Swedie skrev:
Du är alldeles för jävla snäll, Swedie.
Tack än en gång för :
Swedie skrev:
Fluxir skrev:det finns redan ett "TAK" på hur många smileysar du kan ha med i ett inlägg. kommer inte ihåg hur många det va men det va endel...
å du orka räkna??duckie skrev:Idag fick jag ett PM med 83st flinos. Det du!
gå på en datakurs.Slappa skrev:"Bättre är nog om du lär dig använda t.ex det inbyggda "Paint" i Windows."
Och på Svenska betyder de?
Oj, det måste varit nån som hatar dig. Be Swedie banna honom, vi måste stävja personhot!duckie skrev:Idag fick jag ett PM med 83st flinos. Det du!
Yoshi_gixxeRR skrev:Flera smiley:
Dårhus det skulle bliSkorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu
är det inte det redan tycker du??Swedie skrev:Dårhus det skulle bli
Skorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu
Skorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu
Du tittar på www.sporthoj.com .. gå in där du ska:stoffer skrev:Ang. Annonserna: Som det är nu så uppdaterar folk sina annonser uppåt 5 gånger per dag för att synas högst upp på annonslistan. Det gör det svårt att få en överblick på vad som är nyinkommet. Går det inte att göra något åt detta? Begränsning i annonser / månad, eller att en uppdaterad annons inte kommer längre upp.
Yoshi_gixxeRR skrev:///O jag kan inte se att det kan bli för många
.../Yoshi
men lugn. det har gått några timmar bara. mitt internet har legat nere oxå sen i eftermiddags. fakkYoshi_gixxeRR skrev:Swedie: Finns det ngt intresse från dig att lägga till ngr av dom smileys som har tagits fram på denna tråd??? Det finns ju garanterat användning av dom... O jag kan inte se att det kan bli för många
.../Yoshi
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |