flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

_teSSan_

Guest
morlock skrev:
2201585 Lite OT: Men får, av någon anledning, hela tiden ditt namn till "FreeBee" (Freebie, gratis pryl). Förmodar att det är meningen som "Phoebe". :confused:
Ja, det är meningen som Phoebe.. Jag skulle inte kalla mig själv gratispryl, det verkar dumt.... :va

Gabor skrev:
2201586 Nä, missförstå nu inte det, men oftast söker tjejr den coola snubben, lite farlig...sen när hon är på om allt möjligt så brister det någonstans...finns en anledning att han verkar så Coooool.....

edit: har för mycket erfarenhet av just coola killar som det heter.
Jag förstår hur du menar, men just här är jag grymt mycket emot generaliseringar.. Det finns killar som inte alls är coola, som snarare är tvärt om, men som ändå får frispel....

Kia

Guest
Gabor skrev:
2201548 coola killar leker man inte med, dom har en tendens att bli farliga... visar sig allt som oftast att just lek bidrar till tragiska slut. ofta tjejer som skapar de farliga och lyckas ta fram det hos dessa "coola" killar.....sen är ni förvånade när det går överstyr.....tänkvärt. :7peta

"coola killar" behöver man inte alltid leka med för att de ska bli farliga... Aldrig nånsin tjejen som skapar de farliga...... De är farliga och konstiga redan från början.... Aldrig nånsin skylla på tjejen i en sån situation.... :7peta

Gabor

Guest
Kia skrev:
2201620 "coola killar" behöver man inte alltid leka med för att de ska bli farliga... Aldrig nånsin tjejen som skapar de farliga...... De är farliga och konstiga redan från början.... Aldrig nånsin skylla på tjejen i en sån situation.... :7peta

det märkliga är , och det tror jag du håller med, så har tjejer en tendens att just tända stubinen med sitt små bjäbbande och pikande...

Kia

Guest
Gabor skrev:
2201641 det märkliga är , och det tror jag du håller med, så har tjejer en tendens att just tända stubinen med sitt små bjäbbande och pikande...

Lägg ner nu.... :fatta! :fatta!
En tjej, eller kille för den delen, förtjänar inte att råka illa ut för att han/hon råkar "bjäbba" på fel tillfälle... Man får väl hålla reda på sin jäkla stubin istället...

Gabor

Guest
FeeBee skrev:
2201596 Ja, det är meningen som Phoebe.. Jag skulle inte kalla mig själv gratispryl, det verkar dumt.... :va

Jag förstår hur du menar, men just här är jag grymt mycket emot generaliseringar.. Det finns killar som inte alls är coola, som snarare är tvärt om, men som ändå får frispel....

Men jag kan ge mig åxå, det finns en hel del coola , lugna killar, stadiga i att de vet vem dom är osv...lugna å nästan aldrig sticker ut, det är åxå coolt.
Det är väl bara det att tjejer inte ser dessa, lite synd, där finns det ofta kvalitet som är svår att hitta. :pannkyss

_teSSan_

Guest
Gabor skrev:
2201641 det märkliga är , och det tror jag du håller med, så har tjejer en tendens att just tända stubinen med sitt små bjäbbande och pikande...
En våldsam kille slår inte för att tjejen bjäbbar eller gnäller. :mattias
Han slår för att han vill ha makt över och kuva tjejen.

Gabor

Guest
Kia skrev:
2201654 Lägg ner nu.... :fatta! :fatta!
En tjej, eller kille för den delen, förtjänar inte att råka illa ut för att han/hon råkar "bjäbba" på fel tillfälle... Man får väl hålla reda på sin jäkla stubin istället...

:brinnerup :fatta! :mad: ....läs det du vill läsa, det var ingen generalisering, idioter finns det ändå, det vet väl jag med, så :pannkyss :lol ...men vill du inte se så slipp, trodde att du visste bättre faktiskt. :7peta

Gabor

Guest
FeeBee skrev:
2201662 En våldsam kille slår inte för att tjejen bjäbbar eller gnäller. :mattias
Han slår för att han vill ha makt över och kuva tjejen.

eller för att hon är så jävla dum, att han tillslut tappar fattningen och bara vill få tyst på fanskapet som gnäller om allt........

Kia

Guest
Gabor skrev:
2201664 :brinnerup :fatta! :mad: ....läs det du vill läsa, det var ingen generalisering, idioter finns det ändå, det vet väl jag med, så :pannkyss :lol ...men vill du inte se så slipp, trodde att du visste bättre faktiskt. :7peta

Men du skrev ju att tjejer har en tendens till att tända stubinen på såna killar?? Eller fattade jag det fel? Isf ber jag om ursäkt för att jag varvade...
Ibland har jag absolut en förmåga att läsa sånt jag vill läsa... Lite som när fan tolkar bibeln, du vet.... :7peta

Gabor

Guest
Kia skrev:
2201674 Men du skrev ju att tjejer har en tendens till att tända stubinen på såna killar?? Eller fattade jag det fel? Isf ber jag om ursäkt för att jag varvade...
Ibland har jag absolut en förmåga att läsa sånt jag vill läsa... Lite som när fan tolkar bibeln, du vet.... :7peta

Otaliga exempel på att dessa parter söker sig till varandra, sen så går det snett innan endera part fattar vad som hänt, :brinnerup .... ja du missuppfattade mig, men det är ok, :pannkyss :)

Kia

Guest
Gabor skrev:
2201692 Otaliga exempel på att dessa parter söker sig till varandra, sen så går det snett innan endera part fattar vad som hänt, :brinnerup .... ja du missuppfattade mig, men det är ok, :pannkyss :)

Så rätta mig nu om jag tolkar fel igen...
Du menar att den gnälliga bitchen gärna söker sig till den farliga killen som lätt tänder till av just hennes gnäll???

Gabor

Guest
Kia skrev:
2201699 Så rätta mig nu om jag tolkar fel igen...
Du menar att den gnälliga bitchen gärna söker sig till den farliga killen som lätt tänder till av just hennes gnäll???

Liten gnällig tjej som gör revolt mot familjen börjar ungås i farliga kretsar. Stor cool , farlig kille gillar bjäbbig, liten tjej för hon är kul. Bjäbbet är kul ett tag. Sdan tycker coola killen att hon inte är kul längre, ignorerar, hon tycker inte det är kul, hon bjäbbar på ...han möblerar om lägenheten, med henne..

Kia

Guest
Gabor skrev:
2201727 Liten gnällig tjej som gör revolt mot familjen börjar ungås i farliga kretsar. Stor cool , farlig kille gillar bjäbbig, liten tjej för hon är kul. Bjäbbet är kul ett tag. Sdan tycker coola killen att hon inte är kul längre, ignorerar, hon tycker inte det är kul, hon bjäbbar på ...han möblerar om lägenheten, med henne..

Å du menar att det är så här i de flesta fallen av våldsamma relationer där kvinnan blir misshandlad av sin partner??

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
Gabor skrev:
den kille eller man som blir sur o slår sin fru/tjej eller nåt sånt överhuvet taget borde fan kolla sitt huve :fatta!

inte dagens smartaste inlägg precis :3freak
(syfta på quote´n)

Last edited:

_teSSan_

Guest
Gabor skrev:
2201670 eller för att hon är så jävla dum, att han tillslut tappar fattningen och bara vill få tyst på fanskapet som gnäller om allt........
Menar du allvar? Anser du att det är tjejens eget fel att killen slår henne?! Är det samma sak med människor som slår barn? Är det barnens eget fel för att de bråkar och inte lyder..?

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Killar som slår tjejer går väl iaf inte under kategorin killar??
Personligen brukar jag placera såna i klassen AVSKRAP. :kulspruta

Vad gäller att tjejer är så needy...säkert sant, har många såna kompisar. Men, det finns minst lika mycket gnälliga o needy killar som vill att tjejen ska offra all sin lediga tid på dom.

Det FINNS faktiskt tjejer som låter sina killar hålla på o roa sig med sina intressen hur mycket dom vill utan att bli det minsta sura o gnälliga. Man behöver ju sitta ihop bara för att man är ihop :tungan

fattaliano

gasar tills det rasar
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
R1
jag fick några redig smällar av mitt ex förut...
hm vad kallar man sånna egentligen? avskrap? pratkvarn? slagkvarn? :död

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
fattaliano skrev:
2202194 jag fick några redig smällar av mitt ex förut...
hm vad kallar man sånna egentligen? avskrap? pratkvarn? slagkvarn? :död

aouch...slogs hon?? :3freak
måste ju vara samma för tjejer som dänger på sina killar...eller?? :confused:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...