kk74 skrev:Mindre moraliserande och mindre gnäll på stavning/särskrivning?
Vad är det för fel på moral?
Särskrivningar skall bekämpas. Med alla till buds stående medel.
kk74 skrev:Mindre moraliserande och mindre gnäll på stavning/särskrivning?
Absolut inget fel i att ha moral. Fel däremot att med alla till buds stående medel försöka överföra sin egen moral på andra.McB skrev:Vad är det för fel på moral?
Särskrivningar skall bekämpas. Med alla till buds stående medel.
Nyteknik skrev:Banna/polisanmäl medlemmar som:
• Publicerar personliga uppgifter om andra medlemmar
• Uttycker sig hotfullt mot andra medlemmar
• Kontaktar medlemmar privat och framställer hot
Hultan skrev:Är detta något som hänt?! sicka :kocko
Nyteknik skrev:Banna/polisanmäl medlemmar som:
• Publicerar personliga uppgifter om andra medlemmar
• Uttycker sig hotfullt mot andra medlemmar
• Kontaktar medlemmar privat och framställer hot
Ju mindre bokstäver jag tillåter i sökningen, ju längre tid tar den s.k "queryn" och ju mer låser det upp forumets databas. Det slöare ner sidan helt enkelt med för små sökningar.Itacha75 skrev:Att kunna söka på 2 bokstäver gör att många nya trådar som man lätt kan söka sig till startas. T.ex. Om någon nu vill ha lite info om R6:an så kan dom inte bara skriva R6, måste lägga till något mer, vadå? Då gör man en ny tråd och andra medlemmar blir sura.
Det kanske finns något skäl till att gränsen ligger på 2 bokstäver?
Omöjligt.Markus skrev:Man borde kunna spara de smileys man använder frekvent i en liten favorit istället för de som nu ligger per default brevid rutan man skriver inlägget i.
1. Nej. för tillfälletsandstream skrev:Där tycker jag att du har fel eftersom de flesta som skenförsäkrar inte har fattat vad det innebär för resten av dem som faktiskt gör rätt för sig. I snälla ordalag bör man få kritisera vad man vill till en viss gräns.
Förslag:
1. Använd sajtens förstasida bättre och lista tex 10 inlägg från de 4-5 populäraste forumen.
2. Skapa en MC-blog där man kan skriva vad man gjort med sin hoj eller vart man åkt osv. Då blir det lättare att följa de olika projekt som folk gör i vinter.
3. Bättre moderering med tuffare regler för inläggen så att nivån höjs lite. En del personers inlägg håller ständigt sandlådenivå.
3½. Bort med alla onödiga inlägg i trådarna som inte hör till ämnet eller för diskussionen framåt. Det är nog jobbigt att läsa igenom 3-4 sidor.
ALDRIG. Jisses. Han har en egen hemsida.sharpedge skrev:En sak till Swedie ang. alla dessa GR-trådar som då poppar upp...
En egen forumdel där No1 kan posta sina trådar om events som rör Team GR och som är kanske lite mer lättmodererat(överskådligare)?
Freppa skrev:1: Våga Vägra Skenförsäkrare. (man måste ju försöka)
2: Fixa en sökfunktion till enbart OT-forumet. Finns en hel del sköj där att läsa, men som försvinner.
3: Vid "Visa Nya Inlägg" verkar resultatet vara limiterat till 500 träffar. Nu räcker det med att vara borta en helg för att missa det.
4: Sluta låsa trådar. Förklara varför de har spårat ur, men det kan fortfarande finnas relevanta saker kvar att diskutera.
5: Rättstavningsfunktion är en utopi eller?
Återkommer med mera om jag orkar.
Ja, om du tittar i diverse forum innan du frågar så inser du det att det går då det t.ex i OT forumet finns Datorcentralen och även i endel av MC-grupp-forumen.Pejo skrev:En sak jag undrar över ganska länge är om det går att skapa sub-form, dvs under-forum... träd-struktur. Går det eller inte ?
Läs vad jag skrev igen.anja skrev:jag vill ha en sjuksystersmajjly!!!
Det är det redan. Det är en inställning du har ändrat på vid registrering. Vänligen kolla i dina profilinställningar under "Forumval". T.ex här:Froven skrev:Skulle vilja att defaultläget för trådprenumeration var prenumerera ej.
//Peter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |