flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
vad tycker ni? är det nåt att ha? klart man har behov men ärligt talat! umgås man inte hällre me polarna... och man kan göra både och men det blir ju inte samma sak :fatta! :4skrika

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fattaliano skrev:
2194641 vad tycker ni? är det nåt att ha? klart man har behov men ärligt talat! umgås man inte hällre me polarna... och man kan göra både och men det blir ju inte samma sak :fatta! :4skrika
Hellre festa med polarna och ragga upp något på fyllan än vara vingklippt.

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
fattaliano skrev:
2194668 men nör man har tycker man ju oftast att de inte är bra med en... eller ibland iaf.. :3freak

Gräset är alltid grönare på andra sidan, vad det än gäller :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Mackz skrev:
2194677 Gräset är alltid grönare på andra sidan, vad det än gäller :)

Eb riktig illusionist :D

Han man en flicka som man trivs med är det bra med flickvän, om inte är det inte bra :dummer

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
Rash skrev:
2194680 Eb riktig illusionist :D

Han man en flicka som man trivs med är det bra med flickvän, om inte är det inte bra :dummer

har man en flickvän som man trivs riktigt bra med så måste det antingen vara en ovanligt konstig tjej.. eller att man själv är konstig.. :fatta!

eller så inbillar man sig bara det.. :tungan

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Bra såklart! Man slipper diska och städa så ofta, så slipper man bjuda på drinkar för flera hundra spänn får att få sig något :tuttar

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Empa skrev:
2194740 Bra såklart! Man slipper diska och städa så ofta, så slipper man bjuda på drinkar för flera hundra spänn får att få sig något :tuttar
Haha, hon hänger inte här får jag hoppas? :hihi

Nog fan vore det skoj med en flickvän, men det är rätt svårt att hitta nån som brinner för hojar på samma sätt, eller ens accepterar det. Eller tycker att det är helt ok att man tillbringar en fredagskväll/natt i garaget för att fippla till något på hojen.
Men visst, om nån brud som älskar hojar, avskyr rosa å pojkband, hellre dricker whiskey än paraplydrinkar å inte bangar på en skogsprommenad då och då, så är det bara att höra av sig! :hihi

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Hoztic skrev:
2194845 Haha, hon hänger inte här får jag hoppas? :hihi

Nog fan vore det skoj med en flickvän, men det är rätt svårt att hitta nån som brinner för hojar på samma sätt, eller ens accepterar det. Eller tycker att det är helt ok att man tillbringar en fredagskväll/natt i garaget för att fippla till något på hojen.
Men visst, om nån brud som älskar hojar, avskyr rosa å pojkband, hellre dricker whiskey än paraplydrinkar å inte bangar på en skogsprommenad då och då, så är det bara att höra av sig! :hihi

En bekant berätta nyligen om hur dum han vart och missat chansen på en sådan flicka som du drömmer om. Så det finns sådana! Nu flera år i efterhand så ångrar han sig djupt tror jag..
Sa jag att hon var en irländska? Lite mer jävlaranamma i sådana flickor kanske? *fördomsexpressen*

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
sambo/flickvän är bra att ha,
Det är inte alltid sol ute !
Det är ganska trevligt att ha någon att snacka med när det är tungt.
Det är trevligt att äta middag i gott sällskap.
Det är mysigt att krypa ner i sängen (efter en kul mc tur) och då få lite kroppsvärme.
Det är bra att ha någon att dela sina räkningar med *ler*

nja jag tycker nog att jag är nöjd med min sambo .. + att hon gillar mina hobbies men är inte super intresserad , så jag får ha dem ifred men hon åker gärna med om/när tillfälle ges ..
Hon har lite egna intressen så det är lite ge och ta ..

skulle sakna henne om hon lämnade mig ..

NEJ hon står inte bakom ryggen och läser nu :hihi

jente

Guest
Är det verkligen så hemskt att umgås med tjejen på helgen än sitta med grabbarna :confused: Ni dricker skallen av er och på morgonen så vill ni att tjejen tar hand om er för att ni är så jävla bakfulla...

Men då är ju vi där iallafall.

Varför inte umgås med tjejen och grabbarna samtidigt :va :va

Hoztic skrev:
2194845 Haha, hon hänger inte här får jag hoppas? :hihi

Är det verkligen så svårt att hitta en tjej som tycker om sporthojar? :confused:

Det finns ju tjejer här som gillar sporthojar :tungan

Vet att syrran min satt ute med sitt ex i garage för att hon ville veta saker, att få samma intresse. Det va inte problem alls...

Instabil skrev:
2195151 sambo/flickvän är bra att ha,
Det är inte alltid sol ute !
Det är ganska trevligt att ha någon att snacka med när det är tungt.
Det är trevligt att äta middag i gott sällskap.
Det är mysigt att krypa ner i sängen (efter en kul mc tur) och då få lite kroppsvärme.
Det är bra att ha någon att dela sina räkningar med *ler*

nja jag tycker nog att jag är nöjd med min sambo .. + att hon gillar mina hobbies men är inte super intresserad , så jag får ha dem ifred men hon åker gärna med om/när tillfälle ges ..
Hon har lite egna intressen så det är lite ge och ta ..

skulle sakna henne om hon lämnade mig ..

NEJ hon står inte bakom ryggen och läser nu :hihi

Någon som tycker att tjej/sambo är bra iallafall.... :tummenupp :pannkyss

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...