2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
FeeBee skrev:2197627fast ni är ju rätt så söta.
Snackar vi om män eller om hundvalpar nu
FeeBee skrev:2197627fast ni är ju rätt så söta.
Gabor skrev:2197647
Jag har hört annat om dig, att du är en gudinna, visdomsgudinna bla
Hundvalpar är mycket söta..2fast4hjo skrev:2197658Snackar vi om män eller om hundvalpar nu
FeeBee skrev:2197656Jag kanske är den första då.. De männen jag har haft i mitt liv har bara gjort det värre, så de hade jag klarat mig bättre utan än med! From 2/5-06 är "Projekt Män" nerlagt.
jente skrev:2197653Vad jag har hört så ska det ju vara kvinnans plats i köket...inte mannens
Gabor skrev:219777425 år, tjej, livet precis börjat.....
fÅ kvinnor kan laga mat, helt enligt dem själva, så deras plats blir DISKMASKIN
Eller så har det precis slutat, det beror väl på vad man har i bagaget..Gabor skrev:219777425 år, tjej, livet precis börjat.....
jente skrev:2197786Gäller inte mig iallafall, mor och far är kockar...så har lärt mig med tiden
juha01 skrev:2197701Samboliv is da shit! Givetvis med en tjej som man gillar.
Man sambo är; rolig, gillar att diska/städa, mycket smartare än jag, gillar öl, gillar min lagade mat (hon kan inte laga alls), noggrann, smart och rolig (tål att upprepas!)..... Finns hur mycket positivt som helst!
När jag tänker efter så är det kanske dags att gifta sig för gott med henne!
Gabor skrev:2197804Lycka din sambo, ...jag är själv kock, kul fritidssysällsättning.
jente skrev:2195657
Hehe...sant...men varför får inte vi va så med våra tjejkompisar
Nursey skrev:2197904Erkänn..hon läser vad du skriver på SH..
NoicE skrev:2198053Jag är toksingel
Men jag skulle uppskatta en kvinna som inte brydde sig så mkt om mig, och att jag i min tur slipper bry mig så mkt om henne, fast man ändå kunde ha roligt o sånt
Nursey skrev:2197249Wörd Nienna Jag är helt med på din linje. Den där nöjda blicken är det bästa som finns
Nienna skrev:2198097Jajamensan Den där nöjda blicken är kraftigt tillfredsställande
Nursey skrev:2198106Det blir en positiv cirkel för då vill man ju tillfredställa tillbaka och saker o ting blir trevligare då man vill göra varandra glada
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|