Flickor misshandlade

Status
Ej öppen för fler svar.

Gixxer Mike

Guest
Det som både skrämmer mig och gör mig så jävla arg är att allt fler verkar tycka det är ok att ta till våld mot tjejer....bara här på ett forum för motorcykliser och typ 100 pers har läst inlägget så finns det redan flertalet möss som tycker det är ok att ta till nävarna mot tjejer....
Skrämmer mig för man börjar fundera om dom misshandlar sina tjejer vilket inte skulle förvåna mig..vilket gör att det finns tjejer som lever med detta helvete...
Det som mer skrämmer mig är att jag VET vad jag själv gör om jag ser nån kille slå en brud....eller om man träffar nån som tycker det är ok.
För tycker man det är ok att nån slår en tjej osv..då har man inte spärren själv som gör att man inte gör det själv ...så man börjar fundera hur många av er här inne som har misshandlat sina tjejer nu när ni sitter och tycker att det kan vara ok att slå tjejer.
Är det nån här inne som har slagit sin nuvarande tjej eller sitt ex nån gång? typ allt från handflata till sparka menar jag då.

OM det är fallet så bör ni se till att inte träffa mig nån gång ..är vi på samma ställe prestentera er INTE .....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
R1 Mike skrev:
Det som både skrämmer mig och gör mig så jävla arg är att allt fler verkar tycka det är ok att ta till våld mot tjejer....bara här på ett forum för motorcykliser och typ 100 pers har läst inlägget så finns det redan flertalet möss som tycker det är ok att ta till nävarna mot tjejer....
Skrämmer mig för man börjar fundera om dom misshandlar sina tjejer vilket inte skulle förvåna mig..vilket gör att det finns tjejer som lever med detta helvete...
Det som mer skrämmer mig är att jag VET vad jag själv gör om jag ser nån kille slå en brud....eller om man träffar nån som tycker det är ok.
För tycker man det är ok att nån slår en tjej osv..då har man inte spärren själv som gör att man inte gör det själv ...så man börjar fundera hur många av er här inne som har misshandlat sina tjejer nu när ni sitter och tycker att det kan vara ok att slå tjejer.
Är det nån här inne som har slagit sin nuvarande tjej eller sitt ex nån gång? typ allt från handflata till sparka menar jag då.

OM det är fallet så bör ni se till att inte träffa mig nån gång ..är vi på samma ställe prestentera er INTE .....

Jag råkade armbåga mitt X i huvet så hon trilla ihop :D
Fy fan vad jag skämdes det ÅRET!!! :rodnar

Hade jag hittat min tjej med en annan i sängen där hemma fullt igång hade min jaktkniv hamnat i min hand direkt. Sen hade jag suttit min tid i fängelset och det hade det varit värt :)

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ni som inte skulle kunna slå tjejer. Om en tjej slår dig med diverse tillhyggen så tvekar du att slå tillbaka bara för att hon är tjej?

Det här med straff gällande våldtäkter. Det är så att jag mår illa.
Straffen kan lindras utifall att tjejen var utmanande klädd eller inbjöd till sex. Det är fruktansvärt. Om jag skulle gå omkring i sexiga kläder så inte är det rätt att få våldta då?

Om en tjej eller kille går runt i dyra kläder, snygga klockor, dyra handväskor eller nyaste mobilen så finns det väl inget där som säger att det är rätt att råna bara för att dom var inbjöd till det?

Det är sjukt att våldtäktsmän inte får högre straff.
Har man vartit med om en våldtäkt så kan man inte bara rycka på axlarna o gå vidare som att inget har hänt. Det sitter ju kvar säkerligen hela livet.

Det är förresten bra att ni är villiga att ge er in mellan ett bråk för att försöka få stopp. Det kanske är lätt att säga när man sitter hemma i tryggheten. men i verkligheten tror jag inet många vågar ingripa i rädsla för deras egna liv..men skulle ni nu våga är det kanonbra.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Det är förresten bra att ni är villiga att ge er in mellan ett bråk för att försöka få stopp. Det kanske är lätt att säga när man sitter hemma i tryggheten. men i verkligheten tror jag inet många vågar ingripa i rädsla för deras egna liv..men skulle ni nu våga är det kanonbra.

