Forbattra sporthoj.com? Hur?

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Jag skulle vilja ha en sida med reparations- service- tutorials. Där alla som pillar med hojen kan ta några bilder undertiden de jobbar och sedan lägga upp dem, med en liten förklaring på de olika stegen, på sidan.

Om alla gör detta när de är igång har ni snart ett stort bibliotek med reparationer och servicar för de olika hojmärkena. Tex "Att installera en undertail", "Installera ett slipon", "Göra en egen undertail", "Byte av Kamkedjespännare", "Byte av däck" osv. osv...

Som en virituell Haynesmanual fast med stora fina digitalbilder, av användarna för användarna.

Ni kanske känner någon på en verkstad? Isf kan ju dem se till att det kommer upp lite nyttiga reparationstips...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Excalibur skrev:
Jag skulle vilja ha en sida med reparations- service- tutorials. Där alla som pillar med hojen kan ta några bilder undertiden de jobbar och sedan lägga upp dem, med en liten förklaring på de olika stegen, på sidan.

Om alla gör detta när de är igång har ni snart ett stort bibliotek med reparationer och servicar för de olika hojmärkena. Tex "Att installera en undertail", "Installera ett slipon", "Göra en egen undertail", "Byte av Kamkedjespännare", "Byte av däck" osv. osv...

Som en virituell Haynesmanual fast med stora fina digitalbilder, av användarna för användarna.

Ni kanske känner någon på en verkstad? Isf kan ju dem se till att det kommer upp lite nyttiga reparationstips...

Bra ide.. som jag har redan har grunden till (script osv). Behöver dock finnas kunnig personal för det då jag inte kan göra det för tillfället.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
postade detta på ett annat ställe också. feedback förslag till sporthoj.
Here we go again:

Ne. detta var inget fint alls. när man skall skriva inlägg vill man gärna se hela rutan utan att behöva scrolla höger/vänster osv
Smileysarna tar upp en stor del av skärmen.

Swedie. kan du ta några smileysar som exempel o lägga resten av smileysarna i ett speciellt fönster man kan öppna istället såsom det var förut?

Vore kanonschyst! Kanske bara jag som har detta problemet?

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
BB:
Höj upplösningen... Då får du plats med mer på din skärm.
En upplösning du bör kunna köra är 1024*768, jag vet iofs inte vad du har för dator, men då ska det inte vara något problem längre.

Gör såhär (om du inte redan vet hur man gör):
Ta upp skrivbordet, högerklicka och välj egenskaper, klicka på fliken "inställningar", Dra kontrollen för "skrivbordsstorlek" till det står 1024X768 undertill, tryck verkställ!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...