folks duschvanor

hur ofta duschar du

• Antal röstningar
    0

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
å när vi ändå håller på.. har duschvanorna nån koppling till hur ofta ni borstar tänderna?
2 ggr om dan minst för mig iaf

Dr.Bike

Guest
Nursey skrev:
2587788 Borsta tänderna är underbart :D

Njutningsmedel för överklassen! Ditt liderliga lilla stycke! Orgiastisk tandborstning är (nästan) oanständigt! :lol
Nä - sant, jag har alldeles för bra tänder, har varit bortskämd hela livet utan hål och konstigheter, men innan Malaysiaresan här nyssens så sprack en tand och hörnet gisk av!
Panik!
Lagat och fixat nu iaf. Men ont i tänderna vill man INTE ha så det är till att använda den lilla fiolstråken! :lol (ni som har en vet vad jag menar)

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Jag brukar duscha på kvällen om jag ska upp tidigt och börja jobba så kan jag sova lite längre, dessutom är jag så frusen på morgonen så en dusch för att sen kliva ut i en kalla lgh är ingen höjdare. Sen jobbar jag dag och kommer hem vid fyra brukar jag duscha och måla mej då så att jag är fin när min sambo kommer hem. Annars älskar jag varma bad om kvällarna med lite tända ljus. Vi är ju några av få som har kvar badkaret de flesta hyreslägenheter har ju bara dusch numer.

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Lord Adrian skrev:
2584869 Men va faan! Det SKA väl smaka fi**a? Tvål är INTE gott. Därmed inte sagt att det skall lukta räktrålare om krejjerna. Lite självbevarelsedrift har man ju....:arsele

Haha Stämmer bra det...

Det bästa är dessutom om man har mustach och har varit där nere och grävt.

Bara och slicka i sig efterrätten när det behagar :tuttar :D

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
invisible skrev:
2587925 Haha Stämmer bra det...

hrmmmm

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
invisible skrev:
2587925 Haha Stämmer bra det...

jag brukar köra runt lite med hakan, bara för att få lite på skägget så ja kan stryka fingret över de o slicka i mig senare :D..

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
AndreasNo skrev:
2587930 jag brukar köra runt lite med hakan, bara för att få lite på skägget så ja kan stryka fingret över de o slicka i mig senare :D..
Tur att jag inte skriver nåt sånt:D

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Bikerbitch skrev:
2584943 Innan man tar sig an såna aktiviteter ber man tjejen duscha först. Precis som ni killar ska göra innan. Man vill ju inte smaka på en klubba som varit instängd i ett par kallingar hela dagen.

Ingen som klagat på mig, men jag varken svettas eller luktar nämnvärt. Ni som luktar starkare där nere kan ju behöva duscha innan. :rolleyes: :D

Kia

Guest
Minst en gång varje dag...

När man har barn så är stunden i duschen ofta den enda riktiga stunden man har för sig själv å då duschar man gärna, ofta och länge... :tummenupp

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
1 gång/dag är regel... 2 gånger sker vid avvikelse så som frossa, trött, irriterad, hungrig eller bara allmänt uttråkad :)

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
Bikerbitch skrev:
2584943 Man vill ju inte smaka på en klubba som varit instängd i ett par kallingar hela dagen.
hela dagen? det är föreskrivet att man tar ut den å luftar den minst ett par gånger om dagen.. annars är det djurplågeri...... å man är väl som scouterna alltid redo ju ..så alltid avvaskning efter användade.. om möjlighet ges alltså

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Duscha e ekcligt!

Och ang. badkaren, så fattar jag inte det härliga med att ligga och flyta runt i sin egen skit och njuta av det. Och av samma anledning så avstår jag från badhus och dyl, där man även ligger och flyter runt i någon annans flensost, armsvett och pubishår.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...