:D Jag gick emellan ett bråk utanför en skola där 4st. slog en kille och jag sa att de skulle slå på mig istället.
Det visade sig att den killen de slog på hade spottat på dem i trappan för att det tyckte han verkade ok och då sa jag att de kunde få slå honom, men bryt bara inget......
Klart jag gjorde rätt, spottar man på någon ska man ha stryk så man lär sig :fakta

En tjej tyckte det var skoj att spotta på mig på en lektion i åttan och hon fick en smäll, fan va jag garvade när hon började böla :)

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
:D Jag gick emellan ett bråk utanför en skola där 4st. slog en kille och jag sa att de skulle slå på mig istället.
Det visade sig att den killen de slog på hade spottat på dem i trappan för att det tyckte han verkade ok och då sa jag att de kunde få slå honom, men bryt bara inget......
Klart jag gjorde rätt, spottar man på någon ska man ha stryk så man lär sig :fakta

En tjej tyckte det var skoj att spotta på mig på en lektion i åttan och hon fick en smäll, fan va jag garvade när hon började böla :)

750RR

Det måste vara svårt att sitta o vara så tuff när du sitter där hemma i Skauuuune i mysbyxor och mjölkglaset framför dig :whip

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Det måste vara svårt att sitta o vara så tuff när du sitter där hemma i Skauuuune i mysbyxor och mjölkglaset framför dig :whip

Sitter i bara kallingar o strumpor :fakta Somna med kläderna på igår och luktar mumma nu :D

Har inte ätit eller druckit nåt idag, bara glott in i datorn :( Skulle till falkenberg, men hade inte råd. KORV ringde från sturup, men har inte råd med det heller :crash

VAD HAR DU PÅ DIG??????

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
Sitter i bara kallingar o strumpor :fakta Somna med kläderna på igår och luktar mumma nu :D

Har inte ätit eller druckit nåt idag, bara glott in i datorn :( Skulle till falkenberg, men hade inte råd. KORV ringde från sturup, men har inte råd med det heller :crash

VAD HAR DU PÅ DIG??????

750RR
Såja. nu försöker vi inte förstöra denna tråd som faktiskt hade ett viktigt syfte från början..

Jag har snart skinnstället på mig. ska ut o köra i regnet.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Såja. nu försöker vi inte förstöra denna tråd som faktiskt hade ett viktigt syfte från början.

Trist att slå tjejer, men ibland ska de ha kalla handen :p
*återupptar trådens relevans*

TANKE: Enligt statistik FINNS det folk här inne som misshandlar sin jämlike där hemma :fakta Undrar hur dåligt de själv mår egentligen eller hur tjejen i fråga STÅR UT?????

750RR

Gixxer Mike

Guest
BB: jag har gått imellan flera gånger.
Jag gillar att sätta den som slår tjejen i samma sits som tjejn han slog satt i när han slog henne..
det där att inte kunna slå tillbaka utan bara ta emot..så killen får känna hur det är att få stryk av nån som är värre så han inte kan göra nåt åt det.

Det patetiska är att man märker vilken total omognad det är på ett par individer här inne som tro dom är balla för dom har lappat till tjejer..

undrar om man måste ha psykologisk utredning om man ska ha ett forum med vettiga personer...hur faan kan man tycka det är ok att nita en burd...jag fattar inte.

99% av gångerna är killen starkare än tjej och kan gå därifrån om hon skulle slå honom..eller knuffa bort henne så han kan gå iväg men tjejerhar inte det valet alltid..

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tore skrev:
Det sjuka med dagens rättssamhälle är att en som döms för ekonomisk brottslighet kan dömas till 6-7 års fängelse medans en som döms för dråp eller mord kan få rättspsyktriatisk vård och bli fri efter ett par år.

Dom flesta som döms till psykiatrisk vård får generellt sitta LÄNGRE än om dom hade dömts till vanligt fängelse, endast ett fåtal kommer undan med kortare tid :fakta vilket är synd

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 Mike skrev:
BB: jag har gått imellan flera gånger.
Jag gillar att sätta den som slår tjejen i samma sits som tjejn han slog satt i när han slog henne..
det där att inte kunna slå tillbaka utan bara ta emot..så killen får känna hur det är att få stryk av nån som är värre så han inte kan göra nåt åt det.

Det patetiska är att man märker vilken total omognad det är på ett par individer här inne som tro dom är balla för dom har lappat till tjejer..

99% av gångerna är killen starkare än tjej och kan gå därifrån om hon skulle slå honom..eller knuffa bort henne så han kan gå iväg men tjejerhar inte det valet alltid..

Tjejer ska inte få behandla andra hur de vill för att de är till 99% svagare än mig. Hade en tjej varit igång med att sno min hoj hade hon legat på intensiven. Hade en tjej brytit sig in i min lägenhet(som om här e nåt att ta...) hade hon fått ett bollträ i huvet.
Man kan inte göra som man vill bara för att man är tjej. Ska man skylla på att man är tjej eller? Är det en defekt att va tjej?(jag tror det) :D

Även otrohet ska bestraffas med invaliditet. Så ÄR det. Det är inte fegt att lappa till en tjej om hon beter sig så illa att hon förtjänar det. Oftast löser det ingenting, men utan reaktion händer samma sak igen.

