Flickor misshandlade

Status
Ej öppen för fler svar.

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Läste just på DN hemsida. Hur i HELVETE är en kille funtad i huvudet som slår en tjej? Jo en ynklig stor jävla skit! Fan vad jag HATAR killar som spöar tjejer. Det finns fan inte ord för vad man ska göra med en sån kille. Jag är själv uppväxt med att min mammas x bankade skiten ur henne! :mad: :mad:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=136646&previousRenderType=2

//Simon

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
Ett finskt ordspråk "man skall slå sin fru en gång i veckan, man vet inte alltid varför, men HON vet..."
nej, jag håller med, dom som gör det ligger inte högt i kurs...

Gixxer Mike

Guest
1 ord NACKSKOTT
fyfaan får jag tag i en sån jävel ska jag faan slita huvet av honom..GRRRRRR :mad:

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
sånt här gör mej så jävla sur! men något som väcker känslor innombords som knappt går att förklara är våldtäkt! så jävla sjukt! :gråta :zpy

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
skottpengar på dom
skulle någon begå våldtäckt en gång normalt straff, andra gången 320 volt till pungen eller kastrering med en slö osthyvel

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1
Det skulle vara intressant och veta hur stor procent av såna
gärnings män som är drog eller akohol påverkade.

Min gissning är att det är rätt många.

Piskas ska dom i allafall :whip :whip :whip :whip

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Insider!!

Var det nån som såg på insider i helgen då var et nått fruktansvärt som hade hänt.

Det var en kille som kom från finland/ det gör mig mer irriterad.
Han hade gått in på en gård och stal en cykel då kom morsan efter och skulle göra nått då hoppade finnen av cykeln och knivade henne till döds och då sprang farsan ut och sånen efter men då tog han fram geväret och sa att dom skulle stå på knä, dom gjorde det. Sen så sköt han av skallen på farsan och sånen som stog brevid såg det och kräktes får han såg hela skallen skjutas av + allt som kom ut, så sa han skjut mig inte jag är bara 13 år. Sen tröck han av ett skott och sköt honnom också. FYFAN VA JAG BLIR FÖRBANNAD, JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jag tror fortfarande på min teori om att folk som begår sånna här gärningar inte är fullt friska... Det är något mentalt som inte stämmer helt enkelt.

Det kan vara vad som helst men man är inte frisk i huvudet om man kan göra sånt!

Läskigt...

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Från artikeln

En 17-årig och en 18-årig flicka fick föras till sjukhus sedan de misshandlats av en jämnårig pojke

Jämnårig pojke :confused: är han både 17 OCH 18 år :crash

miffo*

aka Assassin
Gick med
2 May 2003
Hoj
Derbi Senda X-treme Super Motard -02
Finskt ordspråk? E finne men har nog aldrig hört det...
Stämmer att man e ganska puckad om man börjar göra sånt?
Va e straffet för sånt?
Knappast dedär me rivjärnet... eller? :D

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Re: Insider!!

Joker skrev:
Var det nån som såg på insider i helgen då var et nått fruktansvärt som hade hänt.

Han hade gått in på en gård och stal en cykel då kom morsan efter och skulle göra nått då hoppade finnen av cykeln och knivade henne till döds och då sprang farsan ut och sånen efter men då tog han fram geväret och sa att dom skulle stå på knä, dom gjorde det. Sen så sköt han av skallen på farsan och sånen som stog brevid såg det och kräktes får han såg hela skallen skjutas av + allt som kom ut, så sa han skjut mig inte jag är bara 13 år. Sen tröck han av ett skott och sköt honnom också. FYFAN VA JAG BLIR FÖRBANNAD, JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ja det var han Juha eller hur det stavas = Åmsele morden

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag blir mest nyfiken på hur hårt straff dessa gärningsmän får?
Människor våldtar, dom mördar och dom misshandlar.
Vad är egentligen ett rimligt straff..?

