flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
bad santa skrev:
2209628 tabba mig rejält fick frågan ställd rak o klar "men ska inte du o jag försöka du vet jag gillar dig som mer än en vän"

och mitt dumma svar va......håll i er...... mja kanske jag vill gärna ge mig o den tjejen jag va med då som jag hade bekymer med just då en ny chans :huvet

summa sumarum jag o tjejen gjorde slut veckan efter o den tjejen som ville ha mig då har hitta en ny kille för jag va för dum o gå till henne direkt efter även fast jag tyckte om henne jätte mycket :(

Jag vet inte om det var någon större förlust då ifall hon hittade en ny hingst på en vecka...

FeeBee skrev:
2209638 Ja, jag tappar alltid bort dem..! :gråta Är så j*vla klantig!! :huvet

Stackars... :pannkyss

För mig är det alltid tvärt om! :confused:

_teSSan_

Guest
Biturbo skrev:
2209669

Stackars... :pannkyss

För mig är det alltid tvärt om! :confused:
Blir du borttappad? Verkar också rätt jobbigt..! :3freak Du får väl hålla flickan hårt i handen även när ni inte går över gatan.. :)

jente

Guest
Starstriker skrev:
2208699 Har inte läst hela tråden, men har några funderingar:

Varför förväntas det att av killen att han skall hitta på "överraskningar", uppvakta på alla hjärtans dag och årsdagar etc? Borde inte tjejen ta halva ansvaret för det här?

Igår firade jag 6 månader med min tjej. Dagen innan fick jag kommentaren "Du vet väl vad det är för dag imorrn". Visste mycket väl, så jag sa att jag tänkt att vi skulle gå ut på restuarang för att äta. Frågade vad hon var sugen på, sen gick det åt pipan. Iom min fråga så drog hon slutsatsen att jag inte planerat något (dvs bokat "ballongtur" och restaurang med speleman vid bordet).

Blir lite trött ibland bara. Jag är ingen tankeläsare, men jag försöker. Hur man än anstränger sig så är det inte bra nog.......... :död

Hmmm....köpte ett halsband för 900kr på pojkvännen och min 3 månaders dag, har fått två örhängen som kostar ca 40 kr st....

Ska jag bli sne för det eller?

Det är tanken som räknas, bara för att några saker är mer värda i kroner så menas ju inte det att det är sämre present för det.

Om så väl pojken min hade plockat blommer ur rabatten här utanför exakt så skulle jag tycka det va lika sött som han hade köpt roser till en.

bad santa skrev:
2209595 hittar ni en så tappa fan inte bort henne har gjort det misstaget en gång o det är en gång för mycket :(

Man inser inte vad man har tills man förlora det.... :7peta

Jonathan

Guest
jente skrev:
2209689 Hmmm....köpte ett halsband för 900kr på pojkvännen och min 3 månaders dag, har fått två örhängen som kostar ca 40 kr st....

Det är tanken som räknas, bara för att några saker är mer värda i kroner så menas ju inte det att det är sämre present för det.

Om så väl pojken min hade plockat blommer ur rabatten här utanför exakt så skulle jag tycka det va lika sött som han hade köpt roser till en.

Man inser inte vad man har tills man förlora det.... :7peta

Det är som Nursey säger, det är ju ganska konstigt att man ens "måste" köpa nåt till tjejen/killen i över huvud taget. En onödig oskriven lag på nåt vis.
Visst, jag älskar att ge bort saker och se hur dom lyser upp av lycka men nåt måste anser jag inte att det är.

Sen är tjänster bättre än prylar! :brynad

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
jente skrev:
2209689 Hmmm....köpte ett halsband för 900kr på pojkvännen och min 3 månaders dag, har fått två örhängen som kostar ca 40 kr st....

Tänk på att det är han som gör mesta grovgörat när det är åktur också!

Gabor

Guest
FeeBee skrev:
2209667 Testade det en gång, men jag glömde ju var jag band fast den när jag var och uträttade ärenden, så det funkar tyvärr inte heller... :(

Transponder ...gps sändare..laptopdator.....trådlöst internet

Jesper Cronelid

SDK #3863
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Ducati SS1000 & 848
Jonathan skrev:
2209965 I don´t do sexual favors.

Men danska naken kostar sej 150 kr. :dansa

Hmm.. Danska naken..? Är det när du står och håller i en illröd pölse, samtidigt som du svänger på höfterna? :tuttar

Jonathan

Guest
Jesper Cronelid skrev:
2210122 Hmm.. Danska naken..? Är det när du står och håller i en illröd pölse, samtidigt som du svänger på höfterna? :tuttar

Fakk. :rofl

Jepp, precis så är det. Jag kan även avsluta med en dansk skalle om så önskas.

Gabor

Guest
Jonathan skrev:
2210163 Fakk. :rofl

Jepp, precis så är det. Jag kan även avsluta med en dansk skalle om så önskas.

med tanke på vad du skriver så är det ingen ide att introducera dig för NORMALA tjejer...... :3freak .

prova med receptionen , polishuset..med lite tur så springer du på en :tuttar med utvecklad battongteknik som kan :fatta! i din skalle...sen är du välkommen att få ta del av tjejerna i uppsala... :yoparty

jente

Guest
Jonathan skrev:
2209711 Det är som Nursey säger, det är ju ganska konstigt att man ens "måste" köpa nåt till tjejen/killen i över huvud taget. En onödig oskriven lag på nåt vis.
Visst, jag älskar att ge bort saker och se hur dom lyser upp av lycka men nåt måste anser jag inte att det är.

Sen är tjänster bättre än prylar! :brynad

Ja det är ju så, just nu så älskar jag min kille mer än något annat, hehe...
Jag bakis, han fixar mat och allt till mig :krama

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...