folks duschvanor

hur ofta duschar du

• Antal röstningar
    0

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
1 gång per dag är ju ett minimum. Tror inte jag har duschat mindre sedan jag var typ 10 år.

Idag, 30 år gammal (ung?) så duschar jag 2, ibland 3 eller tom 4 gånger per dag beroende på vad jag tränar eller inte. Det är skönt att duscha, det är varmt att duscha, det kan vara sexigt att duscha (med rätt sällskap) så duscha mer.

Seriöst, vadå inte duscha minst 1 gång / dag. Konstig poll :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bikerbitch skrev:
2583263 En krok i garaget.. när du mekade? Ehum. Du får se till att sätta fast kroken ordentligt om du ska hänga i den sådär som folk gör ibland.

Skämt åsido, aj helvete vad det måste ha gjort ont..!

Ja, seröst, det blir inga lekar med inblandning av krokar och bröstvårtor för min del . (inte mina bröstvårtor IAF)

(EDIT)
Hur ofta duschar hästtjejerna då? (som den ursprungliga pollen handlade om)

Last edited:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
~Settan~ skrev:
2583232 Hade jag haft badkar eller massagedusch hade det blivit varje dag.
Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

Jag slängde mitt badkar för några veckor sedan, jag var lycklig som ett litet barn, jag sprang runt och trallade och sjöng. Aldrig har världen sett så ljus ut som då.

Så, nu känns det bättre, nu har jag fått lasta av mig lite av mitt badkarshat.

PS. Jag duschar varje dag, förhoppningsvis. DS.

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
GuW skrev:
2583296 Ja, seröst, det blir inga lekar med inblandning av krokar och bröstvårtor för min del . (inte mina bröstvårtor IAF)

(EDIT)
Hur ofta duschar hästtjejerna då? (som den ursprungliga pollen handlade om)
det varierande från varje dag till en gång i veckan.... som tur gör min det varje dag :tuttar

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
sgtpepper skrev:
2583300 Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

Jag slängde mitt badkar för några veckor sedan, jag var lycklig som ett litet barn, jag sprang runt och trallade och sjöng. Aldrig har världen sett så ljus ut som då.

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Paradoxy

Guest
Bikerbitch skrev:
2583253 Ja precis. För lukta illa vill man ju inte göra och så måste man ta till hyveln ibland så att det inte växer igen på sina ställen. Iochförsig värmer det nog gött på vintern, men det är ingen ursäkt. Det finns varma kläder för vintriga dagar.

Dra mig baklänges, jag trodde först att det var kawakex som hade skrivit det inlägget...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Duschar 2gånger per dag, kan man inte tajma in nr2 på toan blir det 3gånger, inga kångkälbär här inte.

IronMike

Guest
Jag duschar i regel efter sex & träning, dvs 3-4 gånger per dygn. Fast jag skulle helre vilja finna en symbios, då det visat sig att kvinnor älskar min naturliga doft

:pussa :öga :kär :kär :hihi

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Duschar i regel varje dag men det händer att jag hoppar över en dag när jag är ledig, ska inte utanför dörren, tjejen är på jobbet etc..

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
sgtpepper skrev:
2583300 Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

A fan?
:D :D

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
IronMike skrev:
2583366 Jag duschar i regel efter sex & träning, dvs 3-4 gånger per dygn. Fast jag skulle helre vilja finna en symbios, då det visat sig att kvinnor älskar min naturliga doft

Tränar du styrka 3-4 gånger per dag och ser så klen ut :D

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
duscha gör man ju varje dag, tvätta håret kan det gå en vecka innan man gör däremot.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Dushar gör jag i princip varje dag. Sen om man ska ut på helgen eller nåt sånt så drar man ju en dusch innan! :)

Trodde nästan det bara var extremt fåfänga cheyer som duschade 4 gånger per dag. Men ser här på SH att många av er duschar så ofta!

Verkar vara mycket fruntimmer på SH ser man på...:öga :såjaponken

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Jag duschar normalt 1 gång om dagen. 2 om jag tränar cardio på morgonen och gym på kvällen. Gött & duscha nu när det är så ruskigt väder. :)

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
badar 2ggr per dag, ibland om det är varmt och /eller jag är utomlands så kan det bli betydligt fler gånger

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Duschar varje dag..fler än en gång om det behövs *infoga valfri aktivitet
Tvättar håret varje eller varannan dag..helst varannan men..det beror på aktiviteten :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024