Tommy skrev:Skojar ni?
Vem fan väntar 5 min innan de kör?
30s känns som en evighet så är det ingen/lite trafik kör man väl.
när jag var i beijing där har de visare som räknar ner! fan satt i en taxi i över 2 minuter! riktigt sjukt!
Tommy skrev:Skojar ni?
Vem fan väntar 5 min innan de kör?
30s känns som en evighet så är det ingen/lite trafik kör man väl.
amullo skrev:Ett enkelt sätt att att fixa omslagning tipsade polisen om. Han var MC-åkare privat och sa att om man tejpar fast en magnet på undersidan av MC´n så förstärker det störningen av fältet så det slår om. Har funkat hittils. Trevlig kille som faktiskt lyssnade på mig när jag sa att jag visste att det inte skulle slå om.
amullo skrev:....och det var inte någon annan bil i närheten utom den blå som jag inte såg i mina obefintliga backspeglar...
Kurvmakaren skrev:När jag jobbade på Malmö Gatukontor för ett par år sedan hade jag det fabulösa uppdraget att åka runt med min hoj och kolla av vilka trafikljius som reagerade och vilka som inte gjorde det. Etfer det skickade jag en redogörelse till trafikavdelningen om vilka som behöver trimmas in.
Göttigt jobb...
Mr Skutt skrev:Inte för att vara elak eller så. Men va har du hört de
Kan svära på att de inte fungerar med att dra en nyckelknipa på slingorna
som ligger ute i vägen.
vågen skrev:Kom till ett rödljus vid sextiden ute på lidingö som vägrade slå om. Efter 5 minuter var jag trött. Efter tio minuter körde jag mot rött.... I sånna lägen känns det som om en polis står runt hörnet med en fjärrkontroll för provisionen
Maxxi skrev:Många blinkar med heljusen för att det ska slå om till grönt, reagerar de på ljus också eller är det endast magnetfält?
RacerX skrev:Får man inte köra utan backspeglar
Är det någon ny EU-regel? Förr fick man ju iaf! (varför man nu skulle vilja... )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|