Mavve
Ur-medlem sen 2002.
R1 Mike skrev:i mina ögon finnsd et ingen ursäkt att slå en tjej..90% av alla kvinnor är fysiskt mindre vilket gör att våld mot dessa sköra individer inte bör tas i bruk.
En kille har för det mesta mer att sätta emot.
för det andra så kommer jag från en familj där kvinno och barnmisshadel har pågott så länge jag kan minnas därför hatar jag det så fruktasvärt mycket.
Min mamma har najjat ihop käken med trådar osv är idag tablett missbrukare pga all smärta efter skador hennes föredettingar har gjort mot henne en av dom är död idag.
Jag har blivit slagen av min pappa, min bror, min svåger och även mammas ex ..så jag vet hur det känns att bli misshandlad också.
MEN det finns inga ursäkter att slå barn eller kvinnor så är det bara.
jag verkligen HATAR såna killar..GRRRRRRR
även tjejer som slår sina barn då.
jag tex börjar hellre slåss med nån som är större än mig än nån som är mindre.
just det..ursäkter varför man kan göra si eller så kan man alltid hitta på.
i mina ögon är det inte rätt att slåss överhuvudtaget..men i vissa lägen så vill man göra det..och grottmänniskans instinkter tar då över.
Men en kvinna kommer alltid vara en kvinna med andra ord..en ömtålig varelse.
min tanke när man ser folk som tycker att det är ok att slå tjejer..då kan dom väl bli bakblåsare (bög) så slipper dom tjejer helt ju ha ha ha
Det e mycket tråkig läsning. Lider med dig.
Men jag har lagt halva mitt liv på min båge, snor en tjej den blir jag ursinnig. Andra har nog inte samma förståelse förm det som du har vad det innebär att slå en tjej. Fast man kan bara inte betee sig hur som helst o skylla på att man e tjej. Tycker jag.
Dödade du honom förresten?
750RR