Jide
Svartvit
Blev liiiite överraskad när Schumachers bil började brinna!!
Jeje, bra TV-underhållning iallafall...
Jeje, bra TV-underhållning iallafall...
ZXR exotic skrev:Go Barri, Go Barri Samba Italy!
nubelius skrev:Såg du på formel 1 under 80-90 talet??? Formel 1 idag suger fittfett....Sämre tråkigare rajs än på länge...Formel 1 kommer dö om dom inte slopar allt vad elektroniska hjälptillbehör heter...Fan nu behöver dom ju inte ens längre växla ner i vissa kurvor...det gör en dator åt förarna...Launchstarterna är ytterligare ett stort skämt.....
Dagens FORMEL 1 SUGER............Tacka vet jag när Peterson å grabbarna lirade runt banorna....Då var det GULD tv....
Ayrton Senna da Silva saknas GROVT i dagens formel 1.....
nubelius skrev:Såg du på formel 1 under 80-90 talet??? Formel 1 idag suger fittfett....Sämre tråkigare rajs än på länge...Formel 1 kommer dö om dom inte slopar allt vad elektroniska hjälptillbehör heter...Fan nu behöver dom ju inte ens längre växla ner i vissa kurvor...det gör en dator åt förarna...Launchstarterna är ytterligare ett stort skämt.....
McB skrev:De flesta elektroniska hjälpmedel såsom automatlådor kommer förbjudas efter Englands GP på Silverstone.
Tycker också det är bra att det förbjuds.jarnkamin skrev:Det sista jag läst är tyvärr att alla hjälpmedel blir tillåtna säsongen ut, men däremot till nästa säsong ska dom vara borta.
Själv tycker jag det blir skönt som fan att dom försvinner igen.
Perra skrev:Tycker också det är bra att det förbjuds.
Hoppas bara att det går att kontrollera att ingen fuskar med det.
bgix skrev:Hur blir det med glädjeförstörare som traction control och automatiska startsystem?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|