Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 1 May 2004
Jag blev tagen i en flygande i lördags...Bilinspektören började glatt fråga om hojen och gopro kameran. Då kommer det fram en kvinnlig polis.
-Du blåste förbi vår buss rätt friskt igår!!! Hade jag haft en mätning hade du fått böter! -Det tror jag inte nä, min hoj stod i garaget![]()
Givetvis fick man nedslag och 1500 i böter för diverse ändringar på hojen. Men men vill man köra fin får man ju pröjsa.
När det är dags för böterna så fick man ju höra världens utlägg om körningen dagen innan. Jag satt mest och ja jo, mhmm, jodå så att eee. Sen säger den trevliga polisen att anledningen till att jag kommer ihåg ditt namn, din adress och ditt personnummer är för att vi fyller år samma dag. JA men GRATTIS! Tog böterna och flinade lite för mig själv åt situationen. Hur stor är chansen?
Precis innan jag ska starta hojen skriker bilinspektören glatt - Hamnar filmerna på sporthoj eller?
-Kanske det men dom är inte filmade från denna hojen!
Antar att denna tråden var för att skriva av sig lite
Låter som du har ögonen på dig. Det var nog ingen tillfällighet att de stoppade just dig tror jag av din berättelse att döma.