Inte store twinnar som dånar förbi men stora twinnar med my hp finns säkert något youtube klipp någonstans om man söker.
http://www.harleycustom.com/Prod-Dux_Industries_-_Custom_Billet_American_V_Twin_Motor-14-234.html
3,5 liter upp till 260 hp vid 5200 RPM.
Härlig tråd!
Vågar inte bidra med något då jag känner mig klen med 550 v-twin. Iaf ljudmässigt
Min traktor på tomgång.. synd att micken inte pallar så det distar lite
Vilket ljud
Kändes som att luften vibrerade när jag drog upp volymen och efteråt så var jag lite lomhörd
Jobbigt med tanke på att många rockers gillar kråmade kundvagnar med fiskebåtsmotor.. Dom går väl inte så fort?När vi pratar "fly by" är det viktigt med vilken hastighet det sker. Om man räknar på skillnaden i frekvens som dopplereffekten ger upphov till, så ser man att olika hastigheter resulterar i olika musikaliska intervall d.v.s. den estetiska skönhetsupplevelsen för den som passeras kommer att variera beroende på hur fort man kör. T.ex. så uppskattar en hårdrocksälskande person självklart att bli passerad i en hastighet i spannet mellan tritonus och kvinten vilka ju är vanligt förekommande intervall i hårdrock.
View attachment 370975
Härlig tråd!
Vågar inte bidra med något då jag känner mig klen med 550 v-twin. Iaf ljudmässigt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |