Markus skrev:Jag tycker han verkar väldigt ointelligent, den där talangfulle skridskoåkaren. Och en ny philishave borde han ha råd med... (Och nya tänder).
Markus skrev:Jag tycker höga löner är kul för de som får dem.
Ninjaboy skrev:Men hallå, har du ens sett intervjun med honom eller rann skadeglädjen ur öronen så du inte hörde vad han sa? Reklamen som det gällde gick till Modo och barn, inte en krona till Peter själv.
Olle valde helt fel person att framställa som girig och du verkar ha samma problem med detta.
juha01 skrev:Reporter:"Men varför har du gjort reklam förut?"
Floppa: "Eeehhh de va ju de här de gällde ju, eeehh, dessutom spelar jag inte i NHL längre eeehh.."
Foppa som hockeyspelare: Ingen åsikt, gillar inte hockey.
Skulle jag vilja ha en miljon om året om jag drack en viss ölsort? Ja, bara det inte är Sofiero.
Foppas senaste reklamkampanj: Bra, pengarna gick till kidsen.
Foppa vill inte gå ut på isen om Svt filmar: Muahahaaa!
Foppa kommenterar på egen hand dagen efter ett påhopp mot honom:
Så du tycker att deras ursäkt med att pengarna ska räcka hela livet är en bra ursäkt?Ninjaboy skrev:Det tycker jag är helt ok, det är värre när de myglar med skatt och annat med samma ursäkt/förklaring som t ex Pernilla Wiberg m fl.
Men det var fan vad alla är sugna på att missförstå.granted79 skrev:är det fel av honom att vilja tjäna mer pengar när han e en av världens bästa hockeyspelare?
självklart tjänar han tillräckligt men om han har chansen att tjäna mer varför ska han inte ta den??
om jag hade haft chansen o få ut dubbelt av det jag har idag så hade ju inte jag tackat nej.inte du heller förmodar jag!?
D låter som det e mkt av den svenska avundsjukan här,varför ska dom få så mkt det vill jag också ha osv osv.
Nej, han nämnde aldrig MQ och menade en annan kampanj (vilken framgick inte).Ninjaboy skrev:Han har ju rätt, det var ju MQ som nämndes av idioten Olle, varför skulle fåntratten Jidhe försöka pressa ut lite mer material? Tillfredsställa er avundsjuka stackare?
Jag tycker inte de ska behöva be om ursäkt eller ens förklara varför de vill tjäna mer pengar, det är ju helt naturligt. Kom ihåg en tråd om inkomst där du deklarerade att du tjänade mer än högsta alternativet i pollen, ska du behöva be om ursäkt till de som tjänar mindre då? Eller förklara varför du säljer så mycket, du kan ju sälja lite mindre och tacka nej till kunder så framstår du som mindre girig.sandstream skrev:Så du tycker att deras ursäkt med att pengarna ska räcka hela livet är en bra ursäkt?
Med min årslön, netto, skulle jag behöva jobba hela livet och ändå inte komma i närheten av den ÅRSLÖN som de bra betalda i NHL har.
Nu missförstår du mig!Ninjaboy skrev:Jag tycker inte de ska behöva be om ursäkt eller ens förklara varför de vill tjäna mer pengar, det är ju helt naturligt. Kom ihåg en tråd om inkomst där du deklarerade att du tjänade mer än högsta alternativet i pollen, ska du behöva be om ursäkt till de som tjänar mindre då? Eller förklara varför du säljer så mycket, du kan ju sälja lite mindre och tacka nej till kunder så framstår du som mindre girig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|