flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

_teSSan_

Guest
Santo skrev:
2197472 Lätt, skulle vägra inte kolla nu :banana ... bra årgång. :tungan

Fin vovve föresten
Klart! Hon är finast! :kär

Och det är väl inge större fel på din årgång heller... :tungan

Kia

Guest
Gabor skrev:
2197551 Ditt garage, din hoj, mina verktyg, ok. :pannkyss

Garage? Hojjen? Vad har de med saken att göra?? Hrrm jooo, just jaa vi skulle ju skruva tillsammans... hehe.. ;) :yoparty

Gabor

Guest
Kia skrev:
2197557 Garage? Hojjen? Vad har de med saken att göra?? Hrrm jooo, just jaa vi skulle ju skruva tillsammans... hehe.. ;) :yoparty

:tummenupp

bad santa skrev:
2197554 inget fel med flickvän gäller bara o hitta den som verkligen uppskattar den man är o gör =/ vissa är så skumma :va

försöka ändra en och grejer :3freak

ALLA är skumma..."de träffar idealmannen, sen ska dom göra om honom så han passar till allt de vill ha honom till, då plötsligt inser dom att han blivit tråkig åså gör dom slut med honom... :confused: :näsblod :mad: :gnissla :huvet

_teSSan_

Guest
bad santa skrev:
2197578 ja typ så är det ju :(
skumma saker de där kvinnorna :3freak
Ni är precis lika skumma! :7peta Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det! :(

Gabor

Guest
FeeBee skrev:
2197597 Ni är precis lika skumma! :7peta Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det! :(

det är ju därför män å kvinnor kompletterar varandra så bra, alla har något att göra......

Kia

Guest
FeeBee skrev:
2197597 Ni är precis lika skumma! :7peta Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det! :(

:yoparty :yoparty :Bugar :Bugar :Bugar

Kunde inte sagt det bättre....

_teSSan_

Guest
Gabor skrev:
2197601 det är ju därför män å kvinnor kompletterar varandra så bra, alla har något att göra......
Nej, VI kompletterar ER. Vi klarar oss bra utan er, fast ni är ju rätt så söta. :tungan

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag röstar Dåligt för jag har precis avslutet ett så jävla vejligt förhållande..nä singel ska man va sex får man än då

ja jag är bitter

Gabor

Guest
FeeBee skrev:
2197627 Nej, VI kompletterar ER. Vi klarar oss bra utan er, fast ni är ju rätt så söta. :tungan

Ge mig ett exempel på En kvinna som klarat sig Utan män i sitt liv....en enda.

Klarar du det, så kommer jag personligen ner till dig och lagar en middag du aldrig glömmer...referenser finns. :pannkyss

Kia skrev:
2197636 Nope, jag saknar ord över dessa visdomsord....

Jag har hört annat om dig, att du är en gudinna, visdomsgudinna bla :pannkyss

jente

Guest
Gabor skrev:
2197647 Ge mig ett exempel på En kvinna som klarat sig Utan män i sitt liv....en enda.

Klarar du det, så kommer jag personligen ner till dig och lagar en middag du aldrig glömmer...referenser finns. :pannkyss

Jag har hört annat om dig, att du är en gudinna, visdomsgudinna bla :pannkyss

Vad jag har hört så ska det ju vara kvinnans plats i köket...inte mannens :hihi

_teSSan_

Guest
Gabor skrev:
2197647 Ge mig ett exempel på En kvinna som klarat sig Utan män i sitt liv....en enda.

Jag kanske är den första då.. De männen jag har haft i mitt liv har bara gjort det värre, så de hade jag klarat mig bättre utan än med! From 2/5-06 är "Projekt Män" nerlagt. :fakta

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept