Flaggvakter vid cykeltävlingar

Well, även löpartävlingar brukar också vara kända ganska länge i förväg, typ ett år eller så. Så om det kommer som en överraskning för de boende i närområdet bör dem nog öppna ögonen och slå på mottagaren istället. Som du själv föreslog... :-)

Jo men nu klagade jag inte över att de stänger av gatan löpfjantarna springer på utan alla gator som ens är i närheten. Om man pekar på garageinfarten och förklarar att man ska in där och parkera (privat garage) och det inte är en människa i närheten förutom flaggfjanten så kan man vara lite mer tillmötesgående än att prompt och med putläpp fräsa, NEJ åk härifrån och kom tillbaka om tre timmar.

Ja, vissa vägvakter tar nog sitt uppdrag på lite väl stort allvar men det finns så många muppar där ute som "bara"...... Putläppen kanske indikerade akut brist på kärlek, eller möjligen en lindrig utvecklingsstörning. Kopplade du på din kvinnliga charm?

Jag kan personligen tycka att det är sjukt att stänga av halva stan för alla dessa jävla löparfjanttävlingar som hålls varenda jävla sommar. De stänger inte bara av gatan de springer på utan varenda gata runt i kring vilket gör att folk som bor i stan inte kan ta sig hem eller ta sig hemifrån.
Om du pratar om Stockholm så tycker jag personligen att det är rätt skönt när de stänger av halva stan. Det är skönt att slippa biltrafiken ibland. Det borde t o m ske oftare, mer löparfjanttävlingar åt folket.:)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick