (-8,5%)....
Invägning varje FredagBingo skrev:Ok, ställningen den 5 augusti var alltså:
Mav, 90 kg
Bingo, 86 kg
Bj.O.rn, 82
GSXR1100, 79 kg
Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
Jag tror förresten att GSXR1100 ljuger om sin vikt. Så fet som han är måste han väga mer än 79 kg.
Bj.O.rn skrev:Tänkte jag skulle prova på att gå hem från nån fest eller så, istället för att ta taxi..
/B
Snabbe_jag skrev:När du har festat hos grannen då eller som du kan tänka dig att gå hem
Bj.O.rn skrev:Ja, eller puben som ligger två kvarter bort..
/B
Oroa dig inte, jag har grillfest på tordag, i bästa fall blir man knall ochBingo skrev:Men inte nu på fredag... Väl?
Jag vägde mig i orse, så jag är itne längre orolig. Jag kan redan nu avslöja att ni är chanslösa. Era tjockisarGSXR1100R skrev:Oroa dig inte, jag har grillfest på tordag, i bästa fall blir man knall och
Bingo skrev:Jag vägde mig i orse, så jag är itne längre orolig. Jag kan redan nu avslöja att ni är chanslösa. Era tjockisar
Bingo skrev:Ok, ställningen den 5 augusti var alltså:
Mav, 90 kg
Bingo, 86 kg
Bj.O.rn, 82
GSXR1100, 79 kg
Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
GSXR1100R skrev:GSXR1100R, 78 kilo i morse
12 mil bankörning på Knudan (60 varv) är en trevlig motionsform, det värker i hela kroppen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |