Forumet online igen!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kan man inte ta bort inlägg bland kommentarerna, eller har jag återigen missat att se någon ikon som står för detta? Iaf jag vill kunna rensa där emellanåt, så folk slipper ta sig igenom hundra medelanden för att komma till medelanderutan.

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Kan man inte ta bort inlägg bland kommentarerna, eller har jag återigen missat att se någon ikon som står för detta? Iaf jag vill kunna rensa där emellanåt, så folk slipper ta sig igenom hundra medelanden för att komma till medelanderutan.

Det finns väl ett litet kryss på sidan om kommentarerna för detta väl? Tror det är så på min sida iaf :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Det finns väl ett litet kryss på sidan om kommentarerna för detta väl? Tror det är så på min sida iaf :)

Ja, varför har du det och inte jag, orättvist! :mattias
Dina kryss försvann dock när jag gjorde en kommentar. Fast det kvittar ju om jag kan se dina kryss eller inte, bara jag kan komma åt mina egna..

Last edited:

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Ja, varför har du det och inte jag, orättvist! :mattias
Dina kryss försvann dock när jag gjorde en kommentar. Fast det kvittar ju om jag kan se dina kryss eller inte, bara jag kan komma åt mina egna..
Knepigt...
Kikade efter att jag hade postat förra gången, och då fanns dom där :va

Jaja, får väl hoppas att dom inte bara är allergiska mot dig utan att det har med ombyggnaden att göra då, så kanske dom kommer tillbaka vartefter :)

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Hissar tråden igen i hopp om att Swedie ser den...

Som tidigare nämnt så försvinner ibland "x" som gör att man kan ta bort inlägg/kommentarer i sin gästbok.

Bifogar skärmdump på mitt garage där dom numera saknas, och en dump på Wagge's garage där dom syns. Dom i Wagges garage och verkar fungera även för mig att använda då jag får frågan "Vill du verkligenta bort kommentaren? Ja/Nej" när jag klickar på krysset, vilket jag givetvis inte ska kunna göra, för det är väl inte meningen att vi ska kunna ta bort inlägg i andras gästböcker?

Mitt garage

Wagges garage

Bifogat

• waggegarage.jpg
    waggegarage.jpg
    48.2 KB · Visningar: 55
  • strommagarage.jpg
    strommagarage.jpg
    58 KB · Visningar: 54
Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Är inget fel jag hittat utan mer ett behövligt tillägg! I den eminenta mc-firmor funktionen skulle jag gärna se en kolumn/faktaruta angående vilka märken de jobbar med! Detta behövs då alla firmor tydligen inte investerat i en hemsida!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO