Ok, Både R1-mike och mavve har både rätt och fel.
R1-mike: Det är alltså ok att slåss kan jag läsa från dina inlägg, bara man slår killar som är större?
Jag tvivlar på att du bara spöar såna som är större, varför stryk över huvud taget? Klarar du av att lösa situationen utan våld så att båda parter fattar vad dom gjort så förtjänar du min respekt.
Men som jag ser det nu så är du inget mer än det du kallar kvinnomisshandlare för. Dessutom Mansshauvinist (Hur fan nu det stavas) som tycker att alla kvinnor är övernaturliga väsen som ska ha vårt beskydd o.s.v.
Det enda jag kan hålla med om är att så långt det över huvudtaget gå inte slå tjejer men det gäller killar också.
Mavve: Long story short: Man slåss inte över huvud taget.
Och Ja, jag har upplevt verkliga livet, ja, jag har varit farligt ute många gånger, nej, jag har aldrig slagit en tjej(utom på lekis eller dagis men då slog alla alla
)
Och Slutligen ja. Jag har också slagits ett par gånger och gått emellan och fått stryk.
Det ser i mina ögon ut som om ni båda skulle behöva prata med en hjärnskrynklare, jag har gjort det med i mellanstadiet tillsammans med en kille som hade vredesproblem och vi slogs rätt ofta.
Nu ett par år efter så är vi jättebra polare och han är utbildad Dagis\förskole-lärare, Skumt är det men den utbildningen var helt rätt för honom.
Var rädda om varandra!!