Gabor
Guest
bad santa skrev:2201777den kille eller man som blir sur o slår sin fru/tjej eller nåt sånt överhuvet taget borde fan kolla sitt huve
inte dagens smartaste inlägg precis
(syfta på quote´n)
Helt rätt, idioter som slår tjejer..har inte sagt annat heller..men, kan lika gärna var en tjej som slår på killen, felknullade från början, Men , finns alltid ett sådant...om man som partner inte ser tendensen till att det blir stökigt har man sig lite att skylla....jo ditt inlägg är helt ok.
Kia skrev:2201738Å du menar att det är så här i de flesta fallen av våldsamma relationer där kvinnan blir misshandlad av sin partner??
det var exempel, som du vet så behöver jag inte gå in på konnkreta fall. Vill du att jag gör det ? Tror inte det leder någonstans, fel tråd för övrigt..
Flickvän, det är något som alla killar borde ha...även de som föredrar pojkar
FeeBee skrev:2201825Menar du allvar? Anser du att det är tjejens eget fel att killen slår henne?! Är det samma sak med människor som slår barn? Är det barnens eget fel för att de bråkar och inte lyder..?
Nu börjar du spåra ur tråden, eller mina inlägg..... Om en kille säger åt tjejen att sluta tjata, men fortsätter, om och om igen, tillslut finns det de som tappar all kontroll, tom de som anses helt normala i vanliga fall. Tillslut så blir det bara för mycket och han klappar till, sen fortsätter det av bara farten, tills det är tyst....exempel....men jag lägger ner discusionen...
Det är inget försvarstal, det är en förklaring, inget jag accepterar, bara säger som det kan vara, och i många fall är baksidan av det som händer...
Fortfarande, puckon finns, men låt bli att umgås med dom...puss å kram alla i natt. sov sött.