Flickor misshandlade

Status
Ej öppen för fler svar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Acrid skrev:
Relevans? Vad har du fått det ifrån? Vad har det här med mig att göra?

Jag kan också försöka leta efter en nål i en höstack men jag gör det inte..

Om din kille beter sig illa dumpar du bara honom o letar ny.... det kallar jag vända andra kinden emot. BESTRAFFNING din hösäck. :rolleyes:

750RR

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Tjejer slår man inte :fakta och det berättade jag med nävarna för min syrras ex efter att han tagit stryptag på henne! :mad:

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
maverick_750rr skrev:
Man slutar ganksa fort att älska henne om man hade sett vad hon hade vatt kapabel till.......

Jepp, det gör det. Men, ska man bara gå vidare utan att reagera? Det tycker inte jag, och gapa o skrika på den personen hade inte gett nån effekt.

Man kan alltid skylla på sinnesförvirring :crash

750RR

Okej o vad ger det för bra effekt om du slår eller dödar henne?!
Berätta gärna det för mej för jag fattar inte det :confused:

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
maverick_750rr skrev:
Om din kille beter sig illa dumpar du bara honom o letar ny.... det kallar jag vända andra kinden emot. BESTRAFFNING din hösäck. :rolleyes:

750RR

8) Acrid, Herrljunga, SINGEL, ring storebrorsan Abstruse

Om fallet vore som du beskriver det så hade jag mycket besviken och sårad konstaterat att det finns ingen anledning för mig att slänga ut mer tid på aset, han är helt enkelt inte värd ens en bestraffning ...han är ingenting...

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Ok, Både R1-mike och mavve har både rätt och fel.

R1-mike: Det är alltså ok att slåss kan jag läsa från dina inlägg, bara man slår killar som är större?
Jag tvivlar på att du bara spöar såna som är större, varför stryk över huvud taget? Klarar du av att lösa situationen utan våld så att båda parter fattar vad dom gjort så förtjänar du min respekt.
Men som jag ser det nu så är du inget mer än det du kallar kvinnomisshandlare för. Dessutom Mansshauvinist (Hur fan nu det stavas) som tycker att alla kvinnor är övernaturliga väsen som ska ha vårt beskydd o.s.v.
Det enda jag kan hålla med om är att så långt det över huvudtaget gå inte slå tjejer men det gäller killar också.

Mavve: Long story short: Man slåss inte över huvud taget.

Och Ja, jag har upplevt verkliga livet, ja, jag har varit farligt ute många gånger, nej, jag har aldrig slagit en tjej(utom på lekis eller dagis men då slog alla alla :D )
Och Slutligen ja. Jag har också slagits ett par gånger och gått emellan och fått stryk.

Det ser i mina ögon ut som om ni båda skulle behöva prata med en hjärnskrynklare, jag har gjort det med i mellanstadiet tillsammans med en kille som hade vredesproblem och vi slogs rätt ofta.
Nu ett par år efter så är vi jättebra polare och han är utbildad Dagis\förskole-lärare, Skumt är det men den utbildningen var helt rätt för honom.

Var rädda om varandra!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
tingeling_66680 skrev:
Okej o vad ger det för bra effekt om du slår eller dödar henne?!
Berätta gärna det för mej för jag fattar inte det :confused:

Kanske inte döda henne.... :rolleyes:
Det hade kännts bra för en sekund. men som Avrid säger, hon hade inte varit värt ens det besväret.

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag är också emot våld. Och inte bara kvinnovåld. Jag tycker det är minst lika hemskt att männen åker på stryk.

Men låt oss säga att din tjej ger dig en örfil, vad gör du då?
Du ger ingen tillbaka, bara för att hon är tjej?

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
maverick_750rr skrev:
Kanske inte döda henne.... :rolleyes:
Det hade kännts bra för en sekund. men som Avrid säger, hon hade inte varit värt ens det besväret.

750RR

Nä just det...och hade du slått henne riktigt illa så hade DU råkat
illa ut av nån som känner henne....alltså inte värt besväret.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Re: Re: Insider!!

Ninja-Mackan skrev:
Såna människor behöver inte vård. Dom behöver samma medicin. Det blir billigare och mindre smärtsamt för samhället. Har man gjort en sådan sak har man avsagt sig sina rättigheter till ett liv.

Juha som han hette fick sitta på finskt tukthus efer den händelsen, där får man mycket riktigt stryk till lunch.
Han hamnade ej i Svenskt fängelse.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sEiKo skrev:

Var rädda om varandra!!

Klart man gör. Folk som kastar sten genom busshållplatser ska ha stryk, de som sätter fyr på telefonkiosker ska ha stryk, de som klottrar har fått för lite stryk.

