blizzer
Ny medlem
å när vi ändå håller på.. har duschvanorna nån koppling till hur ofta ni borstar tänderna?
2 ggr om dan minst för mig iaf
blizzer skrev:2586729å när vi ändå håller på.. har duschvanorna nån koppling till hur ofta ni borstar tänderna?
Nursey skrev:2587788Borsta tänderna är underbart
Lord Adrian skrev:2584869Men va faan! Det SKA väl smaka fi**a? Tvål är INTE gott. Därmed inte sagt att det skall lukta räktrålare om krejjerna. Lite självbevarelsedrift har man ju....
hrmmmminvisible skrev:2587925Haha Stämmer bra det...
Det bästa är dessutom om man har mustach och har varit där nere och grävt.
Bara och slicka i sig efterrätten när det behagar
invisible skrev:2587925Haha Stämmer bra det...
Det bästa är dessutom om man har mustach och har varit där nere och grävt.
Bara och slicka i sig efterrätten när det behagar
Tur att jag inte skriver nåt såntAndreasNo skrev:2587930jag brukar köra runt lite med hakan, bara för att få lite på skägget så ja kan stryka fingret över de o slicka i mig senare ..
Kawakex skrev:2587933Tur att jag inte skriver nåt sånt
Skitkul. NOTAndreasNo skrev:2587934hmm.. ja de e väl en jävla tur, om du nu inte har skägg o slickar mutta så vore det ju en lögn annars så...
Kawakex skrev:2587936Skitkul. NOT
Kroken på bröstvårtan?GuW skrev:2583257När jag mekar, mekar jag med hela kroppen
Jag lyckades ju tidigare i sommar med konststycket att slita loss ena bröstvårtan på en krok i garaget när jag meckade...
(den växte fast igen)
Bikerbitch skrev:2584943Innan man tar sig an såna aktiviteter ber man tjejen duscha först. Precis som ni killar ska göra innan. Man vill ju inte smaka på en klubba som varit instängd i ett par kallingar hela dagen.
hela dagen? det är föreskrivet att man tar ut den å luftar den minst ett par gånger om dagen.. annars är det djurplågeri...... å man är väl som scouterna alltid redo ju ..så alltid avvaskning efter användade.. om möjlighet ges alltsåBikerbitch skrev:2584943Man vill ju inte smaka på en klubba som varit instängd i ett par kallingar hela dagen.
Hittills?Minimal skrev:25850383-4ggr
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |