Åsa
Triumph I am
Detta låter som helt underbart, att åka ned dit så länge. Kanske får ett jobb där nere, och då ses vi kanske. Du är väl "nätbar" där nere oxså Swedie, eller?!?!
Rigge skrev:Shit va kul det skulle vara... satt idag och drömde om en husvagn med nån ställning för hojarna bakpå så man kunde vara nere i Spanien och åka när alla fryser. Har man fast adress så kan man väl vara nere och söka jobb med A-kassa 3 månader?
Therudeboy skrev:Hm kommer aldrig bli mogen oavsett ålder,ska ju köpa en större hoj i december/januari så kanske man kommer ner och ansluter om inte åldern krånglar med dig? hade varit skönt att prata lite spanska igen så man inte glömmer av den helt./loco
BaGeL skrev:Jag är på mallorca nu och kommer stanna kvar här i allt från 2-9 månader gött!!
Finns ju alltid plats men vet inte om du tycker om att sova i en båt . Jobbar på dagarna som dykinstruktör och festar på kvällarna det e livetSwedie skrev:har du just nu extra husrum?
BaGeL skrev:Finns ju alltid plats men vet inte om du tycker om att sova i en båt . Jobbar på dagarna som dykinstruktör och festar på kvällarna det e livet
Det är en motorkryssare på 40-42 fot så det finns plats. Just nu är det jag och en kompis som sover här men det finns bäddar för 8 pers. Dusch finns men har ingen aning om vart man kan få tag på en parkering. Vi bor på Palma.Swedie skrev:hur stort utrymme? vad är det för båt? jag har sovit i båt i 1 och en halv månad i Californien. Båt är inga problem så länge dusch finns. Hur är det med parkering å grejjer?
var bor du? södra eller norra delen? vill inte att det ska gå under 10 grader på dagen.
har du internet uppkoppling? eller finns det i närheten? (där man kan koppla upp egen laptop)
Palma är typ huvudstaden på mallorca. Det är sämre med mobilnummret har ingen sådan sak med mig, så vet inte hur vi ska till väga now.Swedie skrev:Trevligt! har du nummer jag kan ringa på? (PM är väl bäst)
jag är mycket intresserad av att åka sirru...
ska till å köpa en laptop isåfall. ska oxå köpa nån sorta bil. Palma är väl ingen ö va? ifall det är en ö.. kan man ta båt dit så man kan släpa hojjen dit per bil?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|