FeeBee skrev:2196527
För nu lär ju halva sh kolla efter i min profil hur "mogen" jag är..!
Lätt, skulle vägra inte kolla nu ... bra årgång.
Fin vovve föresten
FeeBee skrev:2196527
För nu lär ju halva sh kolla efter i min profil hur "mogen" jag är..!
Gabor skrev:2197458torsdag ?
Klart! Hon är finast!Santo skrev:2197472Lätt, skulle vägra inte kolla nu ... bra årgång.
Fin vovve föresten
FeeBee skrev:2197479Klart! Hon är finast!
Och det är väl inge större fel på din årgång heller...
Kia skrev:2197476Ditt eller mitt place? Men du får använda dina egna verktyg faktiskt...
Gabor skrev:2197551Ditt garage, din hoj, mina verktyg, ok.
Kia skrev:2197557Garage? Hojjen? Vad har de med saken att göra?? Hrrm jooo, just jaa vi skulle ju skruva tillsammans... hehe..
bad santa skrev:2197554inget fel med flickvän gäller bara o hitta den som verkligen uppskattar den man är o gör =/ vissa är så skumma
försöka ändra en och grejer
Gabor skrev:2197567
ALLA är skumma..."de träffar idealmannen, sen ska dom göra om honom så han passar till allt de vill ha honom till, då plötsligt inser dom att han blivit tråkig åså gör dom slut med honom...
Ni är precis lika skumma! Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det!bad santa skrev:2197578ja typ så är det ju
skumma saker de där kvinnorna
FeeBee skrev:2197597Ni är precis lika skumma! Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det!
FeeBee skrev:2197597Ni är precis lika skumma! Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det!
Jo det kan duKia skrev:2197607
Kunde inte sagt det bättre....
Nej, VI kompletterar ER. Vi klarar oss bra utan er, fast ni är ju rätt så söta.Gabor skrev:2197601det är ju därför män å kvinnor kompletterar varandra så bra, alla har något att göra......
Gabor skrev:2197610Jo det kan du
FeeBee skrev:2197627Nej, VI kompletterar ER. Vi klarar oss bra utan er, fast ni är ju rätt så söta.
Kia skrev:2197636Nope, jag saknar ord över dessa visdomsord....
Gabor skrev:2197647Ge mig ett exempel på En kvinna som klarat sig Utan män i sitt liv....en enda.
Klarar du det, så kommer jag personligen ner till dig och lagar en middag du aldrig glömmer...referenser finns.
Jag har hört annat om dig, att du är en gudinna, visdomsgudinna bla
Jag kanske är den första då.. De männen jag har haft i mitt liv har bara gjort det värre, så de hade jag klarat mig bättre utan än med! From 2/5-06 är "Projekt Män" nerlagt.Gabor skrev:2197647Ge mig ett exempel på En kvinna som klarat sig Utan män i sitt liv....en enda.
Klarar du det, så kommer jag personligen ner till dig och lagar en middag du aldrig glömmer...referenser finns.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|