flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
"- Vi kan inte ta in honom förrän sjukhuset går i god för hans allmäntillstånd"
Ståndaktig gosse :hihi

Biturbo skrev:
2206950 Pfff.. I wish.. Det är ingen som skulle märka om jag hade hardon hela dagarna...

Det enda som skulle hålla mig utanför cellen är väl isf att jag luktar rätt illa..

Du luktar ju inte illa..bara när du gör pffff's :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
jente skrev:
2202930 Jag har inga problem med pojkvännen kompisar, så länge dom är snälla så är jag det mer. Hade jag bott kvar i Norrköping så hade ju jag träffat mina vänner och viljat ha tjejkvällar och gå ut o dansa, det hade varit as kul.
Men nu är det tyvärr inte så :gråta :(

En sak jag inte tycker om är när en partners vänner igronerar en :fatta!

Det är ju inte exakt som man vill träffa den personen massa om dom gör så.

Min tjej kommer bättre överrens med mina kompisar än vad jag gör.

Men flickvän alla dagar i veckan, skönt att veta att nån kommer tjata om något och man slipper äta och sova själv. Sexet i sig är ju en bra bisak, man slipper ju jaga varje dag. Sen att man kanske tröttnar emellanåt är en annan femma men då rycker man bara upp sig och börjar om. Med samma tjej då givetvis.

jente

Guest
Dee_cati skrev:
2207050 Min tjej kommer bättre överrens med mina kompisar än vad jag gör.

Men flickvän alla dagar i veckan, skönt att veta att nån kommer tjata om något och man slipper äta och sova själv. Sexet i sig är ju en bra bisak, man slipper ju jaga varje dag. Sen att man kanske tröttnar emellanåt är en annan femma men då rycker man bara upp sig och börjar om. Med samma tjej då givetvis.

Jo jag kommer bra överens med nästa alla i motsatta könet, tjejer ger jag en chans dumpar dom den så är det kört...o dom är väldigt bra då det :hihi

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
finns inget bättre än att ha en flickvän :tuttar någon att älska och som älskar en tillbaka :tummenupp

men av någon anledning så verkar de va svåra att få tag på. lider sverige av flickväns brist och om. hur ska vi lösa problemet? :va

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
bad santa skrev:
2208464 finns inget bättre än att ha en flickvän :tuttar någon att älska och som älskar en tillbaka :tummenupp

men av någon anledning så verkar de va svåra att få tag på. lider sverige av flickväns brist och om. hur ska vi lösa problemet? :va
Få tag på? Skämtar du eller, försök o bli av med en istället. _Det_ kan va ett helvete.

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
jente skrev:
2195156 Är det verkligen så hemskt att umgås med tjejen på helgen än sitta med grabbarna :confused: Ni dricker skallen av er och på morgonen så vill ni att tjejen tar hand om er för att ni är så jävla bakfulla...

Men då är ju vi där iallafall.

Varför inte umgås med tjejen och grabbarna samtidigt :va :va

Är det verkligen så svårt att hitta en tjej som tycker om sporthojar? :confused:

Det finns ju tjejer här som gillar sporthojar :tungan

Vet att syrran min satt ute med sitt ex i garage för att hon ville veta saker, att få samma intresse. Det va inte problem alls...

Någon som tycker att tjej/sambo är bra iallafall.... :tummenupp :pannkyss

tja här e en till, jag o min sambo gör nästan allting tillsammans o trivs med det, men så gillar vi båda fart o fläkt med sporthojar mm

jente

Guest
peter R1 skrev:
2208515 tja här e en till, jag o min sambo gör nästan allting tillsammans o trivs med det, men så gillar vi båda fart o fläkt med sporthojar mm

:tummenupp

Vilken tur din sambo har då :)

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
bad santa skrev:
2208653 vi gör så här alla som har flickvänner de vill bli av med pm:a mig så tar jag hand om dom :hihi jag är inte så kräsen längre :3freak
Den taktik du kör med nu funkar nog inte så bra, det osar desperat om dig.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Har inte läst hela tråden, men har några funderingar:

Varför förväntas det att av killen att han skall hitta på "överraskningar", uppvakta på alla hjärtans dag och årsdagar etc? Borde inte tjejen ta halva ansvaret för det här?

Igår firade jag 6 månader med min tjej. Dagen innan fick jag kommentaren "Du vet väl vad det är för dag imorrn". Visste mycket väl, så jag sa att jag tänkt att vi skulle gå ut på restuarang för att äta. Frågade vad hon var sugen på, sen gick det åt pipan. Iom min fråga så drog hon slutsatsen att jag inte planerat något (dvs bokat "ballongtur" och restaurang med speleman vid bordet).

Blir lite trött ibland bara. Jag är ingen tankeläsare, men jag försöker. Hur man än anstränger sig så är det inte bra nog.......... :död

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati