flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
jente skrev:
2195156 Är det verkligen så hemskt att umgås med tjejen på helgen än sitta med grabbarna :confused: Ni dricker skallen av er och på morgonen så vill ni att tjejen tar hand om er för att ni är så jävla bakfulla...

Men då är ju vi där iallafall.

Varför inte umgås med tjejen och grabbarna samtidigt :va :va

Är det verkligen så svårt att hitta en tjej som tycker om sporthojar? :confused:

Det finns ju tjejer här som gillar sporthojar :tungan
Får jag chans på dig? :kär

KalleNorton skrev:
2195183 Är du chey, LR?
Nej, han vet vad han snackar om. Att bara pumpa och dumpa känns ganska värdelöst i längden.

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Om man inte får träffa polarna så har man nog fel fru :näsblod

Dom borde vara avstängningsbara!

Jonathan

Guest
Hittar man en som man kommer överens med så är det ju hur underbart som helst :)

Sen ni som lever i ett förhållande som ni inte gillar, varför stanna ?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
jente skrev:
2195156
Är det verkligen så svårt att hitta en tjej som tycker om sporthojar? :confused:

Vet att syrran min satt ute med sitt ex i garage för att hon ville veta saker, att få samma intresse. Det va inte problem alls...

Ja det är nästan omöjligt att hitta damer som gillar sporthojar, det finns dem som redan från början har köpt konceptet och står ut. Bra exempel är min nuvarande hon klagar inte när jag lägger tid i garaget eller sänker alla pengar i att lappa ihop racehojen efter ännu en krasch men gillar det gör hon absolut inte.....

Kan jag få numret till din syrra för en tjej som frivilligt går ner i garaget har jag aldrig mött, både mina x, mina systrar och min moder kör men de skulle aldrig få för sig att gå ner i garaget de förväntar sig att få en nyservad varmkörd hoj framkörd när de vill ut och köra.....

Jag anser dock att flickvänn är en bra uppfinning sålänge de har ett eget liv och inte förväntar sig att man skall tillbringa all tid tillsammans med henne.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Boris JR skrev:
2195412 Ja det är nästan omöjligt att hitta damer som gillar sporthojar, det finns dem som redan från början har köpt konceptet och står ut. Bra exempel är min nuvarande hon klagar inte när jag lägger tid i garaget eller sänker alla pengar i att lappa ihop racehojen efter ännu en krasch men gillar det gör hon absolut inte.....

Kan jag få numret till din syrra för en tjej som frivilligt går ner i garaget har jag aldrig mött, både mina x, mina systrar och min moder kör men de skulle aldrig få för sig att gå ner i garaget de förväntar sig att få en nyservad varmkörd hoj framkörd när de vill ut och köra.....

Jag anser dock att flickvänn är en bra uppfinning sålänge de har ett eget liv och inte förväntar sig att man skall tillbringa all tid tillsammans med henne.

Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl ;) :)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
En bra flickvän är värd sin vikt i guld och en dålig flickvän kan dra åt helvete.

Ungefär så....

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
ja.. klart hittar man en sånn tjej som ni snackar om så.. men det är ju en på miljonen vilket betyder att det finns ca 9 st i sverige.. :huvet :huvet

sen får hon ju gäran se bra ut också.. det drar ner anatalet till 2 i sverige..
:4skrika

jente

Guest
Esquire skrev:
2195216 Får jag chans på dig? :kär

Nej, han vet vad han snackar om. Att bara pumpa och dumpa känns ganska värdelöst i längden.

Hehe..snällt :tungan men jag hoppar över, har en pojkvän som är underbar :kär

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
jente skrev:
2195156 Är det verkligen så hemskt att umgås med tjejen på helgen än sitta med grabbarna :confused: Ni dricker skallen av er och på morgonen så vill ni att tjejen tar hand om er för att ni är så jävla bakfulla...

Men då är ju vi där iallafall.

Varför inte umgås med tjejen och grabbarna samtidigt :va :va

För att om man var som man är inför sina kompisar när man krökar skalle och ljuger tungan sne.
Så skulle man inte ha någon flickvän kvar :lol

jente

Guest
Boris JR skrev:
2195412 Ja det är nästan omöjligt att hitta damer som gillar sporthojar, det finns dem som redan från början har köpt konceptet och står ut. Bra exempel är min nuvarande hon klagar inte när jag lägger tid i garaget eller sänker alla pengar i att lappa ihop racehojen efter ännu en krasch men gillar det gör hon absolut inte.....