Jag är rädda om andra, fast beter de sig illa utan att lyssna på vad som sägs till dem ska de ha stryk :D

man borde få aga barnen i skolan tycker jag. :)
Min pappa(65år) fick mycket stryk som liten o han e jättejättesnäll. Jag har frågat honom varför inte jag oxå fick mer stryk som liten.

//Önskar jag fått mer stryk :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
tingeling_66680 skrev:
Nä just det...och hade du slått henne riktigt illa så hade DU råkat
illa ut av nån som känner henne....alltså inte värt besväret.

DET hade jag inte dratt mig för en sekund ens.

Ringer folk sina kompisar för att gå på mig tvekar jag inte en sekund. Det är oftast bara löjliga folk som ringer upp en och hotar en massa utan att genomföra det. Jag lovar jag har fått sånna samtal :D De e så patetiska.

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Men låt oss säga att din tjej ger dig en örfil, vad gör du då?
Du ger ingen tillbaka, bara för att hon är tjej?

Inte min tjej för att jag älskar henne föhoppningsvis, men om en vilt främmande människa(tjej) hade gett mig en örfil hade hon oxå fått en.

750RR

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
sEiKo skrev:
Ok, Både R1-mike och mavve har både rätt och fel.

R1-mike: Det är alltså ok att slåss kan jag läsa från dina inlägg, bara man slår killar som är större?
Jag tvivlar på att du bara spöar såna som är större, varför stryk över huvud taget? Klarar du av att lösa situationen utan våld så att båda parter fattar vad dom gjort så förtjänar du min respekt.
Men som jag ser det nu så är du inget mer än det du kallar kvinnomisshandlare för. Dessutom Mansshauvinist (Hur fan nu det stavas) som tycker att alla kvinnor är övernaturliga väsen som ska ha vårt beskydd o.s.v.
Det enda jag kan hålla med om är att så långt det över huvudtaget gå inte slå tjejer men det gäller killar också.

Och Ja, jag har upplevt verkliga livet, ja, jag har varit farligt ute många gånger, nej, jag har aldrig slagit en tjej(utom på lekis eller dagis men då slog alla alla :D )
Och Slutligen ja. Jag har också slagits ett par gånger och gått emellan och fått stryk.

Det ser i mina ögon ut som om ni båda skulle behöva prata med en hjärnskrynklare, jag har gjort det med i mellanstadiet tillsammans med en kille som hade vredesproblem och vi slogs rätt ofta.
Nu ett par år efter så är vi jättebra polare och han är utbildad Dagis\förskole-lärare, Skumt är det men den utbildningen var helt rätt för honom.

Var rädda om varandra!!

Bra inlägg, inte ofta man läser såna genomtänkta svar på den här sidan.
Många här är ju allt för våldsbenägna, speciellt när det gäller att "Fan spöa skiten ur pundarjävlar och invandrarpack som inte kan skilja på ditt och mitt asså".
Våld föder våld och löser garanterat inga problem.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Tjejer slår man inte :fakta och det berättade jag med nävarna för min syrras ex efter att han tagit stryptag på henne! :mad:

Det var bra gjort. Blev du anmäld?

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
John Holmes skrev:
Många här är ju allt för våldsbenägna, speciellt när det gäller att "Fan spöa skiten ur pundarjävlar och invandrarpack som inte kan skilja på ditt och mitt asså".

Det var ju ett begåvat inlägg..... :rolleyes:
detta står ju inte genom heeeeela tråden.....

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
vissa tycks känna ett jäkla behov av att hävda sig.
Att slåss är ju en enkel och hjärnlös lösning, som imho inte bör användas föränn i sista hand eller i mycket trängda situationer. Att döda och lemlästa folk hur som helst hoppas jag bara är "skryt" annars kan man ju undra hur det står till med er?

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
maverick_750rr skrev:
Det var ju ett begåvat inlägg..... :rolleyes:
detta står ju inte genom heeeeela tråden..... (Sagt på bred skånska)

Jag har aldrig utmålad mig själv som särskilt begåvad.... :1pajas

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:

Du kan skicka ett pm om du känner att du behöver lite stryk, Jag såg att dom sålde stryk på Ebay för ett tag sen.
Det kan kanske vara nåt?

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
John Holmes skrev:

Trevligt att få gen-svar.
Är inte gammal men känner mig äldre ibland=)
Yngre ibland=)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
sEiKo skrev:
Du kan skicka ett pm om du känner att du behöver lite stryk, Jag såg att dom sålde stryk på Ebay för ett tag sen.
Det kan kanske vara nåt?

ja just, den där som auktionerade ut en rejäl omgång:)
fast man fick betala eventuella resor och logi utom.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...