Formel 1 2009

Dani

Khalo Dani®
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki ER6
jag håller inte riktigt med faktist. Självklart är helheten det viktigaste men jag tror inte att brawn hade kunnat prestera som de gjorde i australien med den gamla motorn.. du har själv sett vad KERS gör när den trycka in och det är 80hk i 6.5sek, jag tror iaf att +40hk hela tiden gör jävligt stor skillnad. Jag är dessutom jävligt tveksam till deras "defus" som sitter där bak, sjukt att de stora stallens mekaniker inte kommit på den om den nu är laglig.

som du sa, ingen poäng i att snacka om detta nu när man inte vet ett skit. Men det var iaf min tanke kring det.

Ja riktigt grymt gjort av brawn han är verkligen skillad :)
Visst är 40HK ett grymt bra tillskott, men det är skillnad att trycka på en knapp på rakan (det är på rakorna de flesta kommer använda detta) och att ha 40HK mer och en ev. annan motorkaraktär o.d runtom som kanske gör bilen mera svårhanterlig.

Det är ett jävla antiklimax med KERS på vissa banor där man har typ 1-2 ställen att använda det på, det slutar ju med att alla trycker på knappens samtidigt och...inte ett skit händer när det gäller omkörningar osv eftersom alla får samma fördel.

Nåja nu är ju inte jag helt 100% på F1 och så men lite kan man ju diskutera ;) Det skulle va jävligt kul att släppa på alla begränsningar och låta stallen ta fram det absolut värsta de kan komma på. En sån bil hade vart skoj att se, gissa om varvtiderna hade kapats hårt :D

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
När en kille som Rubens "jag har inte varit lovande på 15år" Barrichello står på pallen helt rättvist har ju sporten överbevisat sig själv. Handlar det nånting om vem som är snabbaste förare längre?

Hur gammal är han eg? Han var ju för f-n aktiv redan på Sennas & Prost tid, när var det, före eller efter kriget? Lägg ner hela skiten eller gör-om-gör-rätt istället :mad:

Dani

Khalo Dani®
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
Kawasaki ER6
36 år ung haha, kändes jävligt skumt att se de stallen som hamna i topp vara där. Sen ser bilarna gött mongo ut, nåja det lär bli en intressant säsong :)

Weezy

retard
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
r6 - 03
Nåja nu är ju inte jag helt 100% på F1 och så men lite kan man ju diskutera ;) Det skulle va jävligt kul att släppa på alla begränsningar och låta stallen ta fram det absolut värsta de kan komma på. En sån bil hade vart skoj att se, gissa om varvtiderna hade kapats hårt :D

håller med dig till 110% :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...