Mr. Fraghappy
Ny medlem
Ken Keniff skrev:Tänkte berätta en grej som hände när jag var yngre . Är ute och åker bil med två polare när vi får syn på en kille som ger en tjej dyngstyk , det är sparkar och slag , polaren stannar bilen och killen som misshandlade tjejen får det som han förtjänar ............Då skriker tjejen och hoppar i mellan och säger
- sluta jag älskar honom , ehhh vi står där som fån och killen ligger och jämrar sig...........Vafan han spöade ju skiten ur sig säger vi till tjejen , ähh det var inte så farligt säger hon..........Något konfunderade så stack vi därifrån........Helt sjukt att hon svängde så snabbt från att ha fått dyngpisk och skriker på hjälp för att sen säga att hon älskar killen .
Tidningarna eller TV gjorde ett reportage där två skådisar ( en tjej och en kille ) var ute på stan och tjejen för stryk av killen, syftet var att se om allmänheten skulle gå i mellan och hjälpa tjejen ...........Det var sorgligt att se att det var fan ingen som klev fram och hjälpte tjejen............Jag vet hur jag skulle gjort , garanterat kliva fram och erbjuda killen en bättre dansmotståndare..........kliver ALLTID i mellan om det börjar bli snett åt det ena hållet , några gånger så har jag råkat jäkligt illa ut själv när jag hoppat i mellan men jag har alltid klarat mig i slutändan .
Det verkar inte vara så ovanligt med sån händelser har själv två kompisar som handlat likadant och oxå blivit bemött så, väldigt tråkigt. Undrar förresten hur många här på forumet som har varit med om sånt