Eee....okej, när jag va yngre så tyckte jag det va as kul och sitta och hjälpa killkompisen med hans cross, han blev nog lite sur på att jag fråga hela tiden vad allt va och varför han gör så m.m. :hihi

Men hade min kille sporthoj så kan ju jag lätt säga att jag hade inte haft några alls problem med att sitta i garaget med honom och meka eller bara vara sällskap, man lär sig ju alltid något nytt. Tänkt den dan man sitter där utan någon kille har egen sporthoj, det går ju liksom inte :hihi

Hehe...tvillingsyrran har bytt till kille och intresse, nu är det bilar som är stylade :tungan

Och det sista du skrev, hur blir det då om man har flyttat 47 mil för att kunna vara ihop med killen då :confused: Det är ju inte liksom så lätt att fixa ett eget liv om man har lämnat sitt för en annan person skull :confused: :va

General E skrev:
2195653 Läs på profilen, hon har en tvillingsyrra :slicka

Som är upptagen med :tungan

NoicE skrev:
2195656 För att om man var som man är inför sina kompisar när man krökar skalle och ljuger tungan sne.
Så skulle man inte ha någon flickvän kvar :lol

Hehe...sant...men varför får inte vi va så med våra tjejkompisar :va :3freak

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
jente skrev:

Apapap, inte dra alla över en kam nu inte! :mattias Jag drickar nästan inte nu för tiden, då kan man ju inte köra hoj dan efter! :hihi

Näe, det är nog ganska lätt att hitta hojbrudar, sen är det bara haken att hon ska vara singel å gilla mig också :hihi

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
en tjej som helt accepterar ens intresse är inte svårt. min tjej vill att jag skall kombinera henne med mitt intresse, och av en händelse så råkar vägarna hem till henne vara totalt jävla toppen att köra. för er som vet hur vägen mellan fjugesta å kumla är vet vad jag talar om, även vägen askersund-laxå är populär då henne föräldrar bor där. hon vill gärna åka med på en tur, men hojen tillåter endast färd med en person åt gången så än har hon inte fått åka något. dock har ja annan hoj på G, så snart ska hon få veta hur det är att åka hoj, hon har aldrig gjort det förut!!

ett tips kan ju vara att hitta en tjej som inte vet vad hon missat hitills i livet, å sedan se till att hon gillar det!!! :tummenupp svårare än så är det inte.

lycka till grabbar.. :tuttar

jente

Guest
Hoztic skrev:
2196062 Apapap, inte dra alla över en kam nu inte! :mattias Jag drickar nästan inte nu för tiden, då kan man ju inte köra hoj dan efter! :hihi

Näe, det är nog ganska lätt att hitta hojbrudar, sen är det bara haken att hon ska vara singel å gilla mig också :hihi

Hehe...men sen finns det ju folk som inte har hoj, tex min kille... :tungan

Jo det verka vara det stora problemet, har en singel tjejkompis som gillar hojar med, ska jag säga åt henne och fixa SH eller :tungan :confused:

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
Hoztic skrev:
2194845 Haha, hon hänger inte här får jag hoppas? :hihi

Nog fan vore det skoj med en flickvän, men det är rätt svårt att hitta nån som brinner för hojar på samma sätt, eller ens accepterar det. Eller tycker att det är helt ok att man tillbringar en fredagskväll/natt i garaget för att fippla till något på hojen.
Men visst, om nån brud som älskar hojar, avskyr rosa å pojkband, hellre dricker whiskey än paraplydrinkar å inte bangar på en skogsprommenad då och då, så är det bara att höra av sig! :hihi
Precis...
Var hittar man en tjej som har en positiv inställning till hojåkandet, inte tycker att det är någont fel med att man åker iväg på 6 månaders "charter" i kronans regi och dessutom har egna intressen... :va
Den som har svaret på det... :Bugar

_teSSan_

Guest
Klart det finns tjejer som gillar sporthojar! Och som accepterar och gillar att killen inte vill umgås 24/7... Hur många som helst!
Och jag vet minst en som är singel..! :banana

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
FeeBee skrev:
2196460 Klart det finns tjejer som gillar sporthojar! Och som accepterar och gillar att killen inte vill umgås 24/7... Hur många som helst!
Och jag vet minst en som är singel..! :banana

:hej

bbb

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...