Jag tycker det är förjävligt att det finns människor som är så psykiskt skadade att dom rånar eller våldtar.. man önskar dom kunde få hårda fängelse straff och inte släppas ut efter 2 månader för att dom "har skärpt sig"...

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Fy fan .... man mår illa när man läser sånt här.... men det värsta av allt är ju att killen var en av flickornas pojkvän, och hon kommer helt garanterat att gå tillbaka till honom, fattar inte hur många tjejer är funtade som väljer riktiga skitar framför normala killar (som jag) ...

Jag talar av egen erfarenhet nu... Så jävla surt! :mad:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Antingen så älskar tjejen killen fortfarande ( vilket inte förklarar att hon går tillbaka till någon som slår henne) eller så är hon väl hotad att bli dödad om han lämnar henne..

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
Re: Insider!!

Joker skrev:

OMG säger jag bara. Dem skall bara utvisas och sitta instängda i en möglig källare och ruttna tills det bara fins skellett kvar :mad: :mad:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Bikerbitch skrev:
Jag blir mest nyfiken på hur hårt straff dessa gärningsmän får?
Människor våldtar, dom mördar och dom misshandlar.
Vad är egentligen ett rimligt straff..?

Jag tycker det är förjävligt att det finns människor som är så psykiskt skadade att dom rånar eller våldtar.. man önskar dom kunde få hårda fängelse straff och inte släppas ut efter 2 månader för att dom "har skärpt sig"...
Det är tyvärr så i Sverige att det är mer synd om gärningsmännen/kvinnorna än offren, vilka är det som skyddas vid en eventuell rättegång? jo gärningsmännen, ex; om ett gäng våldtar en tjej som är full så blir det mildare straff än om hon är nykter, vad vill samhället tala om med detta?, Jo att det är helt ok att våldta någon bara tjejen är full o man är några stycken o kan skyll apå varandra, inte undra på att folk tar saken i egna händer,
personligen skulle jag märka en sån j***l ordentligt även om jag fick långt långt fängelsestraff

ex 2, en pedofil håller som bäst på och med din dotter/pojke, försöker du förhindra detta o han skadas så straffas du hårdare än honom, du får sitta framför en domarpanel o förklara varför du skadade han (som om det skulle vara nödvändigt) medans han sitter bakom stängda dörrar (du får inte möta honom ansikte mot ansikte i en rättegång) vidare får du skyhöga böter, medans han får en helt egen cell avskilt ifrån andra fångar (priviligier)

dessa 2 exempel är tyvärr inte påhittade utan helt sanna, har läst om båda i aftonbladet för ett tag sedan.....

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Tänkte berätta en grej som hände när jag var yngre . Är ute och åker bil med två polare när vi får syn på en kille som ger en tjej dyngstyk , det är sparkar och slag , polaren stannar bilen och killen som misshandlade tjejen får det som han förtjänar ............Då skriker tjejen och hoppar i mellan och säger
- sluta jag älskar honom , ehhh vi står där som fån och killen ligger och jämrar sig...........Vafan han spöade ju skiten ur sig säger vi till tjejen , ähh det var inte så farligt säger hon..........Något konfunderade så stack vi därifrån........Helt sjukt att hon svängde så snabbt från att ha fått dyngpisk och skriker på hjälp för att sen säga att hon älskar killen .

Tidningarna eller TV gjorde ett reportage där två skådisar ( en tjej och en kille ) var ute på stan och tjejen för stryk av killen, syftet var att se om allmänheten skulle gå i mellan och hjälpa tjejen ...........Det var sorgligt att se att det var fan ingen som klev fram och hjälpte tjejen............Jag vet hur jag skulle gjort , garanterat kliva fram och erbjuda killen en bättre dansmotståndare..........kliver ALLTID i mellan om det börjar bli snett åt det ena hållet , några gånger så har jag råkat jäkligt illa ut själv när jag hoppat i mellan men jag har alltid klarat mig i slutändan .

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...