Jag tycker det är tur för dig att du endast träffat de snälla flickorna - men det finns stygga med.

750RR

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
foppa skrev:
ex 2, en pedofil håller som bäst på och med din dotter/pojke, försöker du förhindra detta o han skadas så straffas du hårdare än honom, du får sitta framför en domarpanel o förklara varför du skadade han (som om det skulle vara nödvändigt) medans han sitter bakom stängda dörrar (du får inte möta honom ansikte mot ansikte i en rättegång) vidare får du skyhöga böter, medans han får en helt egen cell avskilt ifrån andra fångar (priviligier)

dessa 2 exempel är tyvärr inte påhittade utan helt sanna, har läst om båda i aftonbladet för ett tag sedan.....

Riktigt såhär illa är det inte... kommer jag hem och hittar en man som våldtar min lilla dotter kan jag i princip sänka honnom med ett nackskott och komma undan utan straff!
därför att: 1. alla har en nödvärnsrätt, ser man ett brott begås mot någon som ej kan använda sig av nödvärn får man ta över dennes nödvärnsrätt för att hjälpa. nödvärnsrätten har vissa begränsningar, t.ex max så mycket våld som krävs. (i vissa fall jättemycket)
2. man räknar alltid med omständigheter som kan påverka ditt omdömme, ingen dommare väntar sig att en far som ser sitt barn bli våldtaget kan (eller vill) hålla igen när han måttar med spaden.
Det finns faktiskt exempel (flera) där man slagit ihjäl en annan och helt sluppit straff!
i mitt arbete jobbar jag med både offer och gärningsmänn...
JOOO, precis så illa är det, såvida inte aftonbladet ljuger, (man kan ju aldrig vara säker) men en sak är säker, skulle jag se nåt sånt så skulle jag nog slå den personen tills den personen inte andades mer, med lr utan tillhygge, övergrepp mot barn och kvinnor är det värsta jag vet!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
red_ninja skrev:
JOOO, precis så illa är det, såvida inte aftonbladet ljuger, (man kan ju aldrig vara säker) men en sak är säker, skulle jag se nåt sånt så skulle jag nog slå den personen tills den personen inte andades mer, med lr utan tillhygge, övergrepp mot barn och kvinnor är det värsta jag vet!

BARN kan man bara inte slå. :fakta Ett barn kan alltid avvärjas utan våld.
Men att daska barn behövs :fakta DASKA - inte slå.

Som au-pair i tyskland har man daskat en del barn :tummenupp

750RR

Gixxer Mike

Guest
maverick_750rr skrev:
Tjejer ska inte få behandla andra hur de vill för att de är till 99% svagare än mig. Hade en tjej varit igång med att sno min hoj hade hon legat på intensiven. Hade en tjej brytit sig in i min lägenhet(som om här e nåt att ta...) hade hon fått ett bollträ i huvet.
Man kan inte göra som man vill bara för att man är tjej. Ska man skylla på att man är tjej eller? Är det en defekt att va tjej?(jag tror det) :D

Även otrohet ska bestraffas med invaliditet. Så ÄR det. Det är inte fegt att lappa till en tjej om hon beter sig så illa att hon förtjänar det. Oftast löser det ingenting, men utan reaktion händer samma sak igen.

Jag tycker det är tur för dig att du endast träffat de snälla flickorna - men det finns stygga med.

750RR

Men gör som jag när sånt händer..jag har haft tjejer som misshadnlat mig...varit otrogna, snott saker från mig osv..men jag har ALDRIGT slagit nån av dom för det..utan jag har plockat killen ena va otrogen med..och förklarade lugnt för henne att det är hon som har orsakat att killen sitter i rullstol osv ..vilket gör att hennes samvete krossas.
det finns alltid manliga personer i en kvinnas omgivning som hon bryr sig om..plocka honom och se till att hon fattar att det är hon som är orsak till det så kan du få henne att må sämre än om du ger henne en knytnäve i ansiktet eller nåt.
MEN SLÅ ALDRIG en tjej..då bevisar du bara att du är en liten ynkrygg.
jag kan ge dig 100 exempel på sätt att bestraffa tjejer utan att behöva slå dom..även om dom vill ha jämstalldhet kan maninte änra fysikens lagar.
BEHANDLA KVINNOR MED RESPEKT ANNARS FÅR DU INGEN RESPEKT AV NÅN .

