flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

_teSSan_

Guest
Gabor skrev:
2199452 Faktiskt sant, tjejer är experter på att gå bakom ryggen på varandra, killar är mer rakt på. Samt, man går inte på kompisarnas tjejr....det är tjejer däremot bra på....finns exempel på det...många.
För många.. Tjejer funkar inte som dom ska. Eller som vi ska... Hmm.. nu blev det invecklat... :va

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Hoj
-99, Honda Hornet
Så sant som det är sagt.. Tjejer är bra svinaktiga många ggr :mad:
Därför är min kompiskretsen med tjejer mkt begränsad. :död

Gabor skrev:
2199452 Faktiskt sant, tjejer är experter på att gå bakom ryggen på varandra, killar är mer rakt på. Samt, man går inte på kompisarnas tjejr....det är tjejer däremot bra på....finns exempel på det...många.

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
frågan är om man skulle känna sig gay om man va ihop med en tjej som er!? ni verkar ju inte ha dom "typiska" tjej egenskaperna... blir lite som å va ihop me en kille som ser ut som en tjej :3freak

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Hoj
-99, Honda Hornet
fattaliano skrev:
2199584 frågan är om man skulle känna sig gay om man va ihop med en tjej som er!? ni verkar ju inte ha dom "typiska" tjej egenskaperna... blir lite som å va ihop me en kille som ser ut som en tjej :3freak

Haha! Bara för att man inte gillar att umgås med ytliga människor så ska man vara kille?

Kanske därför man e singel :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
fattaliano skrev:
2199584 frågan är om man skulle känna sig gay om man va ihop med en tjej som er!?
Hoppar du bara över de som ser ut som ryska kulstöterskor och har flanellskjorta så klarar du dig nog.

_teSSan_

Guest
fattaliano skrev:
2199584 frågan är om man skulle känna sig gay om man va ihop med en tjej som er!? ni verkar ju inte ha dom "typiska" tjej egenskaperna... blir lite som å va ihop me en kille som ser ut som en tjej :3freak
Fast på vissa saker märker du nog skillnad ändå... :7peta

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
fattaliano skrev:

Det tror du bara :rolleyes:. Vi (hoj intressearde tjejer) har ofta egenskaper som gör att vi kan uppskatta andra saker och skita i en massa strunt fjollerier som andra tjejer kan gnägga sig fördärvade över.

Men det betyder väl inte automatiskt att vi kompromissar vår kvinnlighet? Okej jag tycker om att hänga med grabbarna i verkstan och jag svär som 15 sjörövare ihop under ett fylleslag, men jag tar vara på min kvinnlighet så in i norden samtidigt. Det är något jag inte skulle ändra på någonsin.

Så länge man inte har ett komplex så borde inte könsrollerna bli rubbade av dessa sakerna.

T ex tjejen kanske tycker att hon måste hålla samma tempo som killarna hela tiden för at bevisa något för sig själv (eller andra som hon tror)..vi ÄR inte lika..det är bara att inse (feministmaffian kan bespara sig att skicka PM :hihi ).

Samma gäller för grabbarna. Om ni är trygga nog att acceptera att en tjej kan mecka lika bra eller ha ett brinnande intresse för hojar utan att det hotar er manlighet så är det ju inget problem. Men om någon känner sig mindre värd och måste kompensera med attityd så blir det jobbigt..

Last edited by a moderator:

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
nja jag skulle tycka de kändes jätte konstigt att va ihop me en tjej som hade intresse för hojjar.. lite roligt kankse vad vet jag.. haha ja kommer ihåg hur de va med mitt ex.. ja satt å förhörde henne på massa bilmodeller.. vet inte om hon tyckte det var speciellt kul.. det var väl inget brinnande intresse där direkt.. samtidigt spelar de ju inte så stor roll om tjejen har andra intressen.. då får man ju va själv lite och göra saker bara med polarna..
jaja lite svårt att veta om tjejer gillar hojjar när man går ut på krogen så jag föreslår att ni tar på¨er skinnstället nästa g¨ång ni gåt ut :tungan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
fattaliano skrev:
2199599 nja jag skulle tycka de kändes jätte konstigt att va ihop me en tjej som hade intresse för hojjar.. lite roligt kankse vad vet jag.. haha ja kommer ihåg hur de va med mitt ex.. ja satt å förhörde henne på massa bilmodeller.. vet inte om hon tyckte det var speciellt kul.. det var väl inget brinnande intresse där direkt.. samtidigt spelar de ju inte så stor roll om tjejen har andra intressen.. då får man ju va själv lite och göra saker bara med polarna..
jaja lite svårt att veta om tjejer gillar hojjar när man går ut på krogen så jag föreslår att ni tar på¨er skinnstället nästa g¨ång ni gåt ut :tungan

Bara för att vi gillar hojar betyder det inte att vi vill gagga det med er 24/7 heller...eller för den delen köra med er heller. Man har väl sina egna polare utöver killen? Vi kanske vill titta på motoGP själva utan att ni gaggar :tungan..it goes both ways. Inte så svart o vitt som du lägger fram det.
Sedan får du nog reda på om tjejerna är hojintresserade om du PRATAR (Googla gärna detta fenomen;)) med dom :)

