Inte store twinnar som dånar förbi men stora twinnar med my hp finns säkert något youtube klipp någonstans om man söker.
http://www.harleycustom.com/Prod-Dux_Industries_-_Custom_Billet_American_V_Twin_Motor-14-234.html
3,5 liter upp till 260 hp vid 5200 RPM.
Härlig tråd!
Vågar inte bidra med något då jag känner mig klen med 550 v-twin. Iaf ljudmässigt
Min traktor på tomgång.. synd att micken inte pallar så det distar lite
Vilket ljud
Kändes som att luften vibrerade när jag drog upp volymen och efteråt så var jag lite lomhörd
Jobbigt med tanke på att många rockers gillar kråmade kundvagnar med fiskebåtsmotor.. Dom går väl inte så fort?När vi pratar "fly by" är det viktigt med vilken hastighet det sker. Om man räknar på skillnaden i frekvens som dopplereffekten ger upphov till, så ser man att olika hastigheter resulterar i olika musikaliska intervall d.v.s. den estetiska skönhetsupplevelsen för den som passeras kommer att variera beroende på hur fort man kör. T.ex. så uppskattar en hårdrocksälskande person självklart att bli passerad i en hastighet i spannet mellan tritonus och kvinten vilka ju är vanligt förekommande intervall i hårdrock.
View attachment 370975
Härlig tråd!
Vågar inte bidra med något då jag känner mig klen med 550 v-twin. Iaf ljudmässigt
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|