GSXR1100R skrev:
Fläsk-Bingo har gömt sig, jag tror att han har gett upp.
Hörrudu din bakdantare
Här ges inget upp.
87,2 kg, dvs 0,6 kg tappat. Och jag fuskar inte genom att gå på dass precis innan, som vissa andra i denna tävling. Sånt är faktiskt ganska lågt.
Vi borde göra en tabell med resultaten vecka för vecka.
BB: visst får du vara med i denna tävling. Reglerna är enkla. Den som går ner mest vinner tävlingen. Ett exempel för att ytterligare förtydliga; om jag förlorar mer i vikt än Micke så vinner jag, om Mickes viktminskning är större än min så vinner jag igen. Om Micke vinner så får han 50 kronor av mig. Ingen får fuska, utom Micke och Björn, för de behöver all hjälp de kan få, och Mav, som tillåts ljuga ihop att han inte kan väga sig, när det i själva verket är uppenbart att hans fetma har tilltagit och han av skam och blygsel inte vågar berätta sanningen som den är. Du får fuska för att du är tjej och vi vet att du av det skälet ljuger vanemässigt så det är lönlöst att försöka hindra dig från det. Jag är en rättskaffens medborgare som aldrig ljuger, skarvar eller överdriver.
Skriv i ditt svar hur mycket du väger idag. Sedan rapporterar du, dina förfalskade, precis som Mickes, viktdata varje fredag fram till den 15 oktober, då den som gått ner mest i vikt utses till segrare i tävlingen.