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Fick lära mig redan när jag var liten att man inte ska bruka våld mot människor...men som skrivits tidigare så finns det undantag...men skulle nog aldrig slå en tjej..reserverar mig med ett nog eftersom tjejer också begår grova kriminella handlingar...och det kan behövas brukas ett visst våld för att undanvärja faran....men tycker det är tragiskt när man öppet går ut med att det är helt okej att slå på tjejer...*suckar*

Sedis

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 Mike skrev:
Men gör som jag när sånt händer..jag har haft tjejer som misshadnlat mig...varit otrogna, snott saker från mig osv..men jag har ALDRIGT slagit nån av dom för det..utan jag har plockat killen ena va otrogen med..och förklarade lugnt för henne att det är hon som har orsakat att killen sitter i rullstol osv ..vilket gör att hennes samvete krossas.
det finns alltid manliga personer i en kvinnas omgivning som hon bryr sig om..plocka honom och se till att hon fattar att det är hon som är orsak till det så kan du få henne att må sämre än om du ger henne en knytnäve i ansiktet eller nåt.
jag kan ge dig 100 exempel på sätt att bestraffa tjejer utan att behöva slå dom..även om dom vill ha jämstalldhet kan maninte änra fysikens lagar.

En tjej som begår det största sveket som finns förtjänar inte att leva i mina ögon. Jag har aldrig blivit bestulen av en tjej(tror jag, vet inte vem som stal mina cyklar) heller aldrig blivit bedragen. Du hamnar i en cell för att ha invalidiserat killen i fråga som bara var ute efter ett ligg, inte din tjej. Din tjej gråter lite ett tag men kommer över det sen, det gör tjejer. Det är inte värt att sitta i cellen om du vet att din tjej har en annan nu och kommer säkerligen att vara honom trogen, men hon svek DIG. DU sitter i cellen ensam var dag. killen ville inte dig nåt illa, men det ville din tjej. Killen är bestraffad för livet, din tjej likaså, men inte så värst synligt...... jag vet inte om du tycker att jag e feg eller för stor i orden, men jag anser att det är tjejens fel och hon ska bestraffas. Jag sitter hellre av min tid vetande att hon kommer aldrig mer kunna gå och ångrar sig varje varje varje och varje dag för det hon gjorde mot mig än att sitta där o fantisera om hon har det bra eller dåligt.
Fy fan vad kjag hade sovit gott om alla de nätterna tänkandes att hon kommer aldrig kunna cykla på en cykel igen eller stå i kön till kärlekstunneln på Lisseberg..... :)

Jag är jättesnäll, sannerligen ingen kvinnomisshandlare. Slår jag har det gått riktigt riktigt för långt. Ta nu därför inte detta som jag slår tjejer för skojs skull, det gör jag sannerligen inte.

750RR

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Där hjärnan tar slut där tar armarna vid!

Så det är ok att slå killar då ??

om nu den upptagna tjejen hittat en singelkille som hon är mer intresserad av än den hon redan har! och hoppar i säng med singelkillen är det då killen man skall vara förbannad på ??

och fresten så är nog inte "-och du fresten jag har pojkvän" en bra raggar replik!

R1 Mike skrev:

Gixxer Mike

Guest
i mina ögon finnsd et ingen ursäkt att slå en tjej..90% av alla kvinnor är fysiskt mindre vilket gör att våld mot dessa sköra individer inte bör tas i bruk.
En kille har för det mesta mer att sätta emot.

för det andra så kommer jag från en familj där kvinno och barnmisshadel har pågott så länge jag kan minnas därför hatar jag det så fruktasvärt mycket.
Min mamma har najjat ihop käken med trådar osv är idag tablett missbrukare pga all smärta efter skador hennes föredettingar har gjort mot henne en av dom är död idag.
Jag har blivit slagen av min pappa, min bror, min svåger och även mammas ex ..så jag vet hur det känns att bli misshandlad också.

MEN det finns inga ursäkter att slå barn eller kvinnor så är det bara.

jag verkligen HATAR såna killar..GRRRRRRR
även tjejer som slår sina barn då.

jag tex börjar hellre slåss med nån som är större än mig än nån som är mindre. :whip

just det..ursäkter varför man kan göra si eller så kan man alltid hitta på.
i mina ögon är det inte rätt att slåss överhuvudtaget..men i vissa lägen så vill man göra det..och grottmänniskans instinkter tar då över.
Men en kvinna kommer alltid vara en kvinna med andra ord..en ömtålig varelse.

min tanke när man ser folk som tycker att det är ok att slå tjejer..då kan dom väl bli bakblåsare (bög) så slipper dom tjejer helt ju ha ha ha

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...