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
Nursey skrev:
2199603 Bara för att vi gillar hojar betyder det inte att vi vill gagga det med er 24/7 heller...eller för den delen köra med er heller. Man har väl sina egna polare utöver killen? Vi kanske vill titta på motoGP själva utan att ni gaggar :tungan..it goes both ways. Inte så svart o vitt som du lägger fram det.
Sedan får du nog reda på om tjejerna är hojintresserade om du PRATAR (Googla gärna detta fenomen;)) med dom :)

JOOO så är det när man har tjej... dom ska va me på allt å göra allt me en.. även om dom inte är intresserade.. . :fatta! :fatta!

haahaa man orkar ju inte gå fram å prata med alla tjejer... plus att jag är sjukt dålig på raggningsrepliker :4skrika

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
fattaliano skrev:
2199605 JOOO så är det när man har tjej... dom ska va me på allt å göra allt me en.. även om dom inte är intresserade.. . :fatta! :fatta!

Det är med ALL säkerhet inte hojbrudar du talar om där.. :pannkyss

fattaliano skrev:
haahaa man orkar ju inte gå fram å prata med alla tjejer... plus att jag är sjukt dålig på raggningsrepliker :4skrika

Då kanske DU skall knalla runt i skinnställ istället då :whip

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
Nursey skrev:
2199606 Då kanske DU skall knalla runt i skinnställ istället då ;) :whip

nää då kommer man inte in och kommer bli mobbad för att dom tror att man är läderboeg.. fan man borde sova"! jobbar inte du imorn eller??

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
fattaliano skrev:
2199607 nää då kommer man inte in och kommer bli mobbad för att dom tror att man är läderboeg.. fan man borde sova"! jobbar inte du imorn eller??
Nope..har slutat..flyttar ju snart. Men så fort jag flyttat hem så skall jag jobba..då blir det MYCKET lugnare här från min sida :tungan

Edit föressten nu skall jag kalla dig läderboeg i fortsättningen :hihi

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
Nursey skrev:
2199608 Nope..har slutat..flyttar ju snart. Men så fort jag flyttat hem så skall jag jobba..då blir det MYCKET lugnare här från min sida :tungan

Edit föressten nu skall jag kalla dig läderboeg i fortsättningen :hihi

skönt för dig då.. jag måste upp och plugga imorn.. så nu måste jag sova..

jag är bara läderboeg när jag kör hoj.. annars blir de inte mycket läder för min del..

sov gott!! :pannkyss

jente

Guest
FeeBee skrev:
2199377 Sorry.. hade gärna gjort det, men jag har inga tjejkompisar... kan inte umgås med cheyer, de ljuger ju hela tiden..! :4skrika

:tummenupp för dig, någon som vet att tjejer ljuger med....tack :)

Är så :huvet på att man få hela tiden höra massa skitsnack om sig själv som tjejer sprider, och en kille är ju deras stora intresse :fatta!

Kia

Guest
Fattar inte riktigt var ni hittar såna "vänner"?? :va
Har både tjej och kill kompisar som är ärliga och ställer upp i ur och skur...

Övriga som bara var "energitjuvar" rensade jag bort i takt med att jag upptäckte vilka och hur de egentligen var... både killar och tjejer...

"Man blir som man umgås...." eller nåt sånt???

:tummenupp

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
The Kristet Utseende

Quinna

Alla tjejer dom är dum i huve
själv har man ett endaste fel: man är en jävla idiot
Labil, frigid, lättretad
kan ej dricka sprit, vad är det för fel

Lätt att lura svår att bli av med, quinna
lätt för att sura in i det sista, quinna/hora

Tjackskadade lömska pilska spättor
lismande luder från Amsterdam
Riv och slit, klös och bit, gråta
kan ej sansa sig, vad är det för fel

:skrattaåt

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
måste fan säga som många att tjejer är experter på att baktala varann.

som svar till feebee. ja visst vissa killar kan va så med att de bara ska flörta på kul men dra inte alla oss över enkant :( finns oss som är riktigt snälla killar. men som sagt snälla killar får inga tjejer :7peta
tydligen ska man va ett svin som är dum dryg o pervers då verkar de fastna :D men iofs en tjej som finner sånt attraktivt skulle jag inte ta i med tång ens :3freak

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag tror det va Madhonda som skrev en gång att det är inte dom snälla killarna som inte får tjejer... utan det är dom mesiga killarna som inte får tjejer...

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Nursey skrev:
2199591 Det tror du bara :rolleyes:. Vi (hoj intressearde tjejer) har ofta egenskaper som gör att vi kan uppskatta andra saker och skita i en massa strunt fjollerier som andra tjejer kan gnägga sig fördärvade över.

Men det betyder väl inte automatiskt att vi kompromissar vår kvinnlighet? Okej jag tycker om att hänga med grabbarna i verkstan och jag svär som 15 sjörövare ihop under ett fylleslag, men jag tar vara på min kvinnlighet så in i norden samtidigt. Det är något jag inte skulle ändra på någonsin.

Så länge man inte har ett komplex så borde inte könsrollerna bli rubbade av dessa sakerna.

..............

Jag håller med dig Nursey!!!!!

Det finns tjejjer, tjej-tjejjer och rödstrumpor.. dom två sistnämda är aningens mysko och har till och från allvarliga problem med sin kommunikation, ex säger en sak och menar en annan...

sååå om man håller sig undan för tjej-tjejjer och rödstrumpor borde man vara ganska safe.. :va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept