Kia
Guest
peter R1 skrev:2208693jepp, ända sen SH startade i princip hehe, var ju så vi möttes, lika barn leka bäst eller nåt sånt
Sporthoj är Guld...
peter R1 skrev:2208693jepp, ända sen SH startade i princip hehe, var ju så vi möttes, lika barn leka bäst eller nåt sånt
Mrs. Laphroaig skrev:2208543Jaså, det säger du
Starstriker skrev:2208699Har inte läst hela tråden, men har några funderingar:
Varför förväntas det att av killen att han skall hitta på "överraskningar", uppvakta på alla hjärtans dag och årsdagar etc? Borde inte tjejen ta halva ansvaret för det här?
Igår firade jag 6 månader med min tjej. Dagen innan fick jag kommentaren "Du vet väl vad det är för dag imorrn". Visste mycket väl, så jag sa att jag tänkt att vi skulle gå ut på restuarang för att äta. Frågade vad hon var sugen på, sen gick det åt pipan. Iom min fråga så drog hon slutsatsen att jag inte planerat något (dvs bokat "ballongtur" och restaurang med speleman vid bordet).
Blir lite trött ibland bara. Jag är ingen tankeläsare, men jag försöker. Hur man än anstränger sig så är det inte bra nog..........
Måste det vara varannan? Kan det inte va bådas? Om man nu tvunget måste göra nåt speciellt...Boris JR skrev:2209185Nursey for president......
Om vi nu skall ha jämställdhet så borde det även omfatta varannnan kvinnornas på följande dagar:
Nursey skrev:2209163//text//
Jonathan skrev:2209229Det man absolut inte ska göra är att lägga ribban för högt från början, då förväntar "dom" sig något ännu bättre/häftigare/mysigare till nästa gång
Nursey skrev:2209245Eller så skaffar man en normalfuntad tjej som verkligen inte förväntar sig materiella saker som kärleksförklaringar utan blir glad bara av att se/träffa/ta på brynad) sin kille...what more do you need people?? All den andra skiten faller bort direkt då det kommer till kritan..det är bara fluff
Jonathan skrev:2209248Va ?!
Finns det normala cheyer
[
Gabor skrev:2209587Ja J. Det finns en hel del faktiskt...riktigt bra tjejer.
bad santa skrev:2209595hittar ni en så tappa fan inte bort henne har gjort det misstaget en gång o det är en gång för mycket
Det har nog de flesta.. F*n vad det suger!Jonathan skrev:2209602Jag vet faktiskt hur det är
FeeBee skrev:2209617Det har nog de flesta.. F*n vad det suger!
FeeBee skrev:2209617Det har nog de flesta.. F*n vad det suger!
tabba mig rejält fick frågan ställd rak o klar "men ska inte du o jag försöka du vet jag gillar dig som mer än en vän"Jonathan skrev:2209602Jag vet faktiskt hur det är
Ja, jag tappar alltid bort dem..! Är så j*vla klantig!!Biturbo skrev:2209625Är din flickvän också borta?
FeeBee skrev:2209638Ja, jag tappar alltid bort dem..! Är så j*vla klantig!!
Testade det en gång, men jag glömde ju var jag band fast den när jag var och uträttade ärenden, så det funkar tyvärr inte heller...Gabor skrev:2209664keting....koppel....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|