Forbattra sporthoj.com? Hur?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej

Jag kanner for att dedikera manga timmar for att fixa upp Sporthoj.com sa att sidan blir aven battre.

Vad vill ni se pa sidan? Vad ska andras? Vad ska laggas till? Vad ska tas bort?

Vill ha lite hjalp med ideer.

Hoppas pa svar.

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
nått som är skit bra är: Inte så farlig mycket grafik... (man måste dock få ha sin avatar och kunna lägga upp bilder.) Skönt å slippa reklamen! thanx! Varför ska man ändra nåt?? jag tycker att detta är det mest användarvänliga forumet på jorden!

Don't do a shit about'it!!! :tummenupp

Du rockar swedie! :rock :rock :rock

the only thing I can say is... i dedicate this bow to you!!! >>>>:bow<<<< >>>>:bow<<<< >>>>:bow<<<< >>>>:bow<<<<

// ∂₫яιдл²°°³ ™

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
sWEDIE...DU FÅR CREDIT HÄR PÅ FYLLAN......YOU ARE THE MAN...MEN...*det ärgh jhobbigt ahtt pohsta bhilder hähr*...photoshopo e inte min bästa vän..

edit. läs hiipp ghipp stioll* :öl

electronaut

Wooo Hooo!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
xr 650
Det mesta är väldigt bra :tummenupp Något som ar bättre innan kraschen var uppdelningen av forumen tycker jag.

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
som för R1-forumet, går det att lägga till den där snabb-port rutan längst ner i varje tråd.

För andra som inte vet så slipper du att klicka på reply, bara att skriva o klicka på send.

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
om du pratar Sporthoj.com generellt kan det kanske vara läge med ett Foto o Film galleri.
Istället för att lusa ner forumsdatabasen med en massa tunga bilder o filmer kan dessa postas under en annan del av siten.
Kan vara en bra idé att kunna lägga kommentarer till varje bild/film också.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
En liten detalj som man kan störa sig på är att när man klickar på loggan i vänstra hörnet så kommer man till forumet och inte till startsidan som man gjorde innan. Vill man till forumet så har man ju forumsknappen i navigationen att klicka på.

Annars tycker jag sporthoj ät väldigt användarvänligt och bra uppbyggt vilket väl syns ganska tydligt på hur många det är som är "beroende" av sporthoj.

Det där med att slippa klicka på reply varje gång fungerar smidigt på andra forum så det tycker jag borde införas på sporthoj också.
:tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mer kul smilies och kunna soka pa ort och hoj.
(sitter pa Kastrup sa det finns inga prickar over bokstaverna...Ha det sa kul har hemma nu, sjalv ska jag shoppa i Prag!):hej

Fenriz

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Honda cbr 954RR -03
en grej som ja tror hade varit uppskattad är att införa är att träffar och "events" för oss sporthoj-åkare kommer in i kaledern..

Kanske är lite tidskrävande, men hade varit mkt trevligt!

födelsedagar är det förvisso inget fel på, men jag tror inte att de skickas så mycke födelsedags hälsningar här på forumet ändå.

I övrigt en toppen sida!!

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Första sidan borde fixas till med lite grafik och bilder, ser inte så rolig ut för tillfället med endast logga och lite text.
Kanske kan skrivas lite aktuella nyheter om vad som händer i sverige såsom events och och div större träffar och varför inte i U.S oxo, hade kanske vart intrssant att veta vad som händer där ibland oxo.

Regler som jag tycker ska finnas:

Ta bort och tillåt inte animerade avatarer och övriga rörliga bilder i signaturen, dom e bara störiga när man läser.

Alla moderatorer borde heta just "moderator" i titlen utifall man har ngt att meddela dem.

Lås mer trådar, detta forum är gaska stort och därför kommer det mycket skit såsom helt meningslösa fylletrådar. Lås och skriv en kort förklaring till varför så blir det inga frågetecken.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
MCrelaterad bullshitt

OT snack

bilder/filmer

Teknik

Köpes

Säljes

Test

Div - klubbforum.

Försäkringssidan är nog den mest onödiga. Kan andra inte hitta sin egen försäkring? Händer det något revolutionerande inom f-bolagens värld så posta det på MCrelaterat, alla har ju ändå försäkring....

750RR

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
maverick_750rr skrev:

Försäkringssidan är nog den mest onödiga. Kan andra inte hitta sin egen försäkring? Händer det något revolutionerande inom f-bolagens värld så posta det på MCrelaterat, alla har ju ändå försäkring....
Försäkringar är en rätt väsentlig del av motorcykelhobbyn och med tanke på antalet inlägg i det forumet så är det ju hyffsat uppskattat.

Jag skulle tycka att det sög oändligt om den togs bort, jag brukar skicka polare dit när dom är ute efter ny försäkring, bl.a för att kika på Mr Ks försäkringsbolagslista.

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
En köp och sälj del utanför forumet.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
det skulle kanske bli rättså krävande för basen.. men det vore skit najs om alla får typ en album knapp vid "profil" "pm" "home" knapparna... så man kan kolla på varje medlems bilder... sen kan ju så klart alla sammlas i ett stort album oxxå...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...