flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

Kia

Guest
fattaliano skrev:
2198080 vad tror ni om en separat del här på forumet som går ut på att ragga? fixa brudar / killar osv.. måste ju va skit bra då är ju risken stor att man delar ett intresse iaf med tjejen... är nog sjukt ovanligt! fast å andra sidan är det nog brist på tjejer... man skulle isåfall kunna slå ihop SH och ett rid-forum :tummenupp

Det är ju guld att ragga på sporthoj.... :yoparty :tummenupp

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
FeeBee skrev:
2197597 Ni är precis lika skumma! :7peta Ni kan tex aldrig bestämma er för vem ni vill ha! Och ni är mästare på att få tjejer att tro att ni är intresserade fast ni egentligen inte alls är det! :(
men det är ju för ni aldrig vet vad ni vill. :va

man kan springa efter er hur länge som helst o sen vill ni bara va vänner iallfall skumma :fatta!
kvinnor är fasen mer veliga än män jag vet vem o vad jag vill ha och då fixar jag det punkt slut :4skrika

Gabor

Guest
bad santa skrev:
2198713 men det är ju för ni aldrig vet vad ni vill. :va

man kan springa efter er hur länge som helst o sen vill ni bara va vänner iallfall skumma :fatta!
kvinnor är fasen mer veliga än män jag vet vem o vad jag vill ha och då fixar jag det punkt slut :4skrika

Nja, vet int om du har rätt där, de tjejer jag känner vet nog fan va dom vill.

Sen är det inte alltid samma sak man vill.... :lol :rofl :yoparty

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
Empa skrev:
2194740 Bra såklart! Man slipper diska och städa så ofta, så slipper man bjuda på drinkar för flera hundra spänn får att få sig något :tuttar
slipper städa å diska? var hitta du din? thailand? här slipper man fan inget :gnissla

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Rigge skrev:
2198010 Förhållanden är tråkiga och skulle man råka ha ett är det bättre om hon inte gillar hojar så man får åka ifred.

där sa du något sant!!

hon ska veta om ens intresse och inte misstycka, men inte tjata om att åka med.

jag och tjejen åker väl en gång om året kanske på hojen tillsammans, och de inte ens långt.

:tummenupp

_teSSan_

Guest
bad santa skrev:
2198713 men det är ju för ni aldrig vet vad ni vill. :va

Det samma du! Man kan gå och tro att en kille är intresserad och kära ner sig helt, sen var han inte alls intresserad utan ville "bara flörta lite på skoj".. :4skrika

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
Kia skrev:
2198587 Det är ju guld att ragga på sporthoj.... :yoparty :tummenupp

ja det förstår jag att du tycker det är ju bara killar här.. fan funderar på å köpa häst istället.. börja med en ny hobby helt enkelt :huvet

_teSSan_

Guest
fattaliano skrev:
2199330 ja det förstår jag att du tycker det är ju bara killar här.. fan funderar på å köpa häst istället.. börja med en ny hobby helt enkelt :huvet
Nej! det kan du inte göra! Hojen kan du ställa in i garaget på vintern, hästen måste mockas till och släppas ut vaaarje dag oavsett väder..! :3freak

Finns en anledning till att jag slutade med hästar... :död

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
FeeBee skrev:
2199349 Nej! det kan du inte göra! Hojen kan du ställa in i garaget på vintern, hästen måste mockas till och släppas ut vaaarje dag oavsett väder..! :3freak

Finns en anledning till att jag slutade med hästar... :död

jo jag vet men.. som sagt det är brist på tjejer.. kan du inte säga åt lite tjejpolare att börja köra hoj... :rolleyes:

_teSSan_

Guest
fattaliano skrev:
2199369 jo jag vet men.. som sagt det är brist på tjejer.. kan du inte säga åt lite tjejpolare att börja köra hoj... :rolleyes:
Sorry.. hade gärna gjort det, men jag har inga tjejkompisar... kan inte umgås med cheyer, de ljuger ju hela tiden..! :4skrika

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
FeeBee skrev:
2199377 Sorry.. hade gärna gjort det, men jag har inga tjejkompisar... kan inte umgås med cheyer, de ljuger ju hela tiden..! :4skrika

haha det är inte därför inte jag umgås med tjejer men det skulle va skönt å träffa lite normala tjejer nån gång..... :(

_teSSan_

Guest
fattaliano skrev:
2199386 haha det är inte därför inte jag umgås med tjejer men det skulle va skönt å träffa lite normala tjejer nån gång..... :(
Ja, det skulle det faktiskt va.. Jag har bara två tjejkompisar, och de har jag varit vän med många år, kan inte skaffa nya tjejkompisar, jag retar mig för mycket på deras sätt..

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
FeeBee skrev:
2199390 Ja, det skulle det faktiskt va.. Jag har bara två tjejkompisar, och de har jag varit vän med många år, kan inte skaffa nya tjejkompisar, jag retar mig för mycket på deras sätt..

och hur är du då? dom andra tjejerna kanske säger samma sak om dig :tungan nää men jag förstår vad du menar när det gäller visa tjejer iaf... men det gäller kanske många killar åxå

_teSSan_

Guest
fattaliano skrev:
2199398 och hur är du då? dom andra tjejerna kanske säger samma sak om dig :tungan nää men jag förstår vad du menar när det gäller visa tjejer iaf... men det gäller kanske många killar åxå
Kanske det, men inga killar jag känner är så falska och elaka som de tjejer mina killkompisar umgås med..! Det är så man blir mörkrädd när man lyssnar på vad de säger bakom varandras ryggar..! :3freak

Gabor

Guest
Faktiskt sant, tjejer är experter på att gå bakom ryggen på varandra, killar är mer rakt på. Samt, man går inte på kompisarnas tjejr....det är tjejer däremot bra på....finns exempel på det...många.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept