Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
FeeBee skrev:2196478Är alla killar på sh desperata...?
Aha, nobben direkCt inann jag nästan inte sagt nått.
FeeBee skrev:2196478Är alla killar på sh desperata...?
Ha ha ha! Jag bara undrade ju...Bärgren skrev:2196480Aha, nobben direkCt inann jag nästan inte sagt nått.
INGET mer...?! Då borde det väl inte va så svårt...!fattaliano skrev:2196498jag är inte ett dugg desperat vill ju bara ha nån bak på hojjjen juu
FeeBee skrev:2196488Ha ha ha! Jag bara undrade ju...
Och om du vill ha nån chans med cheyerna borde du kanske presentera dig eller säga nåt kul eller nåt liknande..
Det är inte ALLA damer som faller pladask för bara en vinkning..
Snällt av dig att du var så diskret!Bärgren skrev:2196519Ok. Fast du var ändå för "mogen" för mig. Observera att jag inte nämde något om damens ålder.
FeeBee skrev:2196507INGET mer...?! Då borde det väl inte va så svårt...!
Det hjälper om båda är det...fattaliano skrev:2194685har man en flickvän som man trivs riktigt bra med så måste det antingen vara en ovanligt konstig tjej.. eller att man själv är konstig..
Å jag har den enafattaliano skrev:ja.. klart hittar man en sånn tjej som ni snackar om så.. men det är ju en på miljonen vilket betyder att det finns ca 9 st i sverige..
sen får hon ju gäran se bra ut också.. det drar ner anatalet till 2 i sverige..
Av sig självt?! LITE får du ju anstränga dig..!fattaliano skrev:2196540haha jooo men resten ska ju komma av sig självt!!
va hette du sarusaru?
FeeBee skrev:2196527
För nu lär ju halva sh kolla efter i min profil hur "mogen" jag är..!
Färjestad rokkar!Rash skrev:2196631Självklart..
Förstår att du är en vilsen skåning, du hejar ju på Färjestad
Nienna skrev:2195430Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl
Kia skrev:2197038Kan bara hålla med dig.... Det finns inget finare än att se glädjen i ögonen på den man älskar när han gör det han tycker är roligt...
Stortryne skrev:2196544Det hjälper om båda är det...
Å jag har den ena
Gabor skrev:2197227Ska vi skruva lite tillsammans ??
Nienna skrev:2195430Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119339fattaliano skrev:2196498jag är inte ett dugg desperat vill ju bara ha nån bak på hojjjen juu
Nursey skrev:
Kia skrev:2197237Absolut, säg bara till.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|