Kul att det finns fler flattrackers på vägarna,fast man möter dom inte i varenda korsning precis.Jag kör i Stockholm med denna.
Visst,liten och lätt,ca 115kg.Alutank usa modell av tt500-77.+inget mer en nödvändigt.Din hoj är rena drömmen.
Självklart-tackar aldig nej till lite körning.
Läste engelska bike och såg en sjukt snygg XR 1000, måste leta upp numret igen så jag kan visa
Visst,liten och lätt,ca 115kg.Alutank usa modell av tt500-77.+inget mer en nödvändigt.Din hoj är rena drömmen.
Din SR ser riktigt bra ut
Den här här Yamahan är en av mina favoriter. Jag har visserligen fuskat bort (photoshop) något fäste, några buntband och en slang. Den ser lätt ut. Här talar vi under 100kg.
Kul att det finns fler flattrackers på vägarna,fast man möter dom inte i varenda korsning precis.Jag kör i Stockholm med denna.
Grym hoj!
Har inte sett dig i stan, jag kör min varje dag södermalm - upplands väsby och tillbaks. Du har dock lite mer puts än vad jag har ett skyddande lager smuts och rost är min melodi, lite mad max ratbike.
Är sugen på att plocka bort min bakskärm som du har gjort och kapa lite fästen på ramen, men det är ganska bra att ha skärm när elsystemet ligger under sadeln och inte vill bli blött...
Jag håller med Jörgen en flattrackerfika på rosenhill vore klockers!
du har riktigt shyst smak,var har du hittat bild nr 3?
Går det att bygga en Flattrack av en modern sporthoj?
jag är lite sugen på att bygga om min FZR 1000-87 från Streetfigther till antagligen caferacer eller flattrack hållet eller kanske rent av en blandning.
eller blir den för fet?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |