fattaliano
gasar tills det rasar
vad tycker ni? är det nåt att ha? klart man har behov men ärligt talat! umgås man inte hällre me polarna... och man kan göra både och men det blir ju inte samma sak
Last edited:
Hellre festa med polarna och ragga upp något på fyllan än vara vingklippt.fattaliano skrev:2194641vad tycker ni? är det nåt att ha? klart man har behov men ärligt talat! umgås man inte hällre me polarna... och man kan göra både och men det blir ju inte samma sak
morlock skrev:2194652Flickvänn är bra att ha....
Har ingen flickvänn... därför är det bra med en.fattaliano skrev:2194655vilken anledning har du?
morlock skrev:2194662Har ingen flickvänn... därför är det bra med en.
fattaliano skrev:2194668men nör man har tycker man ju oftast att de inte är bra med en... eller ibland iaf..
Mackz skrev:2194677Gräset är alltid grönare på andra sidan, vad det än gäller
Rash skrev:2194680Eb riktig illusionist
Han man en flicka som man trivs med är det bra med flickvän, om inte är det inte bra
pogo skrev:2194660Sex utan kärlek är värdelöst.
Haha, hon hänger inte här får jag hoppas?Empa skrev:2194740Bra såklart! Man slipper diska och städa så ofta, så slipper man bjuda på drinkar för flera hundra spänn får att få sig något
Hoztic skrev:2194845Haha, hon hänger inte här får jag hoppas?
Nog fan vore det skoj med en flickvän, men det är rätt svårt att hitta nån som brinner för hojar på samma sätt, eller ens accepterar det. Eller tycker att det är helt ok att man tillbringar en fredagskväll/natt i garaget för att fippla till något på hojen.
Men visst, om nån brud som älskar hojar, avskyr rosa å pojkband, hellre dricker whiskey än paraplydrinkar å inte bangar på en skogsprommenad då och då, så är det bara att höra av sig!
Hoztic skrev:2194845Haha, hon hänger inte här får jag hoppas?
Nog fan vore det skoj med en flickvän, men det är rätt svårt att hitta nån som brinner för hojar på samma sätt, eller ens accepterar det. Eller tycker att det är helt ok att man tillbringar en fredagskväll/natt i garaget för att fippla till något på hojen.
Men visst, om nån brud som älskar hojar, avskyr rosa å pojkband, hellre dricker whiskey än paraplydrinkar å inte bangar på en skogsprommenad då och då, så är det bara att höra av sig!
Instabil skrev:2195151sambo/flickvän är bra att ha,
Det är inte alltid sol ute !
Det är ganska trevligt att ha någon att snacka med när det är tungt.
Det är trevligt att äta middag i gott sällskap.
Det är mysigt att krypa ner i sängen (efter en kul mc tur) och då få lite kroppsvärme.
Det är bra att ha någon att dela sina räkningar med *ler*
nja jag tycker nog att jag är nöjd med min sambo .. + att hon gillar mina hobbies men är inte super intresserad , så jag får ha dem ifred men hon åker gärna med om/när tillfälle ges ..
Hon har lite egna intressen så det är lite ge och ta ..
skulle sakna henne om hon lämnade mig ..
NEJ hon står inte bakom ryggen och läser nu
Är du chey, LR?pogo skrev:2194660Sex utan kärlek är värdelöst.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|