flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

_teSSan_

Guest
Bärgren skrev:
2196480 Aha, nobben direkCt inann jag nästan inte sagt nått. :4skrika
Ha ha ha! Jag bara undrade ju... ;)

Och om du vill ha nån chans med cheyerna borde du kanske presentera dig eller säga nåt kul eller nåt liknande.. :7peta
Det är inte ALLA damer som faller pladask för bara en vinkning.. ;)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
FeeBee skrev:
2196488 Ha ha ha! Jag bara undrade ju... ;)

Och om du vill ha nån chans med cheyerna borde du kanske presentera dig eller säga nåt kul eller nåt liknande.. :7peta
Det är inte ALLA damer som faller pladask för bara en vinkning.. ;)

Ok. Fast du var ändå för "mogen" för mig. Observera att jag inte nämde något om damens ålder.

_teSSan_

Guest
Bärgren skrev:
2196519 Ok. Fast du var ändå för "mogen" för mig. Observera att jag inte nämde något om damens ålder.
Snällt av dig att du var så diskret! :tummenupp

:4skrika För nu lär ju halva sh kolla efter i min profil hur "mogen" jag är..! :4skrika :fatta!

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
fattaliano skrev:
2194685 har man en flickvän som man trivs riktigt bra med så måste det antingen vara en ovanligt konstig tjej.. eller att man själv är konstig.. :fatta!
Det hjälper om båda är det...

fattaliano skrev:
ja.. klart hittar man en sånn tjej som ni snackar om så.. men det är ju en på miljonen vilket betyder att det finns ca 9 st i sverige..

sen får hon ju gäran se bra ut också.. det drar ner anatalet till 2 i sverige..
Å jag har den ena :banana :tuttar

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
jag gillar hojar! men jag kan inte mycket om dom men jag försöker :hihi Killen har sporthoj o jag hoppas att han är nöjd med mig :tungan

Kia

Guest
Nienna skrev:
2195430 Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl ;) :)

:Bugar :yoparty Kan bara hålla med dig.... Det finns inget finare än att se glädjen i ögonen på den man älskar när han gör det han tycker är roligt... :yoparty

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Tjejerna här inne är ju partiska och i många fall upptagna... Jag tror inte att någon tjej här bara lutar sig tillbaka och förutsätter att killen/killarna ska fixa deras hojar. Jag behöver hjälp när jag mekar, men jag VILL lära mej saker, och har inga svårigheter med att skita ner mej. Till saken hör att jag är en jävligt bra flickvän. Blygsam? Inte ett dugg!! :D :D

/Carin

Gabor

Guest
Kia skrev:
2197038 :Bugar :yoparty Kan bara hålla med dig.... Det finns inget finare än att se glädjen i ögonen på den man älskar när han gör det han tycker är roligt... :yoparty

Ska vi skruva lite tillsammans ?? :pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Nienna skrev:
2195430 Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl ;) :)

Wörd Nienna :) Jag är helt med på din linje. Den där nöjda blicken är det bästa som finns :)

fattaliano skrev:
2196498 jag är inte ett dugg desperat vill ju bara ha nån bak på hojjjen juu :hihi :hihi
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119339 :hihi

Last edited by a moderator:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar