Köpte dessa på Carlbarks i Kumla för 500kr/paret
Edit: Det är LED och de blinkar 100ggr tydligare än orginal blafforna
E-Märkta?
Köpte dessa på Carlbarks i Kumla för 500kr/paret
Edit: Det är LED och de blinkar 100ggr tydligare än orginal blafforna
Japp.led är nog att föredra.Tror inte det fanns den typen då jag köpte mina 2003.Hej
Men de Kellerman Micro jag har är LED-blinkers. Hade de haft glödlampor hade de fått bytas i ett på min hoj.
Grejen med gummileden är att den förhindar att hela blinkersen går av av utmattning så att den hänger i kablarna när man kommer hem.
/Good vibrations
E-Märkta?
Det står E 11 på dem...vet inte om det gör dem lagliga? Kommer ändå inte besikta med dem nu...
Ska pröva dom här, varianten med carbonlook på baksidan och klarglas, om dom ser lika ok ut i verkligheten som på bild.
Iofs inte led, men tyckte dom var klart prisvärda med ett pris på 520:- ink frakt. Godkända och E-märkta enligt hemsidan.
Nu tycker jag iofs inte att man ska behöva göra något för att förbättra en sådan sak på något som är nytt ,men ok, med priset i åtanke kan det kanske vara värt båda besväret och limmet.Kör med sådana både fram och bak.. dock ej carbonlook
kvalitén var sisådär.. "skramlade" i dem.. men löste det med en klick limm bakom den reflektorbricka som ligger i dem.. för övrigt snygga!
Då är de lagliga!
Definitivt ett alternativ till de som söker vettiga blinkers till denna säsong dock.
Riktigt vettigt prissatta... men nu har jag ju som sagt redan Kellermann Micro 1000 LED White på min GSX.
Ja jag är som sagt fortfarande ute efter några snygga miniblinkers, men har inte riktigt hitta några som jag gillar.
Jag har tyvärr inga bättre bilder en dessa,själva täckbrickan är böjbar,så den fölljer kåpan jättefint.Så lite framåt går dom ju,syns jättebra.
Ska pröva dom här, varianten med carbonlook på baksidan och klarglas, om dom ser lika ok ut i verkligheten som på bild.
Iofs inte led, men tyckte dom var klart prisvärda med ett pris på 520:- ink frakt för 4st. Godkända och E-märkta enligt hemsidan, och detta innebär förhoppningsvis att dom då ska vara lagliga.
Har sådana på min hoj och på en sommar har det børjat rosta inuti dom pga at dom inte ar tata,dom har slutat funka 2 gågnger efter fukten har gjort sitt. gummi armarna har børjat ruttna efter en sommar...det ar nog bra at dom ar billiga....
Det lät ju inte övertygande precisHar sådana på min hoj och på en sommar har det børjat rosta inuti dom pga at dom inte ar tata,dom har slutat funka 2 gågnger efter fukten har gjort sitt. gummi armarna har børjat ruttna efter en sommar...det ar nog bra at dom ar billiga....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|