hej glenn. Du får missförstå mig rätt nu, jag vill inte på något vis nedvärdera utvecklingsarbetet som folan utfört. Jag arbetar själv med motorutveckling och tycker det är riktigt roligt när det dyker upp nya svenska produkter på området. Dagtid sitter jag och tittar på nya förbränningssystem för di-motorer. På kvällstid händer det ibland att jag svänger ihop egna små fyrtaktsmotorer från scratch, så jag är långt ifrån nån oupplyst typ som hatar förbränningsmotorer
.
Du har redan fått svar från andra medlemmar om hur intensiv motortillverkningen är i sverige så jag går inte in närmare på det. Men för att ytterliggare bredda debatten så är vi dessutom framstående inom forskning och utveckling. Det är synd att som du gör nedvärdera sveriges motorindustri och den enorma kunskap som finns på området. Det hade varit roligare om du gick in på mer tekniska detaljer i din artikel, jag lovar dig att det finns många hungriga individer där ute som vill läsa mer om sådant.
Kul att se kommentaren om troll, använd det på samma sätt några gånger till sådet har vattnats ur helt...