Flickan trillade av min motorcykel i farten. :(

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
RoLLER skrev:
..........vaddå känd, jag är väl som vilken användare som helst på den här siten, har också varit ny här och okänd, lite nervös innan samåkningar för att man känt sig vilsekommen......
Känner inte igen just den beskrivningen på dej :confused:

Men du har mina sympatier iallafall....
"Ändamålen helgar medlen" :lol

Hoppas flickan mår bra dock.

/Jocke

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
R1 wannabe skrev:
Känner inte igen just den beskrivningen på dej :confused:

Men du har mina sympatier iallafall....
"Ändamålen helgar medlen" :lol

Hoppas flickan mår bra dock.

/Jocke

Jodå... första gången jag skulle åka med på en Benkar tur för 2 år sen kände jag mig bortkommen och vilsen. Va lite nervös :)

Mänskligt va?

Har du sålt hojen nu föressten?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
RoLLER skrev:
Nej nej nej och åter nej!

Det var inte så. E du med på det nu? Hoppas att det e utrett nu för dig och alla andra. Nu vill jag inte behöva säga det igen. Hur svårt kan det va?

Jaha, så du wheelade och hon ville det och sedan åkte hon av? Ja men vad bra, då gör det ju inget...

Eller kastade hon av sig själv i farten för att det skulle se fränt ut?

Eller, har du vaxat bönpallen?

Enlighten us...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
abstruse skrev:
Jaha, så du wheelade och hon ville det och sedan åkte hon av? Ja men vad bra, då gör det ju inget...

Eller kastade hon av sig själv i farten för att det skulle se fränt ut?

Eller, har du vaxat bönpallen?

Enlighten us...
Starta honom inte igen. Han blir bara grinig. Titta åt ett annat hål* och låtsas som det regnar.

*Eller håll.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Starta honom inte igen. Han blir bara grinig. Titta åt ett annat hål* och låtsas som det regnar.

*Eller håll.

Nu skiter jag i det här ett tag looserjefflar! Jag ska lära mig HTML av deluxejonas nu!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Mattias skrev:

*Eller håll.

Jag skiter i det fullständigt, mest synd om tjejen. Men skriver man på ett publikt forum och sedan inte kan ta olika åsikter och frågor som kommer, då borde man kanske knipit från början. (Och ja, jag har läst hela tråden, men en del inlägg är ju editerade lite här och där...)

Nåväl, dags för lunch.

Fridens liljor.

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Jodå... första gången jag skulle åka med på en Benkar tur för 2 år sen kände jag mig bortkommen och vilsen. Va lite nervös :)

Mänskligt va?

Har du sålt hojen nu föressten?
Japp, den är historia nu :(

Men frugan är helt övertygad om att man lagt allt krut på att göra Gixxer K5 mer passagerarvänlig än föregångaren, att det dessutom kom till några extra hästar och lite lägre vikt är smällar man får ta :)
Har skapat lite förutsättningar för nästa säsong...

BTW blir det någon pennkamera? :7peta

Ps. Måste bara se ett "Bultrace" med dej i spetsen i år så jag får väl låna brorsans V-Max och se om väghållningen blivit lite bättre iochmed att den blivit 1 år äldre :rolleyes: Ds

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
R1 wannabe skrev:
Ps. Måste bara se ett "Bultrace" med dej i spetsen i år så jag får väl låna brorsans V-Max och se om väghållningen blivit lite bättre iochmed att den blivit 1 år äldre :rolleyes: Ds

Med RoLLER i spetsen? Hur fan ska det gå till?

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Mattias skrev:
Med RoLLER i spetsen? Hur fan ska det gå till?
Tja, du lär väl ha fullt upp med att försvara dina giftiga moderatorinlägg så det blir väl inga större problem :lol

Tänkte bara att, väntar jag till nästa säsong kommer Roller att göra något så dumt som att skaffa fast sällskap, bli mogen och förståndig samt sälja hojjen och skaffa barnvagn.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
R1 wannabe skrev:
Tänkte bara att, väntar jag till nästa säsong kommer Roller att göra något så dumt som att skaffa fast sällskap, bli mogen och förståndig samt sälja hojjen och skaffa barnvagn.

Du har tänkt precis rätt, din magkänsla stämmer!

Det är min dröm nu. Man börjar bli lite till åren och det känns som det e dags att tagga ner ett par snäpp.

Men vi kanske kan träffas och diskutera vilka blöjor du tycker fungerar bäst och ta en promenad med barnvagnarna? :)

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
RoLLER skrev:
Du har tänkt precis rätt, din magkänsla stämmer!

Det är min dröm nu. Man börjar bli lite till åren och det känns som det e dags att tagga ner ett par snäpp.

Men vi kanske kan träffas och diskutera vilka blöjor du tycker fungerar bäst och ta en promenad med barnvagnarna? :)
Skulle inget hellre vilja, men mina ungar är 11 och 14 så mina blöjerfarenheter är lika förlegade som mina färdigheter att hantera en modern sporthoj :lol

Dessutom finns det få barnvagnar med det tvillingmontage som krävs för att bära ungarnas sammanlagda vikt på +100kg

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
RoLLER skrev:
Hoppas att det här tas rätt och att man kan få lite sympati när man som bäst behöver det.

Det viktigaste, som flera redan varit inne på, är att allt gick väl till sist! Och naturligtvis är det mest viktiga inte att du får sympati eller medhåll från oss utan att Ulrika har accepterat din ursäkt som jag förmodar du har gett till henne!

Viktigt är också naturligtvis att hon också mår mentalt bra, vilket har framgått av tidigare inlägg. Om inte annat så att hon inte känner avsky för att åka mer hoj varken med dig eller någon annan.

Så mitt råd till dig RoLLER blir i princip:
- Skit i vad andra än Ulrika tycker/tänker eller reagerar på denna händelsen. För det är väl ändå det som är viktigast för dig!?

Mvh!
// Niklas

sandstream

Guest
MikkE skrev:
Men shit va många gnäller! Olyckor händer och nu var det lite sinnesförvirring. Det har hänt EN gång för RoLLER och kommer nog inte upprepas.
Ungefär lika mycket olycka som att krascha när man kör ifrån polisen. :rolleyes:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024